Winny Only kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • het gaat goed. alleen de trainingen zijn wat chaotisch op het moment. vandaag 5x90kg BP gedaan. 5 weken geleden was dit 5x75 en ik squat nu 5x140, 5weken geleden 110 of 120kg weet niet meer precies. maar ik kan nog meer uit die squat halen maar ik krijg pijn in mijn lies dus dat lijkt me geen goed idee.

    Comment


    • Originally posted by BigMike View Post
      het gaat goed. alleen de trainingen zijn wat chaotisch op het moment. vandaag 5x90kg BP gedaan. 5 weken geleden was dit 5x75 en ik squat nu 5x140, 5weken geleden 110 of 120kg weet niet meer precies. maar ik kan nog meer uit die squat halen maar ik krijg pijn in mijn lies dus dat lijkt me geen goed idee.
      Waarom zijn jou trainingen chaotisch? Die horen juist zo strak mogelijk te zijn.

      En kun je een filmpje plaatsen van jou squats?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

      Comment


      • Pijn in je lies? Niet persen, doorademen.
        Vind het toch n behoorlijke krachtgain hoor.

        Comment


        • Ja die bank op paar winny tabs is super!
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

          Comment


          • Las net even het Topic van begin tot het einde. Ben er maar een uur mee bezig geweest, maar heb je de kuur al afgerond en foto's van before en after?

            Comment


            • Merk je alleen krachtgains of heb je ook al lichamelijke veranderingen gezien? zou wel moeten na 5 weken
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

              Comment


              • de fitniss waar ik ga is vrij klein en nu de eigenaars op vakantie zijn houd iemand anders de fitnisszaal open maar op andere tijdstippen en ook minder lang gevolg nu is het altijd heel druk (te druk) voor het kleine zaaltje daarom dat ik soms genoodzaakt ben van men schema af te wijken. kdenk dat de drukte ook te maken heeft met de opkomende zomer... bij die squat blijf ik doorademen maar toch krijg ik pijn in men lies, niet heel pijnlijk ofzo maar kga tog nog ffe wchten met verhogen. ik kan geen filmpjes maken heb geen camera. kan dit mss liggen an dat ik men benen te iets te wijdt uiteenzet ofzo? ik zie wel verschil in de spiegel, ik woog vanmorgen 85.7kg. een kleine 5kg is erbij.maar als je 1m 89 bent is die 5kg niet zo'n groot verschil in de spiegel mar ik ben zeer tevreden over de resultaten ben aanzienlijk sterker geworden en wat massa. ik heb na deze week nog 1 week te gaan en dan komen de after foto's

                Comment


                • Die 5 kilo is wel echte spiermassa, is niet zo beroerd als je rekent dat een ander en zomaar n jaar over doet wat jij in n paar weekjes voor elkaar bokst.
                  Pijn in je lies kan ook n droog gewricht zijn die het doorspeelt naar je klieren..
                  Maak je er niet te druk over, je bent n stuk sterker geworden dus je gewrichten worden ook meer belast, en word er ook meer vocht tussenuit geperst.
                  Zolang het niet onbelast pijn geeft, zou ik mij er niet zo sappel over maken.

                  Comment


                  • ooh okej geen probleem dan want heb dat pijntje alleen tijdens die zware squat sets en legg press ook een beetje. dus gwn een beetje uitkijke dat ik het niet erger maak ben echt blij met die 5kg vorig jaar september zat ik nog op 76kg en half jaartje later bijna 10kg erbij men doel voor het einde van dit jaar is 90kg op 10% en ik ga dit nog halen ook lijkt me. dan ben ik eindelijk niet meer zo een lange schrale wapper

                    Comment


                    • Als het toch zo druk is op de sportschool is er vast wel iemand die je squat kan filmen

                      en ben nu al benieuwd naar de afterpics

                      Comment


                      • een week verder alweer, is je kuur nu afgelopen? Ik ben erg benieuwd naar je resultaten (kracht/massa), foto's jongeeee
                        Current status: Bulkin' and gainin'

                        "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

                        Comment


                        • nee kga geen filmpjes posten
                          deze week is de laatste week van men kuur. volgende week komen de afterpics
                          qwa kracht ben ik redelijk omhoog gegaan vb: van 5x110kg squat naar 5x130kg en BP van 5x75kg naar 5x90kg (met beetje hulp van spotter de laatste 2 reps). ik ben vooral blij met de verbetering op de BP want daar zat ik al een tijdje op vast.

                          Comment


                          • Ben benieuwd naar de before en afterpic's

                            Toch mooi wat kilo's erbij gepakt.

                            Comment


                            • doe je nou 7 wkn of 6

                              Comment


                              • Hypos. 5x 90 is missch wel 1x de magische 100 top
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X