Test P + Test E + proviron + winstrol kuurlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Succes zou ik zeggen en hou die waarden goed in de gaten!

Ligt het aan mij of is jouw eerste echte kuur wel meteen een flink zware? 90mg testP eod = 315mg per week en dan nog 575 testE. Dat is 890mg test per week. Nu heb ik totaal geen verstand van kuren, maar het lijkt me een flinke kuur als ik het vergelijk met wat ik soms langs zie komen.

Moet je natuurlijk zelf weten, maar vroeg me af wat de motivatie erachter is, zeker gezien jouw voorgeschiedenis met hypertensie.

Is zeker geen lichte kuur nee, maar ook zeker niet (te) zwaar. Ik zet Test P enkel de eerste 3-4 weken, als kickstarter. Test E duurt 4-5 weken tot het optimaal resultaat geeft en volledig is opgebouwd in je bloedwaardes (correct me if I'm wrong)

Ik slik medicatie voor hoge bloeddruk, was ervan overtuigd dat dit ervoor zou zorgen dat mijn bloeddruk gewoon steady niet al te hoog zou worden tijdens kuur. Helaas tot op heden nog niet. Zat ook maar op 10mg, ga verhogen naar 20mg en over een weekje kijken wat het met mijn bloeddruk doet.

Afgelopen 2 dagen al minder last gehad van een drukkend gevoel op hart en een hartslag die je constant voelt, dus vanavond weer even meten. Denk en hoop dat bloeddruk nu weer wat lager is.

Comment

Mja, je hebt overleg met je arts, dus je bent in goede handen zou ik zeggen.
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Mja, je hebt overleg met je arts, dus je bent in goede handen zou ik zeggen.
        Internisten weten geen reet van anabolen af. Hij weet dat ik ging gebruiken, weet verder niks van hoeveelheden. Maar gezondheid is voor mij ook belangrijk. Als bloeddruk boven de 180 bovendruk komt ga ik sowieso minderen in hoeveelheden.

Comment

Jij had al medicatie voor hoge bloeddruk voor je ging kuren? Dan denk ik dat je kuren beter links kan laten liggen maat.
          hartslag is normaal tijdens kuur.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Frozenballs View Post
            Internisten weten geen reet van anabolen af. Hij weet dat ik ging gebruiken, weet verder niks van hoeveelheden. Maar gezondheid is voor mij ook belangrijk. Als bloeddruk boven de 180 bovendruk komt ga ik sowieso minderen in hoeveelheden.
            Internisten misschien niet, maar ze weten wel genoeg van hoge bloeddrukken e.d. Ik zou het toch in samenspraak doen en je bloedwaarden goed laten controleren. Ik zou in jouw geval hebben overwogen of ik uberhaupt zou willen kuren ivm de hypertensie, maar zou zeker lager zijn begonnen. Misschien groei je ook als kool op een 250mg test kuurtje.
            Train hard or go hormone

Comment

50 mg, ongeveer een jaar geleden ik heb sindsdien nog steeds een slechtere huid dan daarvoor, nooit meer provi voor mij iig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                50 mg, ongeveer een jaar geleden ik heb sindsdien nog steeds een slechtere huid dan daarvoor, nooit meer provi voor mij iig.
                Hm hopen dat ik er niet slecht op reageer.

Naja bloedwaardes waren perfect voor de kuur, na de kuur laat ik ze weer meten door de internist. zolang mijn bloeddruk niet boven de 180 schiet zie ik niet in waarom ik zou moeten stoppen. Voordat ik aan de medicatie ging had ik ook een bloeddruk van 170 a 180 om 80. Ik meet vanaf nu gewoon om de dag mijn bloeddruk. Een stijging in bloeddruk van 20 in bovendruk was vrij normaal is mij verteld dus dan zou het wel moeten kloppen.

Vandaag was benen dag. 130x6 was oude pr. Ik squatten 130x6 en voelde behoorlijk zwaar aan, wilde proberen om 1x140 te doen. Dus 2 vrienden aan beide kant om eventueel te spotten. Maar raar genoeg voelde 140kg opeens erg ligt en deed ik (makkelijk) 140x6 zonder spot. Had wel hoger gewicht in gezeten

Hoop in deze kuur kwa kracht stats mijn 8x180 deadlift naar de 1x210 te krijgen, mijn bench van 130 naar 140 en squat naar de 160. Is zeker haalbaar denk ik vooral met laatste 4 weken winstrol erbij.

Zit trouwens hoog in testosteron door het onderzoek dat het verschil aantoonde in 300mg en 600mg testosteron per week. Daarbij ben ik ook vrij lang, en redelijk zwaar vergeleken met kleinere mensen.
                Last edited by Frozenballs; 09-04-2013, 18:09.

Comment

Lengte heeft er niets mee te maken, gewicht en bf wel (vvm).
                  Het gaat namelijk over het totale bloed volume.

Comment

Klopt, ik bedoelde het meer als in lengte is vaak meer gewicht etc. bf is 9.5%, ook niet al te hoog dus

Vandaag rug dag gehad, eindelijk door een plateau heen van 180kg deadlift. Ik kon al een flinke tijd 180, en zelfs 8x180 deadliften. Vandaag 190kg gedaan, 1 rep al zat er denk ik wel een 2e rep in. Morgen borst dag, heb er zin in!

Comment

dus je red 8x180 DL maar 1x190 red je net?

Comment

Klopt, heb volgens mij zelfs 10x180 deadlift gedaan 2 maanden terug (zonder belt, enkel straps). 190 kwam net aan 5cm van de grond af. Nu ging 190 behoorlijk makkelijk, slow but steady omhoog. Denk dat het vooral komt door de kracht in mijn benen die flink achter lopen en mijn rug dat ver uit mijn sterkste spiergroep is. met als ik rep met deadlift dan stop ik 1-5cm van de grond en hou ik spanning op mijn rug, zet het gewicht niet helemaal terug op de grond.

Train nu fanatiek benen dus hoop dat dit mijn deadlift ook erg zal verbeteren.

Comment

10x180kg, en nu in de kuur 1x190... Ik denk dat ik ook die materialen van jou ga nemen whaaahahaha..

Comment

Hm, die ontgaat mij even?

Comment

is toch vaag, je kan 10x 180 tillen terwijl je niet on bent en nu red je netaan 1x190.
                              was dus sarxcastisch bedoelt dat er iets niet goed gaat, als je aan de test p zit zou je na een week al wat sterker moeten worden.
                              zowiezo als je 10x180 red zou 1x190 ook niet teveel problemen opleveren.

Comment

Ja ik vind het zelf ook raar, vind dat ik kwa kracht ook niet onwijs vooruit ben gegaan. Op mijn squat na dan. Die is van 6x130 naar 6x140 gegaan. Ben momenteel op dag 12, misschien dat het komt doordat ik maar 90mg EOD test p zet en de test E nog niet werkt kwa kracht?

190kg ging ook niet net aan, zoals ik al zei, er had meer in gezeten (kwa reps) Het was een vloeiende beweging. Ook had ik gisteren benen dag, zal ook wel invloed hebben gehad. Anyways, we zullen zien hoeveel ik op volgende rug dag til. Ik hoop 200, of tenminste 190 voor meerdere reps.
                                Last edited by Frozenballs; 10-04-2013, 19:23.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X