Test P + Test E + proviron + winstrol kuurlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Propionaat is vaak iets dunner van olie.
    Maar het moet branden, dat doet het dus niet? Breng het maar terug hoor kerel, waarschijnlijk flutzooi.
    Zelfs n Enanthaat voelt soms n beetje zeikerig aan na n aantal keer zetten.
    Vraag dat maar aan Harrie, die zal je zeggen dat het bij hem ook vervelend word met spuiten en zeker als je het vaak op de zelfde plaats injecteert.
    Voelde een minuut na zetten gewoon een lichte steek in mijn linker bil, maar die ging na een half uur weer weg. Net borst getraint en schouders, Geen kracht verschil. Ik mag hier zeker geen websites noemen? Het was naar mijn weten de meest betrouwbare site en heb er (tot vorige week) 0,0 negatieve dingen over gehoord en enkel goede reviews. Zou het kunnen dat ik die bijwerkingen die ik nu ondervind komen door de test e die nog niet is in ge kickt en dat deze dan wel gewoon goed werkt?

Rechter bil voelt nogsteeds lam van injectie van gisteren. Maar dit was ook de eerste keer dat het pijn deed bij het prikken en dat er bloed uit kwam na het prikken, had namelijk ff te laag geprikt. Dit was test e + test p tegelijk.

Comment

Je aspireert toch zeker wel he?

Comment

ja, stop de hele naald erin, daarna aspireer ik 1x en dan in een vloeiende beweging erin. Warm de vial niet op, maar laat ze altijd op kamer temperatuur. Had er vanmiddag geen last van maar kan nu nog amper uit mijn stoel opstaan door de injectie in mijn linker bil, misschien toch nog hoop. Ballen leken ook wat gekrompen, zijn niet klein maar wel kleiner dan normaal. Heb ze gecontacteerd over test P, zeiden dat ik het nog even moet aankijken en krijg 3 ampullen test P van Farmak toegestuurd om uit te proberen of die beter gaan.

Comment

Dat vind ik al n vreemde reactie, je krijgt 3 ampullen om te kijken of die beter gaan.
          Je testikels lijken gekrompen, neem je HCG daarvoor of ga je wachten tot je ze uit kunt plassen?
          Tijdens gebruik groeien ze niet terug naar normaal formaat hoor.
          En als jij na de kuur weer snel wilt kunnen opstarten zullen toch je testikels op formaat moeten zijn.

Ok je aspireert, dat is goed kerel.

Comment

Prikken op één plek wordt inderdaad vervelend, je krijgt een zeurderig gevoel tijdens, en blijft een dag of drie aanhouden. Moest gisteren toevallig zetten en heb toen een ander plekje, (iets meer naar boven en iets meer buitenkant en onder een ander hoek in het bovenbeen gezet). Toen helemaal geen geen last tijdens en erna ook niet. Alleen als ik 's morgens opsta, dan moet het ene been in een keer alles doen, en dan voel je wel iets, maar is te verwaarlozen.

Het maakt wel degelijk verschil of je de spuit goed opwarmd of niet, kamer temperatuur ligt rond de 20 graden terwijl je zelf rond de 37 zit, nogal een groot verschil. Ik vul de spuit en voor het zetten houdt ik die een minuut of tien onder de oksel. Je merkt dan ook dat de olie dunner is, en gaat het zetten een stuk makkelijker.

Ik heb nu wel de laatste twee keren gehad dat bij het eruit trekken van de naald er een druppie olie mee naar buiten komt, doe ik dan toch iets verkeerd???
            Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Nee hoor, als je de naald na het spuiten n paar seconden laat zitten alvorens je hem eruit trekt is het helemaal toppie.
              Het is net wat je zelf al zegt, de olie is dan dunner en vloeit makkelijker terug. Drupje geeft niets.

Comment

HCG is meer iets dat je neemt wanneer je 30-40 bent en zware kuren gaat nemen (1gr/week +) Ben niet van plan HCG te nemen, gewoon nakuren met nolva, eerste week op 40 daarna 2 weken op 20

Comment

dan snap jij de bedoeling van hcg niet helemaal. maar als je geen last hebt van atrofie, prima toch

gaat je kracht al lekker vooruit ?
                  Last edited by Beachboy; 12-04-2013, 11:55.

Comment

Originally posted by Frozenballs View Post
                    HCG is meer iets dat je neemt wanneer je 30-40 bent en zware kuren gaat nemen (1gr/week +) Ben niet van plan HCG te nemen, gewoon nakuren met nolva, eerste week op 40 daarna 2 weken op 20

Hahahha zoals Posseltje al aangeeft : jij snapt hcg niet ! Hou dat vooral zo en je gaat t ver schoppen ! Zonder ballen

Comment

Haal het door elkaar met HGH, wat pas op oudere leeftijd nuttig wordt. Weet inderdaad niet precies wat HCG inhoud, is HCG zo essentieel dan lees er namelijk af en toe wel wat over maar zeker niet in elke kuur. Had vandaag armen dag dus kan niet echt zeggen of ik vooruit ga kwa kracht

Comment

oke dan is het goed

hcg is tegen de atrofie van de testikels (krimping) hcg zend een immitatie signaal lh zodat de test productie in de ballen blijft.
                        doordat dit signaal blijft gegeven worden aan de ballen krimpen ze niet en als je klaar bent met je kuur word de eigen test productie weer eerder opgepakt omdat de ballen niet stil hebben gelegen "gehangen"

Comment

Lees dat HCG best een flink aantal bijwerkingen kan verzorgen + ik heb een studenten budget. Gaat het een erg groot verschil maken. Als ik gewoon 1 week voor begin PCT creatine begin, van 40-20-20 nolva doe en gewoon 6 dagen in de week blijf trainen en fors boven calorieën behoefte blijf zitten zal het verlies sowieso toch wel meevallen kwa spier.

Begin trouwens vanaf vandaag met 5gram pantotheenzuur (B5) per dag, prefentief tegen acne. Heb van testosteron nog geen acne gehad en van een eerdere winstrol only kuur ook niet. Maar ben bang omdat ik nu testosteron + provi + winstrol ga pakken ik het wel ga krijgen en voor de zomer is dit niet gewenst Daarbij slik ik zink, tegen acne en straie. En sinds een week gebruik ik Garnier body milk voor het trainen om huid te versoepelen, prefentief tegen straie.

supplementen die ik dus nu neem:

B&F sport multi
                          2x omega 3
                          2x zink
                          5 gram vitamine B5
                          5-7 gram creatine
                          20mg Fosinoprilnatrium actavis (ACE blokker)
                          wil L cysteine gaan beginnen tegen haarverlies, iemand hier ervaring mee?

Comment

oke, prima toch let alleen wel op je ballen mochten ze erg krimpen dan is in ene volgende kuur hcg wel lekker om erbij te hebben =)

Comment

Je wilt met van alles door elkaar gaan beginnen, hoe weet je dan wel of het werkt of niet?
                              Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Originally posted by harrie1959 View Post
                                Je wilt met van alles door elkaar gaan beginnen, hoe weet je dan wel of het werkt of niet?

Nou idd Harrie !

En dan wel van alles en nog wat erbij doen maar geen hcg ( ivm budget, kutreden ) en dan vooral de basis van de kuur verkeerd doen ( opbouwen / afbouwen etc. )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X