Test P + Test E + proviron + winstrol kuurlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Reken voor de test E 3 a 4 weken..
    Maar kerel, je moet niet te grote stappen willen nemen.. Ga gewoon voor 10x185, lukt dat goed? Neem je volgende keer 10x190 enz.. Er komt n moment dan merk je dat je er gewoon meer op kunt gooien, maar geef het de tijd.

Niet forceren, dat werkt je tegen. En flikker je door je rug dan ben je gelijk klaar, dan is de kuur verloren.
    Kijk ook niet teveel naar het gewicht wat je nu verplaatsen kan, het is belangrijker wat je na de kuur kunt.
    Veel kuurders willen het te snel allemaal, dat levert je alleen maar problemen op en blessures.

Ikzelf kijk helemaal niet naar gewicht als ik kuur, het moet gewoon lekker aanvoelen.
    Het heeft ook geen enkele zin om 250kg in je kuur te kunnen buffelen als je erna nog maar 200 kan.
    Waarom niet?
    Omdat je daar nou juist n dip van krijgt en depri van word.

Comment

mmmm zo had ik er nog niet over nagedacht ruud, nice.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Reken voor de test E 3 a 4 weken..
        Maar kerel, je moet niet te grote stappen willen nemen.. Ga gewoon voor 10x185, lukt dat goed? Neem je volgende keer 10x190 enz.. Er komt n moment dan merk je dat je er gewoon meer op kunt gooien, maar geef het de tijd.

Niet forceren, dat werkt je tegen. En flikker je door je rug dan ben je gelijk klaar, dan is de kuur verloren.
        Kijk ook niet teveel naar het gewicht wat je nu verplaatsen kan, het is belangrijker wat je na de kuur kunt.
        Veel kuurders willen het te snel allemaal, dat levert je alleen maar problemen op en blessures.

Ikzelf kijk helemaal niet naar gewicht als ik kuur, het moet gewoon lekker aanvoelen.
        Het heeft ook geen enkele zin om 250kg in je kuur te kunnen buffelen als je erna nog maar 200 kan.
        Waarom niet?
        Omdat je daar nou juist n dip van krijgt en depri van word.
        Je hebt helemaal gelijk, ik zeg altijd tegen mezelf niet elke training te maxen met benchen en deadliften maar gewoon sets pakken van 8 reps... Maar blijft moeilijk en verleidelijk wanneer de reps lekker gaan.

Oh btw, veel mensen zeggen dat je in de eerste 6-8 weken de meeste gains maakt. Stel ik ga na +- 9 weken de laatste 4-5 weken cutten (op onderhoud zitten en vet verbranden met cardio) zou ik dan vet vrije massa verliezen die ik de eerste 9 weken heb gewonnen of dit makkelijk behouden aangezien ik dan op 575mg test e en 40mg winny zit. Ik weet dat vele van jullie zeggen niet te gaan cutten op 9.5% maar ieder heeft een ander streef fysiek.
        Last edited by Frozenballs; 10-04-2013, 20:08.

Comment

Het is tijdens de kuur hetzelfde als wanneer je niet kuurt, het gaat alleen wat sneller allemaal..
          Je moet alleen de boel blijven prikkelen

Voorbeeld:
          Je werkt met 8 reps op bv 100kg max. Dan hoef je volgende keer niet direct te verhogen in gewicht, maar probeer je 10 reps te maken (altijd met spotter) als dat is gelukt, ga je de keer erop 5kg verhogen en maak je 8 reps.. De keer erop probeer je weer 10 reps te maken. Als dat ook weer lukt gooi je er weer 5kg bij en maak je weer 8 reps, enz...
          Zo kan het dus ook, en blijf je toch prikkelen. Het hoeft dus niet in grote stappen.

Comment

Idd ruud ! prachtig weer

Als je dan off bent kun je die manier nog steeds hanteren maar dan uitgebreider :

van 8 reps naar 10, dan naar 12

dan gewicht verhogen en weer op 8 reps beginnen, 10 , 12

verhogen en weer opnieuw... werkt voor mij heel goed als ik off ben

Comment

Precies, ik wou net zeggen. Een stap van 10kg is wel erg groot, zelfs voor de deadlift. Als je zonder hulpmiddelen traint dan heb je toch ook een plan van aanpak die op logica is gebaseerd. Hoop ik dan. Om te voorkomen dat je te snel op een plateau terecht komt en om ongelukken te voorkomen. Dus waarom zou je daarvan afwijken wanneer je iets erbij neemt?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Quote frozenballs:
                Oh btw, veel mensen zeggen dat je in de eerste 6-8 weken de meeste gains maakt. Stel ik ga na +- 9 weken de laatste 4-5 weken cutten (op onderhoud zitten en vet verbranden met cardio) zou ik dan vet vrije massa verliezen die ik de eerste 9 weken heb gewonnen of dit makkelijk behouden aangezien ik dan op 575mg test e en 40mg winny zit. Ik weet dat vele van jullie zeggen niet te gaan cutten op 9.5% maar ieder heeft een ander streef fysiek.
                -------------------------------------------------------------------------------
                Sorry ik zag dit te laat.
                Mij zal je niet horen zeggen dat je niet moet cutten bij 9.5%, omdat juist dan er wat te cutten valt.
                Maar wat je nu zegt klopt niet helemaal, als je op onderhoud zit ben je niet aan het cutten.
                Cutten doe je als je minder eet dan dat je verbruikt. Dat heb je dan sinds wel berekend toch?
                Ik zou persoonlijk om te cutten bij 9,5% +- 300kcal onder mn onderhoud gaan zitten, niet veel meer omdat je dan de kans loopt toch weer spiermassa in te leveren en dat zou dan toch wel erg jammer zijn daar je veel tijd en energie in je kuur hebt gestoken.

Ja je gaint de eerste 8 a 9 weken het meeste spiermassa, maar vaak kuur je langer om je lichaam aan het nieuwe gewicht te laten wennen. Ook omdat je lichaam altijd de neiging zal hebben om terug te gaan naar het gewicht waar het al die jaren aan gewent was en zich prettig bij voelde.
                Het beste gaat het als je na de kuur nog meer je best doet dan tijdens de kuur, dat wil zeggen, nog strikter zijn in je voeding en training. En daarbij natuurlijk zoveel mogelijk stress vermeiden.
                Als je daar in slaagt is na verloop van tijd je lichaam weer gewent aan het nieuwe gewicht en zal dus de nieuwe spiermassa wat makkelijker blijven zitten..

Ik lees zo vaak over, dat men op vakantie gaat en dan eiwitten mee moet nemen en n sportschool moet gaan bezoeken om alles op orde te houden.
                Nou ik kan je zeggen dat het complete onzin is...
                Die paar weken kun je echt wel zonder dit (het is tenslotte je vakantie) en daarbij zal als je niet te achterlijk zuipt, je spiermassa gewoon blijven zitten. Mits je niet net n kuurtje hebt genomen voor om op vakantie even de blits te willen spelen met meer spiermassa dan die je thuis had.
                Soms is het zelfs beter om even er tussenuit (paar weekjes) te zijn als je het hele jaar door traint.
                Als je daarna weer thuiskomt zal je dan ook zien dat je spiermassa weer even sneller groeit door de rust die je het lichaam hebt gegunt.

Zoals ik al zei, alles werkt hetzelfde in de kuur als daarbuiten, het gaat alleen allemaal wat sneller.

Comment

Dankje voor al je hulp man! Ja ik bedoelde dat ik op onderhoud ging eten en dan door middel van cardio meer verbrand dan ik binnen krijg. bv 2800kcal is basaal + normale dagelijkse inspanning. dan eet ik 2800kcal en doe ik 300kcal cardio per dag erbij zodat ik 300 eronder uit kom.

Nu begin ik toch best ongerust te worden, lees net op een ander forum een bericht over een kerel die van dezelfde site, en hetzelfde merk zijn producten had gehaald en het na 5-6 weken zo goed als niet aansloeg. Lichte kracht vebetering, geen libido verhoging, niet erg veel massa. Nou omdat ik zelf dus hetzelfde merk gebruik, HCL, en ik na 13 dagen Test E en Test P een libido verhoging van 0,0 heb, mijn ballen zijn even groot en mijn kracht winst kan ook gewoon komen doordat ik nu zo enorm hoog zit in carbs en calorieen. Zal ik me zorgen moeten gaan maken, of komt het wel vaker voor dat je geen libido verhoging hebt door tesoteron, en je ballen pas later krimpen?

Comment

Krimpen van de testikels gebeurt meestal na week 4.
                    Krachtwinst en gewicht-gain ook zo rond die tijd, net als het verhoogde libido..
                    Dit is met Test E he?

Helaas kun je na 13dagen er nog geen fluit van zeggen..

MAAR test je Propionaat een uit... doe 100mg only in de spuit en zet deze, brand het? dan is het OK.
                    Voel je geen reet? Breng het dan maar gerust terug, dan zit er niet in wat er opstaat.
                    Propionaat is gemeen spuiten...
                    En de Propionaat moet je ook binnen 2 weken merken in kracht en gain..

Comment

Krimpen van de testikels gebeurt meestal na week 4.
                      Krachtwinst en gewicht-gain ook zo rond die tijd, net als het verhoogde libido..
                      Dit is met Test E he?

Helaas kun je na 13dagen er nog geen fluit van zeggen..

MAAR test je Propionaat een uit... doe 100mg only in de spuit en zet deze, brand het? dan is het OK.
                      Voel je geen reet? Breng het dan maar gerust terug, dan zit er niet in wat er opstaat.
                      Propionaat is gemeen spuiten...
                      En de Propionaat moet je ook binnen 2 weken merken in kracht en gain..
                      Heb al meerdere keren test P only in mijn glute gespoten, voelde er totaal geen verschil mee met 250mg test e only te spuiten. Godver, juist voor HCL gegaan omdat het zo een betrouwbaar merk zou zijn aangezien je de laatste tijd enkel nog maar hoor over underdosed merken en totale fakes..

Ook sinds 3 weken bezig met creatine nu, dit zou de lichte kracht toenames kunnen betekenen. Wel raar dat ik een behoorlijk hoge bloeddruk heb, een versnelde hartslag.. En dat ik snurk sinds ik mijn eerste spuit hem gezet. Zou dit dan gewoon betekenen dat het 'zwaar' underdosed is?

Comment

Net nogmaals 1ml test p gezet, voelde echt helemaal niks... een hele lichte druk bij de laatste .2cc maar geen pijn of branderig gevoel

Begin nu wel wat te voelen, 1 minuut na het zetten. lichte steek in mijn lichter bil maar niks ergs, injecteerde ook vrij snel, sneller dan normaal.
                        Last edited by Frozenballs; 11-04-2013, 12:19.

Comment

is geen test prop

Comment

Sust voel ik al meer dan test e.

Comment

Sust is idd iets gevoeliger ! ook nog niet heel veel maar laten we zeggen dat test e een factor 1 heeft dan heeft sust 2 en prop gewoon 8 :P

Comment

Propionaat is vaak iets dunner van olie.
                                Maar het moet branden, dat doet het dus niet? Breng het maar terug hoor kerel, waarschijnlijk flutzooi.
                                Zelfs n Enanthaat voelt soms n beetje zeikerig aan na n aantal keer zetten.
                                Vraag dat maar aan Harrie, die zal je zeggen dat het bij hem ook vervelend word met spuiten en zeker als je het vaak op de zelfde plaats injecteert.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X