Nou gaat het toch maar gebeuren, laatst op de meet nog over gehad dat ik het wat eng vond maar ik heb flink wat peps gevonden en wil graag weten wat het doet en of ze goed zijn.
Ik heb nu 12 verschillende peps liggen en ga beginnen met ghrp6 icm cjc 1295 zonder dac.
Om te weten wat het doet wil ik er geen complete kuur naast laten lopen maar neem wel 250mg test e5d.
Door blessures vorig jaar amper getraind en zo'n 20 kilo ingeleverd, tussendoor ss gedaan totdat ik me hand brak.
Stats zijn dus niet zo heel boeiend maar effe wat ik zo getest heb.
Bp 8x110
Sq 5x130
Dl 1x130 hier mis ik nog kracht in me hand en dan gripkracht
Bor 5x80
Ik weeg momenteel 95 kg met ik gok 14% bf dat moet dus uiteindelijk minimaal 110 met 10% bf worden.
Deze peps ga ik een maand doen en dan maand niks de combi of losse pep die ik daarna neem weet ik nog niet.
Ik zet 3x daag 150mg cjc en 100ghrp6 .
Ik eet momenteel op onderhoud en dat is 3300 kcal, op dinsdag junk ik een shoarmapizza en zaterdag iets met de kids, voor de rest eet ik schoon.
Nou dit was hem wel denk ik vragen zie ik wel tegemoed.
Ik ben van plan elke dag goed te loggen wat er allemaal gebeurd.
Ik heb begin foto s gemaakt maar twijfel vanwege me herkenbare inktvlekken of ik alles eropzet nog even overdenken.
Mvg q
Ik heb nu 12 verschillende peps liggen en ga beginnen met ghrp6 icm cjc 1295 zonder dac.
Om te weten wat het doet wil ik er geen complete kuur naast laten lopen maar neem wel 250mg test e5d.
Door blessures vorig jaar amper getraind en zo'n 20 kilo ingeleverd, tussendoor ss gedaan totdat ik me hand brak.
Stats zijn dus niet zo heel boeiend maar effe wat ik zo getest heb.
Bp 8x110
Sq 5x130
Dl 1x130 hier mis ik nog kracht in me hand en dan gripkracht
Bor 5x80
Ik weeg momenteel 95 kg met ik gok 14% bf dat moet dus uiteindelijk minimaal 110 met 10% bf worden.
Deze peps ga ik een maand doen en dan maand niks de combi of losse pep die ik daarna neem weet ik nog niet.
Ik zet 3x daag 150mg cjc en 100ghrp6 .
Ik eet momenteel op onderhoud en dat is 3300 kcal, op dinsdag junk ik een shoarmapizza en zaterdag iets met de kids, voor de rest eet ik schoon.
Nou dit was hem wel denk ik vragen zie ik wel tegemoed.
Ik ben van plan elke dag goed te loggen wat er allemaal gebeurd.
Ik heb begin foto s gemaakt maar twijfel vanwege me herkenbare inktvlekken of ik alles eropzet nog even overdenken.
Mvg q
Comment