Cuttingskuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan er is iemand mij dan uitleggen waarom die dbol,test en deca erin. Bij cutten stel ik mij voor laag kcal dieet en cardio, dus gewoon as ter ondersteuning voor spierverlies,wat makelijk kan met clen,prop en tren (je hebt ze zelfs alle drie niet nodig), het is toch weggesmeten geld om die andere as erbij te nemen want spieren erbij krijgen bij een dergelijk dieet en veel cardio kan je vergeten.

Ik vraag het maar om bij te leren, want dit is de eerste keer dat ik dergelijke cut kuur zie

Grtz
    stil growing

Comment

Snipke,het gaat er niet echt om wat je gebruikt om te cutten,maar om wat je eet.Probeer maar eens te cutten met deca en dianabol.Gaat prima,en het vocht is geen probleem,kun je in een week wegwerken.Wel is het ene middel zwaarder dan het andere.Vindt het zelf een beetje fout dat mensen nog steeds denken dat middelen als primo winstrol en test met korte esters zijn om te cutten.
      oldpride.nl

Comment

Ik ben geloof ik nu iets van 9 weken klaar met een kuur van 10 weken.Im princiepe zou ik volgende week kunnen starten, maar denk niet dat ik dat doe en nog even wacht, is ook een beetje afhankelijk van mijn spullen
        Ik moet eerlijk zeggen snipke dat ook niet veel mensen het zo doen, maar ben het toch volledig met lorenzo eens..

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (100% @ Mei. 30 2005,06:41)]Harold,

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is het geen idee om anti-e´s tijdens de kuur te pakken. Zo kan je tijdens de kuur misschien beter beoordelen hoe deze verloopt. Ik bedoel als je de deca.dbol en sus neemt zal je wat "fatsiger" gaan ogen (dit geeft natuurlijk niets), maar je zou hierdoor kunnen gaan denken dat je te hoog in cal. zit en deze onnodig verminderen. Of je moet niet van plan zijn de calorien "op het oog" te verhogen of verlagen.

Zelf begin ik as. woensdag ook met T3 en twijfel zelf nog over de anti-e´s. Graag jouw visie hierop Harold (de anti-e´s dan he?).

Voor de rest is mijn kuur ongeveer hetzelfde. Moet wel zeggen dat ik van de tren 75mg/ed. weinig merk.

Grtz.. Sjoerd,
          Mijn kcal behoefte rekenen ik uit. In mijn vorige kuur ook deca,sus en dboll leek ik juist wat droger te ogen. Dus ik ben neit bang om er fatsig uit te gaan zien, ook omdat ik aan het cutten ben en mijn bf dus ook omlaag gaat..

Grtz.

Comment

zo man ziet er imposant uit zeg

suc6 er mee
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Mei. 30 2005,21:16)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (100% @ Mei. 30 2005,06:41)]Harold,

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is het geen idee om anti-e´s tijdens de kuur te pakken. Zo kan je tijdens de kuur misschien beter beoordelen hoe deze verloopt. Ik bedoel als je de deca.dbol en sus neemt zal je wat "fatsiger" gaan ogen (dit geeft natuurlijk niets), maar je zou hierdoor kunnen gaan denken dat je te hoog in cal. zit en deze onnodig verminderen. Of je moet niet van plan zijn de calorien "op het oog" te verhogen of verlagen.

Zelf begin ik as. woensdag ook met T3 en twijfel zelf nog over de anti-e´s. Graag jouw visie hierop Harold (de anti-e´s dan he?).

Voor de rest is mijn kuur ongeveer hetzelfde. Moet wel zeggen dat ik van de tren 75mg/ed. weinig merk.

Grtz.. Sjoerd,
              Mijn kcal behoefte rekenen ik uit. In mijn vorige kuur ook deca,sus en dboll leek ik juist wat droger te ogen. Dus ik ben neit bang om er fatsig uit te gaan zien, ook omdat ik aan het cutten ben en mijn bf dus ook omlaag gaat..

Grtz.
              Als je je eigen daaraan houdt, lijkt er idd niets aan de hand imo

Grtz..
              Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Mei. 30 2005,19:44)]Ik ben geloof ik nu iets van 9 weken klaar met een kuur van 10 weken.Im princiepe zou ik volgende week kunnen starten, maar denk niet dat ik dat doe en nog even wacht, is ook een beetje afhankelijk van mijn spullen
                Is dat inclusief nakuur Harold? Die zou ik persoonlijk iig zeker wel meerekenen in de time-on = time-off regel.

Vind het verder wel een nette kuur en ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Succes!

Comment

Was inderdaad met de nakuur. Beter is dan time off wat langer door te trekkken, denk ik. Gaat slecht uit komen met mijn vakantie denk ik, nog eens even narekenen..

Grtz..

Comment

wat zijn je stats nu eigenlijk harold en wat zijn je doelen met deze kuur te berijken ? ?

Comment

Mijn stats zijn nu 95 kilo ik schat bf 16%. Mijn doel is zoveel mogelijk massa te behouden en zoveel mogelijk bf te verliezen..

Grtz..

Comment

Okiedokie moet wel te doen zijn dan lijkt me

Comment

Dit gaat overigens mijn laatste kuur worden, misschien volgend jaar zomer nog eens een winstrol kuurtje tijdens het cutten, maar meer ook niet.

grtz..

Comment

Maar nu heeft nog niemand uitgelegd wat de meerwaarde is van dbol,test en sus in een cutkuurtje tegenover tren,prop en clen

Grtz
                            stil growing

Comment

Lijkt mij dat een cut kuur niet perse uit prop tren of winny hoeft te bestaan. Prop of tren en winny zie je toch ook wel eens terug komen in een massa kuur. Dat kan toch ook. Dus ik zie het nadeel niet van deze 3 in een cut kuur behalve dan het vocht, maar dat is na de kuur weg.

Grtz..

Comment

zag ff niet zo snel of je t3 nou gelijktijdig met dbol neemt of met tren...iedergeval als het gelijktijdig met dbol is zou ik wel ff bloeddruk in de gaten houden..ik kreeg van dbol en t3 mega hoge bloeddruk...misschien is dit bij jou niet het geval maar zou het wel beetje in de gaten houden...
                                succes verder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X