Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De kuur gaat vandaag of morgen beginnen, anders gaat het slecht uitkomen met de vakantie. Ik weet dat het redelijk snel achter de vorige komt, maar het is mijn laatste kuur. Dus straks tijd genoeg om te herstellen. Het cutten gaat nu al lekker ben benieuwd wat straks de T3 gaat doen. Wat denken jullie zou ik de dosering van de sus moeten verhogen naar 750mg per week?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
ik vond hem er persoonlijk al erg strak uit zien ook met 500mg sus. wel een log bij houden he ben echt benieuwd naar je ervaringen met deze kuur. ennne laaste kuur we zullen zien. grts
haha testo dat gaat wel lukken hoor, ik ben al aardig tevreden met mijzelf alleen mijn bf mag wel wat dalen.
Misschien als ik een loterij win misschien nog eens een sth kuurtje, maar daar is de kans heel klein in..
Grtz..
Vandaag tijdens het prikken ging het mis. Ik kreeg het er niet ingespoten ik moest zoveel kracht zetten om het erin te spuiten dat de spuit van de naald afvloog. Ik zat helemaal onder de olie.
De sustanon heb ik inmiddels verhoogt naar 750mg de deca ga ik ook verhogen, naar 600mg. Wil er nu zoveel mogelijk uit gaan halen. De gedachten hier achter is dat de mijn vorige kuur nog niet heel lang geleden is, dus misschien zal deze een stuk minder aanslaan.
Mijn stats zijn nu 92 kilo en bf is 11,4% veel lager dan ik had gedacht, maar geloof het zelf eerlijk gezegd niet. Volgens mij is het meten niet goed uitgevoerd..
gRtz..
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment