Lady Sky's ongoing transformation log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Niet om lullig te doen hoor, maar ik begrijp echt niet waarom iemand al die risico's neemt.
    Voice drop, vermannelijking etc
    Uiteraard geldt dit ook voor mannen, maar zéker voor vrouwen is het de risico's toch niet waard?

    Al vind jij het waarschijnlijk wel waard.
    Of wil je echt pro worden bv?
    DIVIDE ET IMPERA

    Comment


    • #17
      Er is gebruik en misbruik, en ik moet zeggen dat ik een hoop mannen ken die onverantwoord gebruiken.
      Er zijn altijd risico's, ook voor mannen net zo veel. Alleen de nare bijwerkingen zie je minder snel aan de buitenkant.
      Ook niet lullig bedoeld, maar vraag je iedere man die gebruikt ook of ze pro willen worden?
      Vaak is de simpele reden toch dat ze er beter uit willen zien?
      Echter als een vrouw gebruikt wordt het vaak als choquerend gezien.

      De pro's en models in de fitnessindustie vind ik nog steeds heel vrouwelijk en zijn niet behaard, hebben een normale stem en geen acne. Het kán dus wel.
      Mocht je denken dat niet veel vrouwen op het podium gebruiken, laat me je dan uit de droom helpen, dat is namelijk wel zo. Ook in bikiniklassen. Vast niet allemaal, zeker niet in nederland. Maar ze zijn er wel degelijk, en daar ben ik nog niets bij lol
      Ik vind het alleen zo jammer dat werkelijk bijna niemand er voor uit durft te komen, zelfs niet anoniem.
      Maar goed ook zoveel mannen claimen naturel te zijn wat sommigen overduidelijk niet zijn.

      Maar risico's zijn er ja, daar ben ik mij van bewust.
      Het blijft dan ook een persoonlijke keuze.

      Ik heb mij laten informeren door een aantal dames van mijn leeftijd en ouder op een amerikaans forum wat betreft mijn eerste bulk compound, maar hun tolerantie ligt blijkbaar heel anders dan de mijne en daar kwam ik snel achter.
      De jonge meid in kwestie had een mega fysiek maar haar stem was naar de knoppen.
      Ik zal dan ook nooit meer iets aannemen van iemand anders, want ik moet het toch zelf ervaren. Net zoals voedingsschema's, eigenlijk.
      Daarom ben ik terug naar de basis gegaan (var) en vanuit daar verder.

      Nee geen pro, dat ligt ook niet eens in de lijn der opties..
      alsof je iemand die redelijk kan zingen vraagt: wil jij een popstar worden?
      Het antwoord zal ja zijn, maar dan is dit meer een verre vage droom dan een echte mogelijkheid.
      Fitnessmodel zie ik wel zitten maar daar heb je de connecties en het gezicht voor nodig, etc etc.
      Ik heb nu niet eens echte podiumambities.
      Ik wil gewoon langzaam aan mijn droomfysiek bouwen

      Maar wel of geen podiumambities, gebruiken moet je doen voor je zelf en niet per definitie alleen voor het podium, , voor het strand, de vrouwen, voor je coach of omdat je vrienden het doen, maar dat is mijn mening.

      Ik heb mensen gevolgd met podia ambities die binnen een half jaar van bijna 0 tot 'klaar'waren, maar dan hadden ze ook het nodige gebruikt. Tegelijk. zoals clen t3 efedra tesamen en daarbij nog een duizelingwekkend hoeveelheid aas en peptides.
      Ik wil dat niet doen zo, dan doe ik er maar wat langer over. Voor mij staat veiligheid nog altijd bovenaan.Dus kortom; er zijn risico's, maar je kan die zelf tot bijna nihil beperken.
      Ook als vrouw.

      en ik moet zeggen: ik had echt veeel meer verwacht van aas, van wat ik altijd las en hoorde.
      maar van een var-tje wordt je echt niet zomaar droog en gespierd. Ik moet nog steeds retehard er aan trekken.
      Last edited by Lady Sky; 09-12-2015, 20:20.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Lady Sky View Post
        Bedankt voor je tips imation!
        Wat betreft de anavar...ik zat op een amerikaans forum waar de var die ik had besteld een 'wizard'source was..betrouwbaar dus. De levering duurde 3 weken langer en ik kwam binnen een korte periode veel vocht aan.
        Nu heb ik wel een goede source, die zelfs iets overgedoseerd is.
        Grondstof prijs kan laag zijn maar ik betaal nog steeds redelijk veel.

        Primo en mast heb ik beide ervaringen mee. Ik reageer goed op primo maar krijg er onwijs erge acne van, voornamelijk in mijn gezicht en op mijn schouders.
        Masteron vind ik fijn omdat het kort werkend is en ik zo heel snel kan stoppen. Ik heb er geen nare bijwerkingen van gekregen.
        EQ heb ik ook geprobeerd, en heb dit gestacked met primo maar ik heb wel een 'voice drop' gekregen, of dit nu was van de eq of de primo (ik had toen primo verhoogd) weet ik niet.
        Daarna ben ik direct 8 weken af gegaan en nu is het gelukkig weer normaal.
        Maar goed dat zijn dus de risico's...

        Deca heb ik ook goede verhalen over gehoord voor vrouwen inderdaad, en dat is ook nog een optie om te doen.
        Het hangt er echt vanaf hoe het zal lopen en vanuit daar zal ik besluiten wat ik ga doen, vriendjelief heeft nog voldoende in stock
        Primo wil ik wel weer graag gaan proberen. Misschien is mijn lichaam inmiddels wat toleranter.
        Toen ik net begon met aas had ik heel erg last van tintelingen in mijn voeten en handen, maar nu niet meer, zelfs niet nu ik de var heb verhoogd.

        Qua peptides heb ik melatonan2 gebruikt, werkt als een trein, en grhp2 met cjc nodac. Echter merk ik daar weining van. Mijn vriend sterft van de honger en geniet van diepe slaap, maar ik heb deze bijwerkingen niet. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet werkt, maar ik vind het wel heel vreemd?
        Zou het kunnen dat mijn eigen groeihormoon laag is en het daarom minder aanslaat, iemand een idee?

        Ik gebruikte de prikpil en ben overgestapt naar de gewone pil om icm aas te gebruiken, echter kreeg ik toen weer onwijs last van acne dus ben nu terug op de prikpil en dit bevalt uitstekend.
        Het mooiste zou een hormoonvrij spiraaltje zijn maar dat zie ik echt niet zitten

        HGH vind ik persoonlijk een beetje eng-ig en zie ik ook niet als een optie voor mij nu, ik heb wel gelezen dat een aantal vrouwen dit doen en er veel baat bij hebben, zelfs insulin-only, maar persoonlijk vind ik het een hoop gedoe.

        Maar ik ga zeker nadenken over deca en mezelf even opnieuw inlezen, misschien is dat idd een betere optie voor over een paar weken.

        De verhoging van de var schijnt effect te hebben, of het is een placebo effect, maar heb vandaag mijn squat record gebroken met 70 kg
        Ik zit pas bij een nieuwe sportschool, bij de oude squatte ik nooit omdat de vloer daar schuin afliep en ik last kreeg van mijn knie. Sinds een paar weken durf ik het weer aan en begin ik langzaam weer te wennen, maar vandaag had ik de smaak te pakken.

        Misschien ook leuk om te vermelden: toen ik bulkte op primo en eq had ik een krachttoename van 50% met compound oefeningen. Dat lag geloof ik ook deels aan de motivatie en verandering van trainingswijze
        Denk dat je wel PM's krijgt met nederlandse UG merken die goed gedosserde anavar verkopen , scheelt je ook weer geld! , het kenmerk van anavar is dat je minimaal vocht aankomt.. kan natuurlijk zijn dat je lichaam er zo op reageerd elk lichaam is anders natuurlijk.

        Primo is anaboler als Masteron = Masteron androgener. het is altijd kijken hoe je er op reageerd natuurlijk maar zou deze middelen beperken zeker ook omdat je vrouw bent. wat was je dosering primo ? en mast als ik vragen mag?
        Deca , EQ , Var, kunnen prima hangt natuurlijk altijd af van de doseringen natuurlijk.
        de voice drop komt van de primo waarschijnlijk EQ staat er niet om bekend. op hoeveel mg doseerde je de EQ?

        op de vraag betreft je groeihormoon aanmaak durf ik niks over te zeggen haha , te weinig kennis van

        Hoeft geen placebo te zijn hoor kan ook door de var komen .
        vergeet niet dat het hormonen zijn he , zeker als je een vrouw bent kan je aardige krachtgains verwachten.

        Comment


        • #19
          Uiteraard brengt aas gebruik risico's met zich mee, dat snap ik ook wel .
          Maar dat je een voice drop hebt gehad van 8 weken-dat gelukkig weer overging-zou voor mij absoluut betekenen dat ik acuut zou stoppen.
          Het is gern aanval , al lijkt dat misschien zo, maar ik wil graag iemands beweegredenen weten.
          En ja, zelf heb ik ook aas gebruikt.
          Al vinden de meesten Winstrol only geen kuur.
          DIVIDE ET IMPERA

          Comment


          • #20
            Je reacties vind ik niet echt een aanval maar ik heb op een of andere manier wel het gevoel dat ik mij moet verdedigen, terwijl ik alleen maar mijn eerlijke ervaringen wil delen. Ik snap uiteraard dat er vragen worden gesteld maar heb dan wel zoiets van, als je er niet achter staat , waarom reageer je dan..

            Om in te gaan op je vraag:
            die voice drop was voornamelijk dat ik geen hoge noten meer kon halen
            maar toen ik merkte dat het weer terug ging was dat voor mij geen reden om te stoppen
            Ik zag het juist als een uitdaging om het anders te gaan doen
            k vind winstrol only ook geen goede kuur

            Comment


            • #21
              denk dat ze haar droom fysiek wilt bereiken rain en haar keuzen is met die middelen.
              Voice drop is link maar gelukkig was ze daar optijd bij.

              Kuur is kuur rain of je nou winny only doet of een test kuur... dus ben je bijdeze half natty

              Comment


              • #22
                hahahah lol half natty

                Comment


                • #23
                  Vind je een stoer wijf, zeker zoals je alles open en bespreekbaar maakt. Blijf je volgen !!!
                  ik roep ook maar wat !!!

                  Comment


                  • #24
                    Half natty?
                    Dus niet natty maar ik hoor ook niet bij the dark side?
                    Kraak noch smaak, vlees noch vis, tussen de wal en het schip.
                    Da's mijn hele leven eigenlijk al.

                    Nog even een goedmaak kusje dan: uiteraard moet iedereen het helemaal zelf weten.
                    En ook je eigen grenzen moet je zelf bepalen.
                    Al valt mij wel op dat bij aas gebruik grenzen regelmatig worden verlegd.
                    Dat verwondert mij wel.

                    Maar je hebt zeker al een goed fysiek en ik vind je uitgebreide, eerlijke log ook wel erg interessant.
                    DIVIDE ET IMPERA

                    Comment


                    • #25
                      Dank je Schorpioen, wordt zeer gewaardeerd!
                      Dat motiveert me ook om te blijven loggen

                      Rain goedmaak kusje is geaccepteerd
                      Ik ben me er zeer bewust van dat je in het gebruik kan door slaan, dat wil ik zelf absoluut niet
                      Last edited by Lady Sky; 09-12-2015, 21:53.

                      Comment


                      • #26
                        Ik volg ook.

                        Comment


                        • #27
                          Jammer genoeg is de pil vorm van primo niet meer te vinden. Anders was de keuze makkelijk. Masteron en Primo hebben beide androgene bijwerkingen, niemand kan je garanderen dat de ene erger is dan de ander. Er wordt aangenomen dat Primo in deze beter is.
                          Omdat het minder androgeen zou zijn dan bij masteron. Jammer genoeg is er te weinig bekend op het gebied bij vrouwen. Het is juist zo dat er meer gestimuleerd moet worden voor logs en gebruik onder toezicht zodat we meer te weten komen. Bloedwaarden enz, want dit is niet het zelfde als bij mannen.

                          Vrouwen moeten niet bang zijn om over hun gebruik te praten. Dit is niet alleen op het gebied van AAS maar ook borstimplantaten en botox. Alles moet zo genaamd naturel zijn, terwijl 99% van wat wij zien lezen in tijdschriften of op tv dit niet is. We worden dus een perfect lichaam voor gehouden maar als we de middelen willen gebruiken wordt het afgekeurd. We willen allemaal ons uiterlijk verbeteren of in standhouden waarom zou dit geld op moeten leveren als model of pro. Erkenning door middel van een wedstrijd waar atleten gekke combo`s nemen omdat ze het net niet redden, vind ik onverantwoord. Ookal ben je een pro.

                          Ik ben blij dat mijn vriendin bewust en zo veilig mogelijk AAS gebruikt. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn vriendin een jojo was op het gebied van voeding en sport. Dat ze onzeker blijft omdat ze weinig tot geen verandering ziet. Als een vrouw ouder wordt en de middelen zijner om dit tegen te gaan zou ik die zeker aangrijpen. Ook als een vrouw later implantaten wil omdat haar borsten gaan zakken of over een tijdje ivm droog trainen zal ik dit stimuleren. Dat je dan er voor kiest om een onnatuurlijke grote te nemen is iedere zijn eigen keuze. Maar als je het tot een normaal niveau houd zou ik als vrouw al deze middelen aangrijpen. Als het tot een zekere hoogte gebruikt wordt zou ik zeggen waarom niet. Ik vind het aantrekkelijker dat het gemiddelde wat ik rond zie lopen. Tot zekere hoogte is relatief, is voor iedereen anders. Het gaat om je doel, en wat je er voor overhebt. Begrijp me niet verkeerd het is zeker geen short cut. Er komt juist meer op je af. Dit geld ook voor cosmetische ingrepen, als je leest wat je daar voor over moet hebben. Kort gezegd, botox betekend niet gelijk Patty Brat/ borstvergroting niet gelijk Pamela Anderson/ AAS niet dat een vrouw een man wordt.

                          Ieder lichaam reageert anders op verschillende vormen van AAS. Ik geef zelf de voorkeur aan kortwerkende esters voor vrouwen. Omdat kortwerkend snel gestopt kan worden en dan de bijwerkingen meestal nog omkeerbaar zijn. Lange esters lopen soms nog 3 weken door en dan zijn meestal de negatieve verschijnselen niet meer terug te draaien. Gelukkig was dit wel het geval bij mijn vriendin.

                          Als we aan deca gaan denken zal het waarschijnlijk NPP worden. In bulk zou ik eerder denken aan test p en niet snel aan deca. Kort werkend is mijn visie voor AAS gebruik met vrouwen.

                          Comment


                          • #28
                            Intressante log! Ik blijf je volgen.

                            Goed bezig en laat je niet gek maken Je voelt zelf het beste aan wat uiteindelijk wel of niet kan. Sommige hier hebben wel veel ervaring en wat dus soms echt de moeite waard is om te lezen (te luisteren).

                            Comment


                            • #29
                              Niet dat ik mijzelf al heb voorgesteld op dit forum (net nieuw, ga ik nog doen), maar las jouw post en zeg: Nice, ik ga je volgen !
                              'Iron is my therapy, Heavy Metal is my Zen'

                              Comment


                              • #30
                                ik volg

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X