Ik ben van plan om niet alleen spiermassa te behouden maar ook nog bij te winnen maar nu wel aan een minder snel tempo.... Eerst het lichaam wat laten rusten maar toch rustig verder trainen en z goed mogelijk proberen te eten want dat is nog het moeilijkste...
T'bol only versus t'bol,sus,deca
Collapse
X
-
Iedereen een gelukkig jaar gewenst...
Het eindejaar is voor mij minder goed afgelopen; problemen gekregen met de vriendin en mijn hoofd stond totaal niet meer op trainen en eten.. kben op een paar weken tijd enorm veel gewicht verloren ..
Ik ben van plan om mij nu te herstellen na een lange periode; ik weeg nog steeds 77 kg en ik ben bijna of niets van mijn kracht verloren ( gelukkig)..
Bij deze aan iedereen de groeten
Comment
-
Het gaat heel goed met trainen de laatste tijd ; ik heb de motivatie weer gevonden en ik denk een heel lieve vriendin gevonden te hebben
Het is nog allemaall prille liefde dus het word nog wat afwachten...
Maar één ding is al heel belangrijk ; ze staat open voor mijn wereld en daar hoort ook krachtraining bij en ze vroeg me zelfs al of ik haar een schema en eetschema zou kunnen maken ..
Anyhow met mij gaat het steeds beter , ik ben weinig of geen kracht verloren maar wel een hoop gewicht maar ik zie er naar mijn mening wel goed uit. Bijna of geen vet , wel allemaal natuurlijk uitziende spieren..
Maw , ik ben best tevreden over mijn kuurtje
Groeten aan iedereen ..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
3 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
6 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment