Eerste ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt speciale ampul cutters te koop, maar heb ze nog niet in Nederland gevonden.

Er zit zelfs een soort kras steentje ingebouwd om de ampul in te zagen.

Goedkoopste adres was in US, koste maar $6. Alleen zat er nog ff $58,- verzendkosten op. Toch maar niet gekocht
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

$58,- verzendkosten?!?!

serieus?

Hoe kan dat nou weer...?

Brengen ze het dan persoonlijk bij je langs ofzo?

Comment

Lijkt mij ook een beetje veel, komen ze soms persoonlijk je ampul elke keer openen??

De wonderen zijn de wereld nog niet uut

Grtzzzzz Ax.
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Wie weet hoe groot die kras steen wel niet is, alles is daar groter toch

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ga nu mijn vijfde week beginnen en ga morgen terug 500mg susta zetten. Mijn gewicht zit nog steeds op 76kg , dus weinig vooruitgang deze week.
            Het probleem is dat ik veel vocht begin vast te houden in mijn gezicht en borsten, dus overweeg ik Proviron of Nolvadex te nemen. Clomid heb ik nog liggen , maar dat is eigenlijk om na het kuren te gebruiken , dus wat vinden jullie dat ik het best neem en hoeveel?

Comment

Als het echt vocht is en je hebt er last van zou je 50mg clomid per dag kunnen nemen.

Als het bij je borsten gevoelig / pijnlijk is moet je de nolvadex nemen, de eerste 3 dagen 40mg de dagen daarna 20mg tot het over is.

Proviron heeft geen zin.

Greets...

Comment

Het is overigens wel zo dat beiden ( clomid in mindere mate ) je kuur tegen werken

Greets...

Comment

Pijn heb ik eigenlijk niet ,maar ik heb wel last van stijve tepels ,bijna de hele dag en regelmatig erecties.
                  Als ik de Clomid zou nemen , moet ik het dan nemen tot het over is of de rest van de kuur.

Comment

stijve tepels is geen gyno. dus niks aan doen. gyno betekent gevoelige tepels en beetje slap. over algemeen voel je er een brokkelig schijfje achter wat zeer doet als je erin knijpt.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zou met Proviron 50 mg dd. beginnen...en zo snel mogelijk ook...verder Ik vind een kuur met enkel Sustanon niet zo goed..( Je had ook een andere A.A.S.samen moeten nemen)..plus moet Je echt meer eiwitten nemen...
                      De Meneer Pastoor

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (De meneer pastoor @ Mrt. 24 2003,03:02)]Ik zou met Proviron 50 mg dd. beginnen...en zo snel mogelijk ook...verder Ik vind een kuur met enkel Sustanon niet zo goed..( Je had ook een andere A.A.S.samen moeten nemen)..plus moet Je echt meer eiwitten nemen...
                        De Meneer Pastoor
                        Mag ik vragen waarom Meneer Pastoor?
                        Proviron gaat niet helpen en ook al stack je met bv deca blijft het gevaar van gyno.
                        Ben overigens voor stacken maar in dit geval zie ik het nut er niet van.

Greets...

Comment

Moody, hoeveel maaltijden eet je per dag ?

En aan hoeveel gram eiwitten per dag zit je ongeveer ??

Groeten

Comment

Het probleem is dat ik nachtwerk doe en weinig tijd heb om constant te eten , daarom is mijn ontbijt(14.00uur) zeer belangrijk.
                            Ik eet s'morgens halfvette kwark(250gr)met muesli erover gestrooid + 1 banaan en glas vers geperst fruitsap.
                            Dan om 17.00 eet ik warm mat mijn gezinnetje mee.
                            Om 20.00 drink ik mijn wei-eiwittenshake (universal).
                            Om 23.00 eet ik meestal een 2 grany koeken een appel en banaan.
                            Om 2.00 s'nachts eet ik een broodje en soep .
                            S'nachts drink ik ook 1.5liter water
                            Trainen doe ik meestal tussen 14.00 en 17.00

Comment

Lijkt me echt niet makkelijk hoor dat onregelmatige werken en dan nog sporten ook

Respect dat je het volhoudt!

Greets...

Comment

bedankt Curiosio

vroeger ging ik naar de gym , maar daar heb ik helemaal geen tijd meer voor ,ik heb een dochtertje van 3 en mijn zoontje is op komst , dan het nachtwerk nog,.. daarom heb ik mijn zolder ingericht en een verstelbaar bankje en losse halters en barbel gekocht waarmmee ik mijn hele lichaam kan trainen.
                                Mijn vrouwtje heeft een crosstrainer gekregen en zo blijven we er aantrekkelijk voor elkaar uitzien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X