Tis weer winter dus.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tis weer winter dus.......

    Over twee weken ga ik beginnen met mijn nieuwe kuur. Gewicht zit nu rond de 109 kg vet moet ik nog laten meten dit doe ik voordat ik ga beginnen. Ben nu 2 weken al hoger in de cal gaan zitten (alvast maag laten wennen) en zit nu rond de 5000 cal per dag. Verder zal ik vitB 200mg ed, vitC 3000mg ed, 2 multi vits ed, zink en eventueel echina force.

    Kuurtje zal vrij eenvoedig worden en denk hier wel weer een kilotje of 8 mee te winnen (zal uiteraard vocht bijzitten). Training zal niet veel veranderen gewoon massa oefeningen en zo zwaar mogelijk.

    Kuur:

    1 tot en met 10 1000mg test enanthate
    1 tot en met 10 400mg deca
    1 tot en met 3/6 50mg dboll ED

    Dboll 3 of 6 weken ligt aan de sides en dan bedoel ik vooral extreme pomp dat de training hier onder leidt. Werd al eerder een opmerking gemaakt dat ik de dboll door oxy kon vervangen maar daar begin ik liever niet aan. Verder uiteraard nakuur met nolva op 40mg voor 4 weken beviel laatste keer ook zeer goed nagenoeg geen terugval. Heb ook nog zitten denken om deca te vervangen door boldone maar lees hier alleen slechte ervaringen over.

    Nou zit ik alleen nog te twijfelen of ik de dboll nou van naposim of van G.S. zal gaan gebruiken.

    Zal over twee weken proberen elke week mijn resultaten/bevindingen te posten. Ben benieuwd wat 1 gram test per week gaat doen (buiten bich tits geven dan )

    Greetz Banaan
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

  • #2
    Niks anders zeggen dan succes mister banana, knallen met die schijven.

    grtz Philip

    Hou ons op de hoogte

    Comment


    • #3
      Misschien na de d-boll wat proviron?
      Als je kan kiezen en je weet zeker dat het geen fake is zou ik persoonlijk voor naposim gaan

      8kg lijkt me wel haalbaar met deze kuur.
      Succes uiteraard en een log zou leuk zijn!

      Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • #4
        @Cur

        Heb ik vorige keer ook gedaan na dboll en dan vliegen de kilos er echt af (hoogstwaarschijnlijk vocht). Zou wel goed zijn om bij test te gebruiken heb hier eens wat over gelezen (vrije testosteron verhaal) en uiteraard tegen gyno maar wou hier nolva voor gebruiken.

        Naposim is geen fake maat van me is hier mee bezig en is na 2 weken 5kg zwaarder (is wel eerste keer dboll).
        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

        Comment


        • #5
          suc6 banaan

          ben je eigenlijk niet niet klaar met je vorge kuur?
          Who's the Chef

          Comment


          • #6
            @Been Laatste prik in week 34 gezet. Ik kuur twee keer per jaar dus.....(voor Rik dit is dus exclusief nakuur )
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

            Comment


            • #7
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (banaan @ Nov. 19 2005,17:26)]Verder zal ik vitB 200mg ed, vitC 3000mg ed, 2 multi vits ed, zink en eventueel echina force.
              Waarom neem je die vitamine b zo hoog? Welke multivitamine gebruik je?
              Shitty food will make you look like shit.

              http://www.pro-active-medicine.nl

              Comment


              • #8
                @KIR Heb dit eigenlijk van een site die raden aan dat je tijdens de kuurc 200mg vitB moet gebruiken (steroid.com). Multi vit is van kruidvat, multi vit voor sporters.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                Comment


                • #9
                  Suc 6 met je kuur!

                  Oja die B6 wordt aangeraden als leverondersteuning. Zou dit dus eigenlijk pas gaan gebruiken na 17aa. Dit omdat er hierdoor wellicht meer wordt afgebroken dan normaal.

                  Hoeveel mg test nam je bij vorige kuren>?

                  Comment


                  • #10
                    @Milkman eerste kuur 250mg omnadren 1 keer per week (en ja met goed resultaat), 2e 500mg per week 3e 750mg per week en nu 1000mg per week en zo tot de 5000 mg per week
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                    Comment


                    • #11
                      yo. mooi kuurtje. lijkt of iedereen steeds meer neemt en niet meer gelooft in de 500mg test met 200-400deca.

                      maar ik ben zeker benieuwd naar je log. ik wil ook wel weten of meer ook meer gains geeft qua kracht en kg's. kg's uiteraard zeker omdat je meer vocht hebt.
                      toch geloof ik zeker in een kuurtje als dit, zij ik zelf geen dboll erbij zou doen. maar dat is puur voor mij zelf met mijn kuurverleden en magere lichaam.
                      hou ons GOED op de hoogte. ben zeer benieuwd.

                      zoals cur al zei: NAPOSIM (die zijn nog lekker ook )
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                      Comment


                      • #12
                        @Bruce denk dat je ook goed gaat op 500 maar ik denk dat je er verstandig aan doet om of andere middelen of meer van wat je eerder gebruikt hebt. Ben ook wel benieuwd wat het gaat worden. Naposim, lekker bij de koffie .

                        Greetz.......
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                        Comment


                        • #13
                          stop ze gewoon in de zoetjes houden en dan je schoon ouders op de koffie
                          Who's the Chef

                          Comment


                          • #14
                            Nou succes maar weer gozer ....Eens kijken of ik ook weer een kilo'tje kan meepakken door met zo'n gemotiveerd beest mee te trainen.

                            p.s. volgende week zaterdag nog wel ff knallen dan  
                            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

                            Comment


                            • #15
                              Wat dacht je zelf van een klein kuurtje dan Rik?
                              Zaterdag knallen denk het niet heb gisteren al afgesloten.....
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X