Voorstel Cutkuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstel Cutkuur

• Week 1-10 : Test prop 100mg /EOD
    • Week 1-10 : Tren Ace 75 mg /EOD
    • Week 1-04 : Winny 50 mg /ED oral
    • Week 5-10 : Winny 50 mg/ EOD inject
    • Week 1-10: Clen afgewisseld met Efedrine
    • Week 11-15:Nolva 40 mg/ ED
    • Week 11-15:Clen ED

5 dagen voor het einde van week 10 stoppen met prop en tren.
    2 dagen voor het einde van week 10 stoppen met winny inject.

Van winny heb ik een potje liggen dus deze moet op. Vandaar de start met de orale versie. Als deze op is volgt de inject. Aangezien winny heel mild is voor je lever dacht ik eerst te starten met de orale versie en daarna over te stappen naar de inject, wat ook nog minder schadelijk is voor je lever. De theorie zegt dat 8 weken de max is. Heeft iemand ervaring met 10?

Ik start in week 1 met efedrine en in week 3 stop ik hiermee en ga ik verder met clen. Deze cyclus blijf ik herhalen tot aan het einde van de kuur.
    Deze cutkuur gaat van start na mijn nakuur. Dit vanwege een onverwachte tijdsverschuiving in mijn privé-sfeer. De keuze is hierdoor heel simpel. Of nu deze kuur doen of velen maanden later. Ik kies dus voor de eerste optie.

Schiet maar raak broeders en zusters!
    Last edited by Achilles; 02-03-2006, 14:23.

Zou gewoon test-enathaat nemen ivm met het vele prikken.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat worden heel wat prikken zetten!

Ik vind het persoonlijk niet verstandig om zo snel al weer te gaan kuren. Legio voorbeelden van mensen die het wel doen, maar eens zal toch je eigen productie weer op gang moeten komen.

Als je dan toch perse wil kuren zou ik gaan voor een minder zware kuur. Om tijdens het cutten je spiermassa vast te houden zou je een winstrol only kunnen doen.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Vind het ook te snel en relatief zwaar.
        Vind daarnaast 10 weken winny, waarvan ook nog eens de eerste 4 weken oral, érg onverstandig. Gaat je lever je niet in dank afnemen.
        Bedenk ook dat je nog helemaal niet weet hoe je na een kuur reageert aangezien je er pas één gehad hebt, je hebt geen idee of je erg gevoelig bent voor de 'nakuurse dip'. Stel dat je dat wel bent en deze nu uitstelt door gelijk weer te gaan kuren, dan zal die dus na de tweede kuur ook heel goed dubbel zo hard aan kunnen komen...
        Zou je alle winst van twee kuren kunnen kosten, hoop dat je jezelf dat goed realiseert.

Ben benieuwd wat je besluit te gaan doen.

Comment

Jij hebt ook al de smaak te pakken zie ik achilles, dat het geen verstandige keuze is kan je al wel weten van jezelf, je lichaam moet nog wennen aan de aangekomen kilo's en jij gaat direct even cutten. Ga hier zeker niet over uitwijden want het is en blijft jouw keuze. Dus kunnen we beter info geven in verband met de kuur zelf, het is 10 weken eod prikken (tren en test kunnen samen in een spuit) en vanaf week 5 , 1 naald eod erbij, dus 2 spuiten eod vanaf week 5, onderschat dit niet, de eerste weken gaat het makkelijk maar vanaf week 6-7 begint dat zwaar door te wegen, geloof me

Je kan zoals Mr C zegt tren enanth nemen maar in prikken is het geen verschil omdat je toch altijd uw test eod zet, en dat je nu 1cc zet of 2 prikken moet je toch.

De clen er nog bij vanaf de eerste week vindt ik geen goed idee, je gaat alles maar dan ook alles verliezen wat je hebt gewonnen in uw massa kuur. Test cypionaat ken ik niet zo goed, weet niet of je daarvan veel vocht vasthoud, anders even checken kerel dan kan je misschien tren met cypionaat doen en winny dat zal een hoop prikken schelen

Grtz
          stil growing

Comment

Ik zou tren enthaat en test enthaat nemen.
            Tren ecethaat is 10 weken toch ook te lang voor??

En weet niet precies met wat je 50mg clen mee bedoelt??
            Maar dat is natuurlijk veel te veel. Een tab van gs is 0.05mg en daar 3 stuks van vind ik al heel wat.

Enne haha zker de smaak te pakken achilles lekker he
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Test prop 100mg /EOD
              Week 1-10 : Tren Ace 75 mg /EOD
              Week 5-10 : Winny 50 mg/ EOD

kan je deze 3 in 1 spuit stoppen ??
              dan valt het prikken nog wel mee
              zo niet ben je echt een spelde kussen hahah

en waarneer zou je er mee willen beginnen kerel?
              Who's the Chef

Comment

Ik gaf inderdaad aan om de test-prop te vervangen voor test-enathaat. Dat scheelt heel veel prikken en veel verschil maakt het niet op de eerste weken na.

Verder ben ik het helemaal met Shannasse eens maar dat weet Achilles al

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jongens jongens toch, wat een kloteschema! 10 weken test prop is onzin en 10 weken winstrol wordt de dood van je lever en dus ook jouw dood. Hoe kom je erbij dat winstrol 'mild' is voor de lever? Is een heftig goedje hoor.
                  Cutten kan ook zonder anabolen steroiden, als je maar de tijd neemt.

Grappig, we kunnen wel het geduld opbrengen om 8 jaar lang spieren op tebouwen, maar afvallen, dat moet in 10 weken...

Ik zeg: minder gedurende 6 weken je calorie-inname, houd je eiwitten hoog en voeg vervolgens week 7 t/m 12 cardio toe en ondersteun dat desnoods met een 6-weeks anavarkuurtje. Dat is wél een redelijk mild (maar prijzig) goedje. Na 12 weken moet je dan toch prima resultaten hebben geboekt zonder het gebruik van rotzooi als tren, clen en weet ik wat nog meer.
                  No offence, bro!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

winstrol is een van de zwaarste juist voor je lever! mg voor mg zwaarder dan dbol. Ik zou tren als 2e kuur ook laten zitten. Wat ik een mooi beginners cut kuurtje vind is het volgende:
                    1-8of10 test enth 500mg
                    1-8of10 primo 300mg of 400mg
                    1-5 winny tabs 50mg(omdat je die hebt liggen)
                    evt liquidex voor vocht
                    een bekende van mij heeft deze kuur gedaan alleen zonder winny ik ze cut(was alleen dan 300mg primo). was er erg over te spreken.grts

Comment

Beste mensen, ik weet dat het niet het beste scenario is maar het zal geschieden. We kunnen nu nog alleen maar het beste van maken!

Test-enathaat wilde ik expres niet nemen omdat ik hier al mee gekuurd heb in mijn vorige kuur. En aangezien deze niet al te lang terug is ben ik bang dat ik er niet al te goed op zal gaan. Hierdoor heb ik ook totaal andere producten genomen. Daarnaast maakt het niks uit voor het prikken als ik de tren blijf zetten. Ook ga ik voor de voordelen van tren en prop nl. Hard en droog worden. Verder wil ik zeker geen vet of vocht vasthouden met enth. Als je in een deficit zit weet ik dat dit niet echt mogelijk is maar toch.

Comment

Dat het veel prikken wordt weet ik! Dit is een keuze die ik maak dus moet ik ook de consequenties op me nemen. Als ik met test cyp ga maakt het niks uit voor het prikken. Ik zou dan toch om de dag 1 olie (tren) en 1 water ( winny) moeten zeggen daarnaast om de 5 dagen weer 1 olie (test cyp). De halfwaardetijd van test cyp is 12 dagen nl.

Clen neem ik ook niet vanaf het eerste week maar pas in week 3. Ik zit nu ook aan de clen 0,5 mg per dag voor de antikataboliteit. Dino is goed scherp! Clen ga ik opbouwend nemen dus de hoeveelheden zullen variëren.

Comment

liquidex is optie tegen vocht/vet wanneer ben je van plan om te beginnen?

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry
                            Jongens jongens toch, wat een kloteschema! 10 weken test prop is onzin en 10 weken winstrol wordt de dood van je lever en dus ook jouw dood. Hoe kom je erbij dat winstrol 'mild' is voor de lever? Is een heftig goedje hoor.
                            Cutten kan ook zonder anabolen steroiden, als je maar de tijd neemt

Grappig, we kunnen wel het geduld opbrengen om 8 jaar lang spieren op tebouwen, maar afvallen, dat moet in 10 weken...
                            No offence taken bro ! Van de winny kan ik 8 of 6 weken maken? Winny oral is naar mijn weten minder heftig voor de lever in vergelijking met d-bol. Daarnaast zijn de sides van winny niet altijd en niet bij iedereen even heftig aanwezig. http://www.bodybuilding.com/fun/catwinstrol.htm

Wat is mis met 10 weken prop?

Langzaam naturel cutten? Been there done that. Zou het nu ook willen doen alleen bij weten dat het cutten vlak na mijn nakuur begint is het verstandig om hier as bij te doen. Anders ben ik garant mijn gains kwijt.

Originally posted by Mr. Symmetry
                            Ik zeg: minder gedurende 6 weken je calorie-inname, houd je eiwitten hoog en voeg vervolgens week 7 t/m 12 cardio toe en ondersteun dat desnoods met een 6-weeks anavarkuurtje. Dat is wél een redelijk mild (maar prijzig) goedje. Na 12 weken moet je dan toch prima resultaten hebben geboekt zonder het gebruik van rotzooi als tren, clen en weet ik wat nog meer.
                            No offence, bro!
                            Dit werkt niet voor mij. Ik moet veel cardio doen wil ik goed droogtrainen en dan vanaf week 1.
                            Wat ik van anavar heb gelezen (kort) is dat het heel mild is en dat het een licht effect heeft op je eigen test productie. Verder heb ik niks van meegekregen over cut-voordelen. Als ik het doe, dan wil ik het goed doen en het uiterste eruit halen. Ik wil niet aan het einde van deze cut periode nog ontevreden zijn over de resultaten.

Comment

waarneer wil je beginnen?
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X