• Week 1-10 : Test prop 100mg /EOD
• Week 1-10 : Tren Ace 75 mg /EOD
• Week 1-04 : Winny 50 mg /ED oral
• Week 5-10 : Winny 50 mg/ EOD inject
• Week 1-10: Clen afgewisseld met Efedrine
• Week 11-15:Nolva 40 mg/ ED
• Week 11-15:Clen ED
5 dagen voor het einde van week 10 stoppen met prop en tren.
2 dagen voor het einde van week 10 stoppen met winny inject.
Van winny heb ik een potje liggen dus deze moet op. Vandaar de start met de orale versie. Als deze op is volgt de inject. Aangezien winny heel mild is voor je lever dacht ik eerst te starten met de orale versie en daarna over te stappen naar de inject, wat ook nog minder schadelijk is voor je lever. De theorie zegt dat 8 weken de max is. Heeft iemand ervaring met 10?
Ik start in week 1 met efedrine en in week 3 stop ik hiermee en ga ik verder met clen. Deze cyclus blijf ik herhalen tot aan het einde van de kuur.
Deze cutkuur gaat van start na mijn nakuur. Dit vanwege een onverwachte tijdsverschuiving in mijn privé-sfeer. De keuze is hierdoor heel simpel. Of nu deze kuur doen of velen maanden later. Ik kies dus voor de eerste optie.
Schiet maar raak broeders en zusters!
• Week 1-10 : Tren Ace 75 mg /EOD
• Week 1-04 : Winny 50 mg /ED oral
• Week 5-10 : Winny 50 mg/ EOD inject
• Week 1-10: Clen afgewisseld met Efedrine
• Week 11-15:Nolva 40 mg/ ED
• Week 11-15:Clen ED
5 dagen voor het einde van week 10 stoppen met prop en tren.
2 dagen voor het einde van week 10 stoppen met winny inject.
Van winny heb ik een potje liggen dus deze moet op. Vandaar de start met de orale versie. Als deze op is volgt de inject. Aangezien winny heel mild is voor je lever dacht ik eerst te starten met de orale versie en daarna over te stappen naar de inject, wat ook nog minder schadelijk is voor je lever. De theorie zegt dat 8 weken de max is. Heeft iemand ervaring met 10?
Ik start in week 1 met efedrine en in week 3 stop ik hiermee en ga ik verder met clen. Deze cyclus blijf ik herhalen tot aan het einde van de kuur.
Deze cutkuur gaat van start na mijn nakuur. Dit vanwege een onverwachte tijdsverschuiving in mijn privé-sfeer. De keuze is hierdoor heel simpel. Of nu deze kuur doen of velen maanden later. Ik kies dus voor de eerste optie.
Schiet maar raak broeders en zusters!
Comment