De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De Bodynet Beachboy Classic 2010

Wie o Wie gaat em worden dit jaar? Ik heb zelf geen ambities om mee te doen maar hoorde hier en daar wel mensen die streefde naar deze titel.

Welke datum? Welke manier van selectie? Hoe, wat en waar?

De spelregels:

Om deel te nemen post je 3 fotos.

- Front relaxed
    - Side triceps
    - Vrije pose

Alle 3 duidelijk en onbewerkt vastgelegd. Als je niet weet wat de pose precies inhoud, toets hem dan even in bij google. Bij vrije pose mag je zelf een pose of foto kiezen om de kiezers te imponeren.

Deze foto's moeten in 1 post alle 3 gepost worden VOOR 10 Juli in dit topic. Als de fotos gepost zijn staat vast dat je mee doet.

10 Juli zal er een pol starten die een week online blijft. In het pol topic zullen alle deelnemers plus hun geposte foto's verwerkt zijn zodat iedereen kan stemmen. Oordelen natuurlijk op definitie, sixpack, pecs, armpjes, etc. Kortom, strand-look

Kies de foto's die je post erg zorgvuldig. Deze mogen maar 1 keer gepost worden. Bedenk dus goed voordat je gaat posten, eenmaal gepost zijn ze niet meer te wijzigen. Dit om te voorkomen dat het 1 grote chaos word.

Wacht natuurlijk zo lang mogelijk met het posten van je foto's. Je hoeft ze ook pas nabij 10 Juli te posten. Zo zullen de kiezers compleet verrast worden in de dagen voor de deadline.

Succes iedereen.
    Last edited by Misterfit; 08-06-2010, 17:55.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

IK!!!!
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

jajaja, er is er maar eentje natuurlijk en wie o wie zou dat zijn....

de enige echt Fitness-maniak natuurlijk

Comment

De titelverdediger Possel mag natuurlijk ook weer mee doen.

Zullen we zeggen 10 Juli de beslissing door middel van een pol? Iedereen die deel wil nemen post zijn meest huidige beachboy foto in deze topic als resultaat van zijn lange struggle naar deze dag.

10 Juli launchen we de pol en die zal 7 dagen later gesloten worden om te bepalen wie de winnaar is.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          De titelverdediger Possel mag natuurlijk ook weer mee doen.

Zullen we zeggen 10 Juli de beslissing door middel van een pol? Iedereen die deel wil nemen post zijn meest huidige beachboy foto in deze topic als resultaat van zijn lange struggle naar deze dag.

10 Juli launchen we de pol en die zal 7 dagen later gesloten worden om te bepalen wie de winnaar is.

goed idee, ikga niet meedoen want ik ga verliezen

Comment

Ik ga meedoen
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Fallus
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                Ik ga mee doen
                arme meid, kwil je niet dat je gaat verliezen

Comment

Arme meid Meedoen is belangrijker dan winnen.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

10 juli is de zomer alweer bijna voorbij joh Daarnaast ga ik (en waarschijnlijk veel andere members) rond/voor die tijd op vakantie en is de wedstrijdshape daarna ver te zoeken.

Bijvoorbeeld ergens in juni zou voor mij wel goed uitkomen. Daarnaast is het ook wat logischer, want dan is de zomer al lang begonnen en een strand physiek bouw je VOOR de zomer op. Niet halverwege, want dan lig je met je luie aars op het strand te herstellen van je HIT training
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Pak dat het resultaat moet binnen zijn op 21 juni, de officiële zomerstart.

Comment

Arme meid Meedoen is belangrijker dan winnen.
                        niet als je streeft om te winnen, en niet tegen verlies kan.

maja schatje je moet hetzelf weten

Comment

Pak dat het resultaat moet binnen zijn op 21 juni, de officiële zomerstart.
                          Ja dat lijkt me een mooie, gewoon het officiële begin van de zomer.

Agree?

In ieder geval veel succes allemaal!

Comment

Ja das beter. Eens.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Nieuwe regel: Punani mag niet meedoen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X