De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    zie jij plichten dan op een forum?
    Metafoor voor je luiheid, je antwoord bevestigd het senoir!
    Er stelt hier iemand zomaar een bedrag beschikbaar voor een contest.
    Staat ook nergens op het forum dat dat moet of wel?
    Ssssmoking

Comment

• ik ben te buff voor een beachboi.. maar wens met name Roelinho veel succes.. vorige keer stemde ik op Janieck_Spithoff alias Jantje91 maar hij stelde me teleur......
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• ik zal je niet teleurstellen, kojak
        ik kom droog en haarloos als nooit tevoren
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Marv View Post
          Metafoor voor je luiheid, je antwoord bevestigd het senoir!
          Er stelt hier iemand zomaar een bedrag beschikbaar voor een contest.
          Staat ook nergens op het forum dat dat moet of wel?
          Hmm apart dat je mijn reactie direct gebruikt om direct je eigen vooroordeel te vormen. Ik sprak over de vorige contest waar geen achtergrondeisen aan gesteld waren enkel pose en huidig fysiek. Verder zie ik dan niet jouw logica in, dat ik geen respect zou hebben voor iemand die wederom dit prijzengeld aanbiedt. Het lijkt mijzelf niet meer dan logisch dan dat als Ashley regels/eisen opstelt voor deze contest je hiermee automatisch akkoord gaat, mocht je deel willen nemen, maar goed volgens jou zou ik dat onlogisch vinden en te lui zijn om mij hieraan te houden, mocht ik behoefte hebben om deel te nemen..

Verder ben ik niet echt lui hoor
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Wij liggen elkaar niet, wat is daar vreemd aan dan? Ik ben gewoon eerlijk.
            Ik ga niet schijnheilig doen ik zeg waar het op staat. En als dat in het verkeerde keelgat schiet, jammer, maar daar ga ik geen seconde van wakker liggen.

ik hou het in ieder geval netjes in tegen stelling tot andere members including jijzelf.....no offense.

Dat is niet wat ik bedoel Ashley.
            Dat je iemand niet mag of minder leuk vindt, so what, that's life. Maar het gaat om het objectief beoordelen van andere leden. Daar heb je geen amicale band voor nodig.

Je neemt toch ook geen onstlag bij je werk als er 1 collega is die je minder leuk vindt? Ik niet iig, het zal mij een rotzorg zijn of elke collega leuk is of niet.
            Ik zou bijvoorbeeld ook gewoon met Falstyr of Kevster kunnen jureren. Heb ik geen probleem mee.

Dus dat is wat me wat tegenvalt, of iig wat ik niet van jou had verwacht Ashley.

Maar ik houd het over het algemeen ook wel netjes...weet jij ook wel. Ik kaats alleen af en toe hard terug.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Sorry hoor maar daar zit je goed naast. Ik ga niet met iemand jureren, regels maken etc die ik niet mag.
              Als jury moet je via pm of msn contact met elkaar hebben, en daar heb ik geen zin in met beaudien.

En een forum met een baan vergelijken....??

Nu weer on topic want anders blijven we aan de gang en kunnen we wel kappen met dit topic.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• iemand al een concreet plan voor zijn wedstrijd voorbereiding
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                  iemand al een concreet plan voor zijn wedstrijd voorbereiding
                  Cutten, krachttraing, cardio, cutten, cutten en cutten......

Comment

• Stoppen met zeiken in mijn topic anders worden de posts gewoon verwijderd.

@Dyno: UD2 tot ik er bij neer val.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ga voor het eerst in m'n leven cutten. hoe weet ik nog nie, mss UD2
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                        iemand al een concreet plan voor zijn wedstrijd voorbereiding
                        Je wilt de concurrentie toch niet in de kaart spelen door je strategie uit te gaan leggen?
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Eerst verder zoals ik nu bezig ben (clean bulk) dan 2 maanden voor Dday 1/2x per week buikspieren beginnen trainen voor wat te accentueren. Dan cardio erin eventueel diep cutten de laatste 2 weken, doel is 5-6%bf 83kg
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• @ gleke: tegen de zomer 83 kg @ 6%?

Comment

• Gewoon clean blivjen eten.. int kader van mijn bukl weer oppakken
                              beachboy blijf ik toch wel

Comment

• Ik heb niet alles gelezen, maar sign me up!
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X