De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moeten we geen topic aanmaken waarin de aangemelde personen op een lijst komen te staan zoals vorig jaar?

Comment

• Ik ga denk ik ook gewoon laptop id hand houden en dynobet zijn foto's op mijn laptop tonen (zo zie je dat mijn foto's recent zijn ) man dynobet je fysiek vink gruwelijk lekker kga proberen om in de verste verte er aan te tippen maar vrees er voor fuck vorig jaar punani nu jij haha ! noess

Comment

• Ik had een vraag over 1 v/d regels.
        Ik las dat de derde foto in relax pose moest.
        Mag je dan niks inspannen of inhouden?

Comment

• front foto moet relaxt. idd niets aangespannen of ingehouden.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Maar hoe is dit controleerbaar qua vergelijking met beginfoto en eindfoto?

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
              Maar hoe is dit controleerbaar qua vergelijking met beginfoto en eindfoto?
              ehm krant van de dag erbij...

Comment

• ja dat snap ik , maar daar doelde ik totaal niet op

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
                  ja dat snap ik , maar daar doelde ik totaal niet op
                  Idd, hoe controleer je of iets toch wat aangespannen of ingehouden is....

Comment

• juist dat bedoel ik inderdaad

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
                      Idd, hoe controleer je of iets toch wat aangespannen of ingehouden is....
                      De pose met je handen langs je zij moet je ontspannen staan en niets inhouden..Simpel toch??

Controle..controle.. gewoon vertrouwen hebben dat de deelnemers zich houden aan de regels..klaar uit..

De andere 2 pose's mag je doen en laten wat je wil..dus inhouden..aanspannen..

laten we het gewoon leuk houden en vertrouwen hebben ...anders kun je ook gaan twijfelen of iemand steroiden gebruikt of niet...

de jury beslist gewoon welke foto's kunnen en welke niet.. klaar uit!!!

Comment

• Mijn camera is gejat door de kuisvrouw denk ik 0.O

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                          De pose met je handen langs je zij moet je ontspannen staan en niets inhouden..Simpel toch??

Controle..controle.. gewoon vertrouwen hebben dat de deelnemers zich houden aan de regels..klaar uit..

De andere 2 pose's mag je doen en laten wat je wil..dus inhouden..aanspannen..

laten we het gewoon leuk houden en vertrouwen hebben ...anders kun je ook gaan twijfelen of iemand steroiden gebruikt of niet...

de jury beslist gewoon welke foto's kunnen en welke niet.. klaar uit!!!
                          Als het zo gemakkelijk is, graag! Maar om gezeur te voorkomen.

Comment

• Het verschil tussen flink aanspannen en relax zal wel te zien zijn. Of je licht aanspant is inderdaad amper te controleren, maar daar geldt inderdaad: Doe gewoon wat gevraagd wordt. Op de andere twee foto's kun je helemaal los gaan.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Tip: eet niet teveel voor je de foto maak i.v.m bolle buik.

Desnoods doe je een paar push up's van te voren om voller te zijn..voor je borst...

Maar wel ontspannen op de foto...

Comment

• als je bij een front relaxt vol gaat aanspannen. en je hebt op de fotos waar je alles aanspant evenveel defenitie. dan is het voor ons ook duidelijk dat de front relaxt toch aangespannen is.

een klein beetje zul je wellicht niet zien. maar ik heb ook wel vertrouwen in de vaste members die meedoen aan deze competitie.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X