De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post

Mijn zus is te hoog gegrepen voor je, i'm sorry.
    Ik ben een stukje langer, kan er denk wel bij.
    Dan wel goed? En ik ben ook allochtoon, je weet zelf.
    Groeten

Comment

• maar ik ben onzeker over mijn lichaam ! nee grapje xd zal morgen fotos plaatsen maar zou lullig zijn als ik dan niet mee mag doen :s ach ja niet geschoten altijd mis+

Comment

• serieuze progressie tov vorig jaar
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Janneke View Post
          Jammer dat je niet meedoet. Juist als je bf nu hoog is kun je een mooi eindresultaat boeken, het verschil tussen nu en juni is dan goed te zien! Dus daag je bij deze uit om mee te doen

Dat is waar. Maar de combinatie van een hoog BF en druktes in mijn priveleven zoals een verhuizing en belangrijke tentamens, maken dat ik niet goed genoeg kan trainen om mijn bf genoeg omlaag kan krijgen. Dus aan de uitdaging doe ik niet mee

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
            serieuze progressie tov vorig jaar
            heb ook eens naar jullie fotos van vorig jaar gekeken, idd mooie progressie, ziet er goed uit! grts
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• nou daar gaan we dan xD toch vind ik zoals er al meerderen over zichzelf zeiden dat het op de foto stukken minder is. op de foto lijkt me borst echt niks :s terwijl die tog echt goed aanwezig is, maja idd gelijk met beide voeten weer aan de grond genageld xD here we go!
              Attached Files
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Even tussendoor en totaal zonder bijbedoeling of flauw grapje: ik vind het keileuk om al die foto's te zien!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                  Even tussendoor en totaal zonder bijbedoeling of flauw grapje: ik vind het keileuk om al die foto's te zien!
                  haha snoeper zonder bijbedoelingen

@limit: Ziet er goed uit, kan wel wat worden tegen eind juni!
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                    haha snoeper zonder bijbedoelingen

Waarom heb jij me toch altijd door!! *gaat weer staren naar de foto's van Gleke*
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• wanneer komen er nou foto's van je dochter?
                      Groeten

Comment

• Tot nu toe geteld 7 deelnemers! nog minimaal 6 te gaan....
                        (Ashley moet ook nog keuren of ze mee mogen doen ivm vaste-member-bodynet-regel)

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                          Even tussendoor en totaal zonder bijbedoeling of flauw grapje: ik vind het keileuk om al die foto's te zien!
                          En hoevaak is mevrouw al van d'r stoel afgegleden?
                          Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                            En hoevaak is mevrouw al van d'r stoel afgegleden?
                            Nog geen éen keer, want jij staat er nog niet tussen!

Comment

• Originally posted by Janneke View Post
                              Tot nu toe geteld 7 deelnemers! nog minimaal 6 te gaan....
                              (Ashley moet ook nog keuren of ze mee mogen doen ivm vaste-member-bodynet-regel)
                              oeps, fout geteld, het zijn er al 8, dus nog 5 te gaan!

Comment

• beaudien hebi je tarzan onder je bed al te voorschijn getoverd of wat haah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X