De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gleke heb jij de fotos genomen na workout?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Niet zo negatief man....gaat toch goed zo?
      Bwahja, is niet slecht, maar abs komen belachelijk slecht uit enzovoort
      Maar goed kan altijd slechter he

@RealKoYu: Half uur na triceps training jep.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• zot bovenste deel van je lats bij je eerste pose man!! nice
        gaat erg goed gleke, heb je deze fotos wel eens naast je fotos van je 1e post in je foto-log gelegd?
        niks om ontevreden te zijn over man, puik werk, daar is iedereen het hier sowieso over eens
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• http://img440.imageshack.us/img440/134/img0962rc.jpg
          http://img15.imageshack.us/img15/7949/img0963ve.jpg
          http://img714.imageshack.us/img714/9503/img0964hw.jpg

Linkonder kan je post vn kevster zien die aangepast is door dyno...moest de camera van de buurvrouw lenen en is een teringding met die zelfontspanner... tja datum staat er standaard bij dus hoop dat dat ook goed is dan tegelijk met die post van kevster+dynobet

Moet hard cutten nog nog 12 weken te gaan dus

Comment

• zeer netjes, gleke. ben benieuwd naar je progressie
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• mijn foto,s volgen morgen heren

Comment

• @ triple aces. Je hebt best wat massa, en goede verhoudingen (vind ik dan). Vet% is vergelijkbaar met dat van mij. gok 11% ofzo. misschien 12?. Als het je gaat lukken om droog genoeg te worden...

@Gleke. Mooi fysiek. vet% gok ik 9%. vooral op de juiste plekken wat massa erbij kweken
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Pff word een heftige strijd..

De inzendingen zien er erg goed uit en qua leeftijd is iedereen nog jong...kom ik straks aan met mijn 34 jaar...

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                    @ triple aces. Je hebt best wat massa, en goede verhoudingen (vind ik dan). Vet% is vergelijkbaar met dat van mij. gok 11% ofzo. misschien 12?. Als het je gaat lukken om droog genoeg te worden...
                    thx man, sta nu op een wat hoger vet% als gewoonlijk, normaal fiets ik het ganse jaar door elke dag zo'n 40 a 45min, maar scheelt niet zoveel met nu, misschien 2%... vanaf half februari weer op de fiets (gwn omdat het moet, niet voor speciaal te cutten voor hier ofzo)
                    maar in mei toch eens beginnen denken aan echt cutschema om goed droog te worden.. zal eerste keer worden dat ik dit probeer, ben dus zelf ook beetje benieuwd
                    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Posseltje, jij hebt toch ook al eens de BN Beachboy Classic gewonnen he?
                      of zit ik verkeerd?
                      Hey fm,
                      Mwoa was toen niet echt een contest. ben toen vernoemd als de beachboy van bodynet omdat ik altijd mijn abs zichtbaar wil hebben, en ook echt een beachboy fysiek had/heb (falstyr begon daar toen der tijd beetje mee meen ik ). jaar erop (2010) is toen de eerste officiele verkiezing gekomen. waar ik als 3e ben geëindigd.

Comment

• Domenique heeft de regels niet goed gelezen .
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                          Domenique heeft de regels niet goed gelezen .
                          Heh? :P 1 pose met armen langs lichaam en 2 zelf kiezen? Ik maak anders wel nieuwe posts maar fototoestel van mij is zoek.

Comment

• klopt alleeen een veroordeel balkje voor je ogen of helemaal met je bakkes erop
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Oh boy, Nu moet ik het er maar aan wagen.

Zelf vind ik teveel bodyfat hoor, maar ben druk bezig met me cut. hopelijk houd ik nog genoeg massa over,voor zover ik massa heb.

p.s Kijk niet naar me gezicht,handen. Me zus kan niet timen!
                              Attached Files

Comment

• talalel15: Zie het gewoon als goeie motivatie om lekker hard te gaan trainen! En zou gewoon lekker zwaar gaan trainen eerst 2 maanden voor goeie massa en niet te zwaar te gaan cutten
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X