De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ talalelh15, hangt mooi die spits , komen er ook nog foto's van je zus
    oke nu OT, als je er niks van gezegd had was ik niet gaan kijken.
    effect van de roze olifantjes: denk niet aan roze olifanten.... waar denk je nu aan?
    Denk wel dat ik morgen foto's maak.

@ Triple Aces, ziet er goed uit man!
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Oh boy, Nu moet ik het er maar aan wagen.

Zelf vind ik teveel bodyfat hoor, maar ben druk bezig met me cut. hopelijk houd ik nog genoeg massa over,voor zover ik massa heb.

p.s Kijk niet naar me gezicht,handen. Me zus kan niet timen!
      Respect dat jij deze foto's heb geplaatst jongen...

Als ik jou was zou ik toch nog flink gaan bulken aangezien je niet veel massa heb..

Veel succes en nogmaals respect dat je dit durf terwijl je ook de andere jongens heb gezien die beduidend groter zijn ..

Comment

• @ ijsblok

Je geeft me hoofdpijn, roze olifantjes denk ik aan flamingo's waarom weet ik niet.

Mijn zus is te hoog gegrepen voor je, i'm sorry.

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
          Heh? :P 1 pose met armen langs lichaam en 2 zelf kiezen? Ik maak anders wel nieuwe posts maar fototoestel van mij is zoek.
          Je ziet geen fuck op die foto's...

Ff overnieuw en duidelijk...voorbeelden genoeg nu gepost..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
            Respect dat jij deze foto's heb geplaatst jongen...

Als ik jou was zou ik toch nog flink gaan bulken aangezien je niet veel massa heb..

Veel succes en nogmaals respect dat je dit durf terwijl je ook de andere jongens heb gezien die beduidend groter zijn ..
            Dankjewel, Mijn idee was om eerst te gaan cutten naar 12%, daarna nog wat massa opbouwen. en daarna nog 6 weekjes te cutten.

Ik denk dat de cut mij ook meer motivatie gaat geven.

Comment

• Goed clean en genoeg blijven eten val je langzaam af en groei je nog echt goed..
              Een dag niet getraind...

Comment

• Net even wat geprobeert, dacht doe teletekst als achtergrond. Er is dus niks van te zien... Ik hoop dat jullie me vertrouwen, zoniet gooi ze er dan maar af dan ga ik vast trainen voor 2012

http://i286.photobucket.com/albums/l...g?t=1295734075

http://i286.photobucket.com/albums/l...g?t=1295734111

http://i286.photobucket.com/albums/l...g?t=1295734159

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                  zot bovenste deel van je lats bij je eerste pose man!! nice
                  gaat erg goed gleke, heb je deze fotos wel eens naast je fotos van je 1e post in je foto-log gelegd?
                  niks om ontevreden te zijn over man, puik werk, daar is iedereen het hier sowieso over eens
                  Bah, ik was eerlijk gezegt wat teleurgesteld van men rug, vond hem nog niet zo goed uitkomen. Ik had er gewoon meer van verwacht na 6 kg vvm erbij geplakt te hebben.
                  Originally posted by roelinho View Post
                  zeer netjes, gleke. ben benieuwd naar je progressie
                  Hehe, ik zal je niet teleurstellen

Originally posted by dynobet View Post
                  @Gleke. Mooi fysiek. vet% gok ik 9%. vooral op de juiste plekken wat massa erbij kweken
                  Dan bedoel je de armen vooral?
                  Want die zijn echt gewoon belachelijk mager
                  Verhoudingen kloppen niet echt, in werkelijkheid lijkt het meer meevallen maar op foto's.. tering wat een tandenstokers

Ik ben blij dat er ondertussen reeds heel wat deelnemers zijn!
                  Jammer genoeg nog niet genoeg..
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
                    Heh? :P 1 pose met armen langs lichaam en 2 zelf kiezen? Ik maak anders wel nieuwe posts maar fototoestel van mij is zoek.
                    Er waren nog meer regels dan dat... Iets met anonimiteit...

@Jantje: Aangezien Ash het prijzengeld beschikbaar stelt, mag hij beslissen. Bij je eindfoto's moet dus wel duidelijk de datum zichtbaar zijn.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik hoop het dan, komt goed

Comment

• wat is een beachboy ??? kan ik ook winnen met 72 kilo lichaamsgewicht ?
                        aan pinada onder mij; ik ben net nieuw en er staat dat je dan niet mee mag doen dus ik wil zeker zijn dat ik mee mag doen dan zet ik mijn fotos erop beloofd
                        Last edited by Straatvechter; 23-01-2011, 01:52.

Comment

• Plaats je beginfoto's en dan zie je het vanzelf .
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
                            wat is een beachboy ??? kan ik ook winnen met 72 kilo lichaamsgewicht ?
                            Beachboy is niet gewicht gebonden...

Ik weeg zelf ook maar 71 kg...
                            het gaat om jou figuur en niet om gewicht..
                            Zou mij eerder druk maken om definitie van je spieren..

Comment

• ik denk dat ik een goede kans maak want ik ben niet ''massaal'' maar ik ben wel mooi droog gespierd met vind ik zelf een hele mooie ''tekening'' maar als ik van een mod ofzo te horen krijg dat ik mee mag doen dan post ik morgen fotos mvg
                              kan maar moeilijk slapen vandaag :P

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
                                ik denk dat ik een goede kans maak want ik ben niet ''massaal'' maar ik ben wel mooi droog gespierd met vind ik zelf een hele mooie ''tekening'' maar als ik van een mod ofzo te horen krijg dat ik mee mag doen dan post ik morgen fotos mvg
                                kan maar moeilijk slapen vandaag :P
                                Gif it a shot man...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X