De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En dat is dan 13!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
      En dat is dan 13!
      Als ze allemaal goedgekeurd worden, en jantje deed al niet meer mee?
      Dus dan zitten we nog altijd op 12?
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Nou ja, Janneke zei dat er 12 waren dus ik telde even met haar mee............verder is het natuurlijk inderdaad afwachten.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• nog tot en met dinsdag mogelijk om foto's in te zenden he... hopelijk nog enkele mensen die willen deelnemen hier?
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
            nog tot en met dinsdag mogelijk om foto's in te zenden he... hopelijk nog enkele mensen die willen deelnemen hier?
            Tot en met maandag voor dat de klok van bodynet op 00:00 staat toch?

Comment

• Originally posted by Posseltje
              Hier mijn foto's 72 kg
              vriendin had het woensdag uitgemaakt. dus 2 dagen niet gegeten + 2 dagen extreem low gegeten . ook niet getraind niets. uitputtings slag voor mijn lichaam.
              Aardige beachboy hoor... veel succes verder man...sterkte..

Comment

• sterkte, is altijd lastig zo'n periode... iedereen kent het wel ongeveer :s
                maar je komt er wel bovenop!

goede fotos trouwens!

@nibor, idd je hebt gelijk heb me gemist

Comment

• let the games begin
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Heb me misschien toch bedacht, hoewel ik geen krant van vandaag heb maar enkel een Zakengids van 26januari
                    "Straight outta gym"

Comment

• Thnx, tja beachboy for life
                      maar dit is wel weer heel droog/mager nu.
                      maagoed in ieder geval weer vergelijking voor over paar maanden na de bulk

Comment

• 26 januari is ook nog recent hoor waterpoloboy

Comment

• helaas ik kan niet meedoen sorry iedereen die ik teleurgesteld heb. kan gewoon geen 1 fatsoenlijke foto maken met deze webcam. alles lijkt er vaag op je ziet niet duidelijk wie ik ben, geen definitie laat staan de krant en al helemaal geen datum. had graag mee willen doen. maar na uren gekloot te hebben met de webcam geef ik het op. de enige foto die fatsoenlijk is is dus mijn schermafbeelding en zelfs die is supervaag. succes voor iedereen en nog maals sorry. zal moeten sparen voor een digitaal fototoestel om foto's te trekken voor een logje. ga nu de webcam ritueel verbranden...

Comment

• jammer mn je hebt wel nice figuur ah ja shit happens he

Comment

• @straatvechter

Kan het ook niet gewoon aan je fysiek liggen gezien je stats?
                              Bij iedereen zien de foto's er minder uit als verwacht.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post777833

Comment

• wat bedoel je? ik heb niks gedaan met die foto's en ik ben eerlijk geweest over mijn stats hier nog een keer; 73 kilo 1.88 cm 22 jaar. ja ik snap er zelf ook niks van. heb er al over gekletst met mensen dat ik dacht misschien lichte botten heb. nu wil ik neit arrogant overkomen maar zie er soms beter uit als mensen die 15 kilo meer wegen heel raar. en ik heb ook gespierde benen geen spillebeentjes. en nogmaals wil niet de blaaskaak uithangen zal zo snel mogelijk foto's posten van full body rug biceps alles. ik weet dat het moeilijk te geloven is maar toch is het zo. krijg alleen maar complimentjes van mensen ook in het echte leven. maar ik heb wel een laag vetpercentage maar of dat relevant is weet ik niet. heb een afgetraind kickboksers lichaam zeg maar ben niet zo breed als een bodybuilder. en het is ook niet gephotoshopped haha maar ik post foto's binnenkort dan mag je zelf oordelen. en het ligt niet aan mijn weegschaal. weeg thuis en in de gym 73 kilo. heeft iemand er een verklaring voor ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X