De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kweenie wat voor camera jij heb maar die van mij is binnen een seconde klaar

Comment

• Revius die grote gasten melden zich hier juist niet voor aan he omdat hun niks met beachboy te maken hebben denk voortaan effe nou met die bijdehande acties

Comment

• Volgens mij wordt er ook gekeken naar je vooruit gang.. triple is al best groot en dyno ook al aardig gevormd .. probeer dan nog maar flinke winst te behalen..

Denk ook dat we het meer zien als duwtje in de rug en zorgen dat je volgende foto weer stuk beter eruit ziet :!
        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
          Volgens mij wordt er ook gekeken naar je vooruit gang.. triple is al best groot en dyno ook al aardig gevormd .. probeer dan nog maar flinke winst te behalen..

Denk ook dat we het meer zien als duwtje in de rug en zorgen dat je volgende foto weer stuk beter eruit ziet :!
          lukt wel hoor heb vandaag oefening van school teruggevonden voor examen dat ik vandaag moest leren: vrijdag 29okt 79.2kg... nu zondag stond er 83.7 op de weegschaal... laatste 4 maand ging ik dus goed vooruit en gaat niet ineens stoppen voel ik
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
            Revius die grote gasten melden zich hier juist niet voor aan he omdat hun niks met beachboy te maken hebben denk voortaan effe nou met die bijdehande acties
            Revius zijn doel is dacht ik eerder powerlifting/strongmen gerelateerd denk ik, dan BB..
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
              lukt wel hoor heb vandaag oefening van school teruggevonden voor examen dat ik vandaag moest leren: vrijdag 29okt 79.2kg... nu zondag stond er 83.7 op de weegschaal... laatste 4 maand ging ik dus goed vooruit en gaat niet ineens stoppen voel ik
              laatste 3maand dus.... =) kan al niet meer rekenen...
              sta er eigelijk zelf van versteld... zo snel heb ik nog nooit massa gewonnen..
              thx bodynet!!!!

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                laatste 3maand dus.... =) kan al niet meer rekenen...
                sta er eigelijk zelf van versteld... zo snel heb ik nog nooit massa gewonnen..
                thx bodynet!!!!
                Komt door mijn advies he

Ofnee, door die zever in onze cursus van Toegepaste voedingsleer. Max 11% Eiwit van je totale Energie behoefte/dag.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                  Revius die grote gasten melden zich hier juist niet voor aan he omdat hun niks met beachboy te maken hebben denk voortaan effe nou met die bijdehande acties
                  idd rev jij snapt er helemaal nix van jij! lal
                  Mind is everything.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                    Komt door mijn advies he

Ofnee, door die zever in onze cursus van Toegepaste voedingsleer. Max 11% Eiwit van je totale Energie behoefte/dag.
                    nee man, gemiddelde voor belgische man is 61gram per dag!!!!!!
                    MOET erbij in je normopstelling als 3e norm he haha (zie nubel)

stond versteld als ik vandaag die eerste normopstelling terugzag die we voor onszelf moesten maken... 79.2.. en das nog nieens zo lang geleden

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                      Komt door die zever in onze cursus van Toegepaste voedingsleer. Max 11% Eiwit van je totale Energie behoefte/dag.
                      Bij 8000 kcal per dag, is 11% eiwit voor mij idd voldoende
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• @jury:

1) Is het mogelijk om foto's te posten waarvan ik mijn gezicht heb weggemoffeld? Ik wil niet herkenbaar op het web staan.

2) Waarom nu al foto's? Speelt de vooruitgang die je vanaf nu maakt richting juni een rol in de klassering?
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                          @jury:

1) Is het mogelijk om foto's te posten waarvan ik mijn gezicht heb weggemoffeld? Ik wil niet herkenbaar op het web staan.

2) Waarom nu al foto's? Speelt de vooruitgang die je vanaf nu maakt richting juni een rol in de klassering?
                          Ik ben dan wel geen jury..

Balkje voor ogen mag..dus wel je hoofd op de foto en dan klein balkje plaatsen voor je ogen...

De vooruitgang zal ook een rol meespelen..

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                            @jury:

Tja, het idee is juist dat je enigszins herkenbaar (i.e. wel een gezicht, maar ogen onherkenbaar) bent, zodat je niet stiekem foto's van iemand anders gaat posten. Dus dan zal er een andere manier moeten zijn om zeker te weten dat jij het zowel voor als na bent. De enige manier die ik kan bedenken is in een boxer met dezelfde remsporen op de foto en bij het eind in diezelfde boxer met remsporen... Kan me niet voorstellen dat je iemand zo gek krijgt om dan in die boxer voor jou op de foto te gaan .

Of, wellicht handiger... Heb je niet ergens een sjiek de friemel litteken of zo? .

Originally posted by Bilo View Post
                            Nu al foto's is enerzijds om aan te geven dat je meedoet (anders krijg je dadelijk de situatie dat nu tig mensen zeggen mee te doen en er uiteindelijk maar 2 daadwerkelijk meedoen of zo). Er zal zowel naar vooruitgang als naar fysiek gekeken worden.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• @ bilo zet gewoon een tattoo met het bn logo op je rug....is goed herkenbaar

Voor de rest sluit ik me aan bij mijn collega jury lid pinada.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Voor zover ik weet heeft niemand een piemel van 45 cm hier op BN. Dus ik doe dan wel gewoon een bivakmuts op en mn broek naar beneden. Weet je elke keer dat ik het ben.

Haha nee zonder gekheid...ik zal foto maken met pet op ofzo.
                                Maar ik ben niet in vorm na eerst 2 maanden gebulkd te hebben, toen 1,5 maand met rugblessure niet getraind te hebben en niks anders gedaan dan vreten. MAAR ik vind het sowieso wel leuk om voortgang te zien.

Ik ga ff camera scoren ergens.
                                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X