Bij deze wil ik mij ook opgeven. Zal morgen foto's maken en plaatsen. Je moet nu eenmaal een doel hebben he?!
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by Rensko View PostWil misschien ook wel meedoen, ben alleen nog maar 61kg op 1.75m.. Zo rond de 11/12% vet ongeveer, maar denk dat dat simpelweg te weinig massa is om mee te doen hè? Ben wel pas 14, kan altijd volgend jaar meedoen als er nog een komt .Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWat doet iedereen toch moeilijk? Ik kan me haast niet voorstellen dat er tegenwoordig nog (zoveel) mensen zijn die geen simpele digitale camera hebben met zelfontspanner?
5 Minuutjes werk, en je hebt je pics gemaakt...
nou weet je.......het ligt niet altijd zo simpel, soms is het gewoon echt niet goed te zien, bij bepaald licht of iets. Ik heb het voor een ander forum ook weleens gedaan, mijn dochter gevraagd om die foto's te nemen. Maar zo simpel was het toen niet, bij ons resulteerde het in de slappe lach en nog geen foto's.
Bij sommige jongens misschien in ontmoediging en "laat maar"."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Tsja, dat snap ik ook wel hoor. Ik had zelf een paar dagen eerder nog fototjes gemaakt, waarbij het er een stúk beter uitzag omdat het licht anders was. (Tevens niet net een flinke maaltijd op.) Maar nu had ik geen zin me moe te maken, dus had ik gewoon even snel 3 poses achter elkaar gedaan, zonder me echt moe te maken op ieder klein detail. Het zijn tenslotte enkel de foto's waarmee je aangeeft deel te nemen, en ik heb zoiets van: als de poses er maar (vrij) goed op staan, dan is het voldoende. Moeite doe ik me pas bij de laatste serie foto's.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Postnou weet je.......het ligt niet altijd zo simpel, soms is het gewoon echt niet goed te zien, bij bepaald licht of iets. Ik heb het voor een ander forum ook weleens gedaan, mijn dochter gevraagd om die foto's te nemen. Maar zo simpel was het toen niet, bij ons resulteerde het in de slappe lach en nog geen foto's.
Bij sommige jongens misschien in ontmoediging en "laat maar".
Comment
-
Originally posted by WK81 View PostAh kom op, dat is toch TE gemakkelijk gedacht."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Klopt, maar zoveel privacy geeft een balkje niet (immers je gezicht moet wel herkenbaar blijven). Voor mij in ieder geval niet genoeg, denk dat ik daarom ook niet meedoe. Ik post wel de foto's maar dan in mijn eigen topic (dus onherkenbaar gezicht).
Had er trouwens minder moeite mee gehad als dit topic niet bij events maar bij foto's van members zou staan, daar kunnen alleen members de foto's bekijken.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostDenk dat het er eerder aan ligt dat niet iedereen zomaar herkenbaar op het internet wil staan.
Edit: zag laatste post van Tommyy niet, maar ik sluit me daar helemaal bij aan!
Comment
-
Ik wilde meedoen, maar ik zie hier vanaf aangezien ik me "cut" afgebroken heb vanwege omstandigheden en ik wil optimaal presteren qua conditie en uithouding, dus vandaar.. Verder kan ik minder frequent gaan krachttrainen, dus ik zal niet de optimale resultaten boeken qua massa dus dan maar een jaartje niet"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment