De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ straatvechter

Ik ben toch ook maar 69 kilo bij 183 cm.. maak je daar maar niet druk om..

Comment

• Misschien dat ik ook nog foto's zal posten.
      Morgen dan waarschijnlijk..
      Persoonlijke records:

100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg

Comment

• Ik trek mij definitief terug van de wedstrijd. Ik vind dat ik met mijn stats van 183 en 76 kilo weinig te zoeken heb tussen de grote jongens, en daarnaast heb voorlopig geen zin om op mijn eten te letten en ga gewoon bunkeren waar ik zin in heb, blijf overigens wel lekker trainen.

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
          Ik trek mij definitief terug van de wedstrijd. Ik vind dat ik met mijn stats van 183 en 76 kilo weinig te zoeken heb tussen de grote jongens, en daarnaast heb voorlopig geen zin om op mijn eten te letten en ga gewoon bunkeren waar ik zin in heb, blijf overigens wel lekker trainen.
          dude tis gewoon voor de fun
          alsof mijn 72 kilo en 189 indrukwekkend zijn :P

Comment

• Maar je ziet er groter uit dan mij?!?!

Comment

• Train misschien langer. weet het niet. maar vorig jaar stond ik ook gewoon tussen de grote jongens hier van body net. al waren er toen andere eisen. had wat meer kilo's maar is gewoon leuk om mee te doen en elkaars progressie te zien. en evetueel tips vragen. maar als je zelf aangeeft dat je voeding toch al bout gaat worden is het jou keuze

Comment

• Back relax
                vrije pose
                front relax
                Attached Files

Comment

• buffer,
                  betere schouders,
                  heb geen rug pose. want die is bij mij echt belabberd mager.
                  en ik herken mijn pic op de laptop :P

Comment

• jantje wat zit je nou te zeuren man je ziet er toch goed uit? je bent echt niet ecto ofzo hahaha ik zou gewoon meedoen man je maakt goede kans kerel

Comment

• idd en jij hebt ook niet echt probleem als mij dat ik echt op mijn voeding moet letten.. want ik kom zo vet aan helaas
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Ja, dat komt omdat ik ongeveer 6000 kcal per dag verbrand. Dit tekort vul ik aan met pils :P

Comment

• pff waarom zoveel dan?

Comment

• Haha, dat pils was maar een grapje. Ik verbrand zoveel omdat ik 12 verplichte sporturen op school heb. Daarnaast 3 x in de week voetbal en 3 x in de week krachttraining doe!

Comment

• posseltje wat is ongeveer je bf ?
                              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• geen flauw idee. denk 9 % ofzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X