Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hier mijn foto's 72 kg
vriendin had het woensdag uitgemaakt. dus 2 dagen niet gegeten + 2 dagen extreem low gegeten . ook niet getraind niets. uitputtings slag voor mijn lichaam.
fuckd up man , but keep your head up high. genoeg anderen voor haar
nu weer lekker knalle in the gym mthrfckrrrrrr
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
jah beetje laffe verwoording, maar ga der vanuit dat je bedoeld er zijn nog genoeg andere vrouwen.
ook mannen voor haar. maar dat hoor je nu liever niet
jah beetje laffe verwoording, maar ga der vanuit dat je bedoeld er zijn nog genoeg andere vrouwen.
ook mannen voor haar. maar dat hoor je nu liever niet
laffe verwoording?.. ik bedoel idd dat er genoeg andere vrouwen zijn..
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Beetje toelichting:
- Vetpercentage weet ik niet.
- Gewicht weet ik ook niet, ben trouwens 1 meter 70 lang.
- Train sinds juli 2009 (daarvoor niks aan krachttraining gedaan).
- Heb het ook al anderhalf jaar druk met school dus dan ga ik weer een periode vaker en dan een paar maanden maar 1 tot 2x in de week. Maar ben nu sinds kort weer lekker aan het trainen en bulken.
- Train overigens niet op massa maar vooral op kracht.
Hier mijn foto's 72 kg
vriendin had het woensdag uitgemaakt. dus 2 dagen niet gegeten + 2 dagen extreem low gegeten . ook niet getraind niets. uitputtings slag voor mijn lichaam.
Beetje toelichting:
- Vetpercentage weet ik niet.
- Gewicht weet ik ook niet, ben trouwens 1 meter 70 lang.
- Train sinds juli 2009 (daarvoor niks aan krachttraining gedaan).
- Heb het ook al anderhalf jaar druk met school dus dan ga ik weer een periode vaker en dan een paar maanden maar 1 tot 2x in de week. Maar ben nu sinds kort weer lekker aan het trainen en bulken.
- Train overigens niet op massa maar vooral op kracht.
als het jou gaat lukken om die pens weg te werken, dan houd je een gruwelijk fysiek over.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment