De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      they see me trollin, they hatin

hatin??
      Welnee, best jongen, wat een grote woorden. Ik haat niemand en jou ook niet.
      Volgens mij ben jij hartstikke lief.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• frankey noemt pinada kansloos
        ik zeg ban
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
          frankey noemt pinada kansloos
          ik zeg ban
          Zo dan is me leven voorbij hoor... waarom reageer ik er eigenlijk nog op...
          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
            Zo dan is me leven voorbij hoor... waarom reageer ik er eigenlijk nog op...
            drama queen
            Groeten

Comment

• Ik heb afgelopen weken veel met Marnop/ Beaudien en Janneke gecommuniceerd. Om toch nog iets moois van te maken.
              Ik steek er zelf geld in EN heb een sponsor gevonden die er heel wat in wil steken. Daarnaast hebben we wat plannen gemaakt.

@kevster: ik meen dat jij niet meer in de organisatie wilde zitten? Dat heb ik iig zo vernomen.

Voordat ik er nog meer moeite in ga steken;...is er behoefte aan een serieuze wedstrijd of gewoon een slappe thread waar getrolled en gespammed kan worden?
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post

Voordat ik er nog meer moeite in ga steken;...is er behoefte aan een serieuze wedstrijd of gewoon een slappe thread waar getrolled en gespammed kan worden?

Maak anders een nieuw, eigen topic ervoor aan, de serieuze kandidaten zullen zich daar heus melden en daar kan getroll verwijderd worden enzo.
                Omdat Kevster dit topic begonnen is, ging dat nu niet.
                Als jij er éen start, is het jouw topic.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb afgelopen weken veel met Marnop/ Beaudien en Janneke gecommuniceerd. Om toch nog iets moois van te maken.
                  Ik steek er zelf geld in EN heb een sponsor gevonden die er heel wat in wil steken. Daarnaast hebben we wat plannen gemaakt.

@kevster: ik meen dat jij niet meer in de organisatie wilde zitten? Dat heb ik iig zo vernomen.

Ik weet 100% zeker de deelnemers het serieus nemen en door willen! Anders neem je de moeite niet om foto's op het net te plaatsen toch? Alleen mensen die er niks mee te maken hebben verpesten het helaas. Goed om te horen dat jullie achter de schermen er bezig mee zijn. Misschien af en toe een update wel handig?
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                    Maak anders een nieuw, eigen topic ervoor aan, de serieuze kandidaten zullen zich daar heus melden en daar kan getroll verwijderd worden enzo.
                    Omdat Kevster dit topic begonnen is, ging dat nu niet.
                    Als jij er éen start, is het jouw topic.
                    Goed idee..

Nieuw topic zodat je het zelf in de hand heb en dat het weer serieus word..

@ Bilo.. leuk dat je dit wil doen voor de deelnemers en de sponsors ook..

Comment

• Ik ben serieus en zou graag door willen gaan hiermee

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                        Martin, een kleine suggestie: is het niet verstandig er een privé-aangelegenheid van maken met alleen deelnemers en jury? Scheelt ook weer een hoop getroll.

Iets in de trand van een subforum met een wachtwoord, al moet daarvoor iets geregeld worden met genx.

Ik denk niet dat dat kan binnen bodynet, dan zouden de juryleden een moderatorstatus moeten krijgen.
                        De jury en organisatie hebben overigens wel al een kanaal buiten bodynet.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb afgelopen weken veel met Marnop/ Beaudien en Janneke gecommuniceerd. Om toch nog iets moois van te maken.

Als Kevster nog in de organisatie wil dan kan Kevster dat aangeven aan jou of eventueel aan mij. Dan kan dat altijd bekeken worden.
                          Kevster is wel de starter van de BB classic topic in dit geval dus op voorhand geheel uitsluiten is niet aan de orde.
                          Het is immers dankzij Kevster dat de contest er dit jaar weer is.

Comment

• Nee hoeft niet joh, have fun with it. Ik wilde alleen voorkomen dat de bbc geannuleerd werd.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• okee, dank je.

Comment

• Na uren lang overleg is het toch gelukt.. heb een sponsor voor jullie gevonden.

Rob.eu
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X