Topics

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Zo is het dat zullen wij niemand aan doen.

En waarom heeft iedereen het toch over onbetaald???
    Dit schreef de generaal, op de topic Trimgel.

Zou echt leuk zijn Fanatic, maar vooralsnog moeten we bijbetalen. Het enige betaalde forumlid is de webby geloof ik, en wellicht Coen.

Of heeft hij soms gejokt....

Comment

in de toppic vraag over kuren gaat het er ook weer lkr aan toe
      loopt wel vaak uit de hand vind ik
      wat erik ook al zei , elkaar maar af te kraken enzo, vind het op deze manier
      niet echt leuk meer worden hiero, toen ik er net op kwam hier viel het mee
      word wel steeds erger, wat gaan we of jullie hier nu eens aan doen

hoop op wat begrip, bedankt alvast
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo als ik al zei, als er iets is wat je niet bevalt of wat volgens jou niet kan kan je altijd voor de zekerheid een pm sturen naar mij of een collega.
        Wij zijn vaak online maar en lezen zowat elk topic maar niet alle post;s kunnen wij bij houden.
        Who's the Chef

Comment

ok prima heb ik daar over heen gelezen, bedankt voor jullie begrip
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Geen dank kerel
            Jij bedank voor je mee denken
            Who's the Chef

Comment

Inderdaad, we doen ons best, en af en toe zijn we ergens te laat bij. En verder kunnen jullie inderdaad altijd even pm'en of de post rapporteren, dan zien we dat ook meteen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

maar (^%!(&^!#%(@# hoeveel kl*te-topics over bijv. kwark heb ik de laatste maanden al voorbij zien trekken?! Of over trainingsmuziek? Nee, nu zit er een polltje bij, idd. Erg vernieuwend. Recepten? Handig,laten staan. Zoveelste kutvraag over suiker en wéééér die verrekte dextrose wanneer en hoe? ZOEKEN!! ÉN LEZEN *(&@#$^*(@&$!!!!!!

Al valt dat niet mee als door de zoveelste 'mini-kut-ik-heb-geen-zin-om-te-lezen-want-het-zijn-er-zoveel-dus-ik-vraag-het-zo-wel-topic' de zoekmachine op hol slaat en er de meest IRrelevante topics uitbraakt.

Erik, het valt me op dat jij je de laatste tijd wel vaker stoort en je frustratie dan op bovenstaande manier eruit gooit. Ik denk dan: "Doe effe normaal man" Sommige nieuwe forumleden hebben idd niet direct uitgevonden hoe te beginnen en komen dan met vragen die jij al 100 keer voorbij hebt zien komen. Leuk is idd anders maar maak je niet zo druk zeg! Zeg effe tegen Atta dat hij zijn kwark schema moet verwijderen dan?! Hahaha.. Of bedoelde je dat niet met je kl*te topics Je weet wie het zegt he Alles goed verder?

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                  Zeg effe tegen Atta dat hij zijn kwark schema moet verwijderen dan?! Hahaha.. Of bedoelde je dat niet met je kl*te topics
                  Mijn kwarktopic VERWIJDEREN? Een van mijn geweldige topics verwijderen... Hoe verzin je het!? Het heet niet voor niets een TOPic.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Mijn kwarktopic VERWIJDEREN? Een van mijn geweldige topics verwijderen... Hoe verzin je het!? Het heet niet voor niets een TOPic.
                    Hahaha.. Hoe zei jij dat ook alweer?? Snel op je flappie getrapt??

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                      Hahaha.. Hoe zei jij dat ook alweer?? Snel op je flappie getrapt??
                      Whahahahahaha. Size matters.

sigpic

Comment

@ Kiki: Hier alles top he Leuk dat je weer actief bent by the way

@ topic: Ik weet ook wel dat nieuwe leden niet alles weten, ik was eerst ook een nieuw lid. Maar waarom kreeg ik het wel allemaal gevonden? En de huidige lading nieuwe leden veelal niet? Meesten krijgen dan het verzoek de regels of de sticky's te lezen, ook al staat dit al aangegeven in de regels die je moét lezen voor je aankomt op het forum. Dit is een tijd aangekeken en er is (in mijn ogen) een tijd steeds milder mee omgesprongen, wat tot gevolg had dat er op een gegeven moment aan de lopende band regels gebroken werden en dat verschillende senior-leden vol de wind van voren kregen van een n00b. Is dat normaal? Ongeacht wie, je komt hier in den beginne voor hulp, en vanuit daar kun je op een gegeven moment advies gaan geven.
                        In ieder geval: dit heeft een hoop onzintopics opgeleverd, en in mijn ogen moeten die gewoon verwijderd worden om het overzicht te bewaren.

Daarbij ben ik nou niet bepaald de enige die de laatste tijd is gaan flamen. En dat wijst nou eenmaal op een probleem don't you think? En ik denk dat als je het aantal nutteloze topics verwijderd, de welwillendheid en dráng vergroot wordt ipv continu zoeken naar die naald in e hooiberg (want zo is het nu ongeveer met alle zinloze topics).
                        De informatie moet snel te vinden zijn, niet dat je twee uur moet zoeken.
                        Dat zou dus ook inhouden dát er anders gekeken moet worden tegenoverstaande bumps.
                        Is de bump relevant qua vraag, heeft het onderwerp wat dat betreft dus bestaansrecht.

Mijn wijze van uiten kan inderdaad gezien worden als drukmaken, aan de andere kant kun je ook proberen de boodschap eruit te halen, en naar blijkt hebben verschillene leden dat gedaan en zijn het ermee eens.

Als we allemaal op zo'n manier werken; dat als we een nutteloos topic tegenkomen dat verwijderd kan worden, die persoon een pm stuurt naar een mod (GenIX, Been, Harold, Erik1982, Snipke) om deze topic ook daadwerkelijk te verwijderen , houden we Bodynet mooi en overzichtelijk en zal het aantal niet-lezers dalen, en daarmee de huidige frustraties.

Zo beter Kiki?
                        Last edited by erikv; 08-08-2008, 21:49.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Kan een mod dit topic verwijderen?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            FLAME ON YOU!

Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Whahaha.. Maar Erik ik vind dat je je zo beter hebt uitgedrukt hoor Nu kan ik weer met een gerust hart gaan slapen!

Comment

Fijn spam topic hebben we weer aangemaakt mannen (en dames)
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X