Sterke vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lekkere eerste post jongen (of meisje)..:S
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Teveel spieren bij een vrouw vind ik niet mooi en vooral niet als ze dan ook nog kurkdroog zijn, beetje gespierd daarentegen is wel weer aantrekkelijk, vele malen beter dan die modellen die der dun uitzien maar volgens mij ook bijna geen spieren meer hebben, dat is gewoon ranzig, snap niet dat die miljoenen verdienen.

Comment

Originally posted by remmie1980 View Post
        Nou bicepgirl,

Wil het ook wel eens met je proberen.
        lekkere bump ook
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Anders bump je ef een topic van 1.5 jaar oud met dit:
          Originally posted by remmie1980 View Post
          Nou bicepgirl,

Wil het ook wel eens met je proberen.
          haha Hallo, zit je iets dwars?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Goed zo Remmie, zo scoor je direct al -punten ... Ik vind n vrouw die gespierd is mooi, ze moet alleen niet te laag in bf zitten zoals de meeste doen of willen (uitgebeende kop).. Maar n paar mooie volle benen, n strakke buik, en n stel volle armen kan ik echt wel waarderen. Vind het ook n prachtig gezicht als je ze ziet lopen met n volle boodschappen tas, of het niets weegt. En ze hebben n betere houding, zowel zittend als staand..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              En ze hebben n betere houding, zowel zittend als staand..
              Zittend, staand en.......??
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dan wil ik het wel met jou proberen hoor Remmie... Durf je het wel aan joh, tegen n meid? Straks breekt ze je arumpie nog, whaaahahaha...

Comment

Goed zo Remmie, zo scoor je direct al -punten ... Ik vind n vrouw die gespierd is mooi, ze moet alleen niet te laag in bf zitten zoals de meeste doen of willen (uitgebeende kop).. Maar n paar mooie volle benen, n strakke buik, en n stel volle armen kan ik echt wel waarderen. Vind het ook n prachtig gezicht als je ze ziet lopen met n volle boodschappen tas, of het niets weegt. En ze hebben n betere houding, zowel zittend als staand..

hahaha of een zak kattestenen van 20kg op de schouder door de stad heen sjouwen. Wel grappig de blikken die je dan krijgt hoor.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Zittend, staand en.......??
                    Wilde nog enig zins correct blijven schOOm hehehe..

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
                      hahaha of een zak kattestenen van 20kg op de schouder door de stad heen sjouwen. Wel grappig de blikken die je dan krijgt hoor.
                      Kan ik mij best voorstellen.. Zijn genoeg kerels die je nakijken... Is ook niet verwonderlijk, die moeten namelijk aan de verkoper vragen om n steekkarretje om het bij hun auto te krijgen. Of de verkoper moet het maar ff in de kofferbak gooien. En dat gebeurt echt he.... En ik moet toegeven, dat als ik jou ermee door de straat zou zien lopen: Dat ik je ook zou nakijken..

Comment

Kan ik mij best voorstellen.. Zijn genoeg kerels die je nakijken... Is ook niet verwonderlijk, die moeten namelijk aan de verkoper vragen om n steekkarretje om het bij hun auto te krijgen. Of de verkoper moet het maar ff in de kofferbak gooien. En dat gebeurt echt he.... En ik moet toegeven, dat als ik jou ermee door de straat zou zien lopen: Dat ik je ook zou nakijken..
                        Da's grappig. zeker aangezien ik een vloerschuurmachine in m'n eentje achter in mijn mazdatje heb gegooid. En dan is zo'n zak van 20 toch niks. Maar ja je weet niet wat iemand in z'n vrije tijd doet he....

Comment

Met alle respect naar de sterkere vrouwen, ik houd zelf niet van gespierde vrouwen, ook niet een beetje. Voor mij is een vrouw gewoon goed zonder spieren e.d. (als ik er dan naast loop kom ik zelf ook wat beter uit de verf)
                          vrouwen zijn voor mij vrouwen zonder spieren.
                          maarja dat is mijn mening, ieder zijn ding!

gr Ruben
                          1.83
                          93 KG
                          19 JAAR

Comment

maar er zit toch verschil tussen gespierd en sterk.
                            ik zou best een sterke vriendin willen , als ze maar niet te gespierd is
                            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by alexjoppie View Post
                              Da's grappig. zeker aangezien ik een vloerschuurmachine in m'n eentje achter in mijn mazdatje heb gegooid. En dan is zo'n zak van 20 toch niks. Maar ja je weet niet wat iemand in z'n vrije tijd doet he....
                              Dat doen ze zo al niet, nee joh 90% laat het thuisbezorgen.. En die andere 10% ? Die schuren niet eens zelf de vloer, dus hoeven niets te vervoeren hahahaha. 20kg op je schouder niks?. Zou ik niet durven zeggen, als ik beginnende sporters (man) zie kloothannessen met 20kg... Denk als jij het zegt, dat het nog meer pijn doet whaahaha..

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                                maar er zit toch verschil tussen gespierd en sterk.
                                ik zou best een sterke vriendin willen , als ze maar niet te gespierd is

Heb je gelijk in, ik wil geen van beide. Ik wil geen moeite doen met een potje stoeien 's avonds. Anders worden straks de rollen om gedraaid
                                Doe mij maar lekker een ongespierde chick met een mooi lichaam!

gr Ruben
                                1.83
                                93 KG
                                19 JAAR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X