Lekkere eerste post jongen (of meisje)..:S
Sterke vrouwen
Collapse
X
-
Teveel spieren bij een vrouw vind ik niet mooi en vooral niet als ze dan ook nog kurkdroog zijn, beetje gespierd daarentegen is wel weer aantrekkelijk, vele malen beter dan die modellen die der dun uitzien maar volgens mij ook bijna geen spieren meer hebben, dat is gewoon ranzig, snap niet dat die miljoenen verdienen.
Comment
-
Anders bump je ef een topic van 1.5 jaar oud met dit:
Originally posted by remmie1980 View PostNou bicepgirl,
Wil het ook wel eens met je proberen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Goed zo Remmie, zo scoor je direct al -punten ... Ik vind n vrouw die gespierd is mooi, ze moet alleen niet te laag in bf zitten zoals de meeste doen of willen (uitgebeende kop).. Maar n paar mooie volle benen, n strakke buik, en n stel volle armen kan ik echt wel waarderen. Vind het ook n prachtig gezicht als je ze ziet lopen met n volle boodschappen tas, of het niets weegt. En ze hebben n betere houding, zowel zittend als staand..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostEn ze hebben n betere houding, zowel zittend als staand..The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostGoed zo Remmie, zo scoor je direct al -punten ... Ik vind n vrouw die gespierd is mooi, ze moet alleen niet te laag in bf zitten zoals de meeste doen of willen (uitgebeende kop).. Maar n paar mooie volle benen, n strakke buik, en n stel volle armen kan ik echt wel waarderen. Vind het ook n prachtig gezicht als je ze ziet lopen met n volle boodschappen tas, of het niets weegt. En ze hebben n betere houding, zowel zittend als staand..
hahaha of een zak kattestenen van 20kg op de schouder door de stad heen sjouwen. Wel grappig de blikken die je dan krijgt hoor.
Comment
-
Originally posted by alexjoppie View Posthahaha of een zak kattestenen van 20kg op de schouder door de stad heen sjouwen. Wel grappig de blikken die je dan krijgt hoor.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostKan ik mij best voorstellen.. Zijn genoeg kerels die je nakijken... Is ook niet verwonderlijk, die moeten namelijk aan de verkoper vragen om n steekkarretje om het bij hun auto te krijgen. Of de verkoper moet het maar ff in de kofferbak gooien. En dat gebeurt echt he.... En ik moet toegeven, dat als ik jou ermee door de straat zou zien lopen: Dat ik je ook zou nakijken..
Comment
-
Met alle respect naar de sterkere vrouwen, ik houd zelf niet van gespierde vrouwen, ook niet een beetje. Voor mij is een vrouw gewoon goed zonder spieren e.d. (als ik er dan naast loop kom ik zelf ook wat beter uit de verf)
vrouwen zijn voor mij vrouwen zonder spieren.
maarja dat is mijn mening, ieder zijn ding!
gr Ruben1.8393 KG19 JAAR
Comment
-
Originally posted by alexjoppie View PostDa's grappig. zeker aangezien ik een vloerschuurmachine in m'n eentje achter in mijn mazdatje heb gegooid. En dan is zo'n zak van 20 toch niks. Maar ja je weet niet wat iemand in z'n vrije tijd doet he....
Comment
-
Originally posted by koenv91 View Postmaar er zit toch verschil tussen gespierd en sterk.
ik zou best een sterke vriendin willen , als ze maar niet te gespierd is
Heb je gelijk in, ik wil geen van beide. Ik wil geen moeite doen met een potje stoeien 's avonds. Anders worden straks de rollen om gedraaid
Doe mij maar lekker een ongespierde chick met een mooi lichaam!
gr Ruben1.8393 KG19 JAAR
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment