Ligt het nu aan mij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Het lijkt wel of de Beach Boy's dit jaar een 2 maanden eerder de sportschool op zoeken.
    Valt dit bij jullie ook op?

Zo een hekel aan die knakkertjes die alleen maar komen kloten voor 2 - 3 maanden en dan doen alsof ze alles zijn en maar aandacht trekken en het beste is nog dat ze mij iets gaan uitleegen waarom ik iets fout zou doen
    Beentje, zullen wij anders weer eens een knaltraining afspreken in jouw sportschool? Dan zetten we dat luie tuig op zijn plaats door zo'n idiote rugtraining als een jaar geleden. DO YOU REMEMER DUDE?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
      Beentje, zullen wij anders weer eens een knaltraining afspreken in jouw sportschool? Dan zetten we dat luie tuig op zijn plaats door zo'n idiote rugtraining als een jaar geleden. DO YOU REMEMER DUDE?
      Waarom dan niet meteen de meeting op de sportschool. Kan heel bodynet even laten zien hoe je moet trainen.
      Ben overigens wel benieuwd, wat trainden jullie dan?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heheh we lgoed lezen he General...... staat toch duidelijk rug

@ sym jep die was monsterlijk maar dat was ook wel een rustige dag.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
          Heheh we lgoed lezen he General...... staat toch duidelijk rug

@ sym jep die was monsterlijk maar dat was ook wel een rustige dag.
          Hahahaha, bedoelde ook de oefening/sets/reps/rust.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dacht ik al maar toch

Sym heeft even laten zien wat een MONSTER BOR in houdt de oude reus
            Heb een week krom gelopen van de spierpijn
            Who's the Chef

Comment

Ik denk dat mr symmetry wel weet wat ECHT trainen is ja..zou hem ook graag wel eens in actie willen zien. Het idee van trainingsfilmpjes posten spookt nog steeds door mijn hoofd. Zal Erikv wel vragen een keer een filmpje te maken als wij 2 samen gaan trainen binnenkort
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Zo ken ik ook een iemand bij mij in de klas..
                Ik zo wanneer train je dan weet niet gewoon 3 keer in de week meestal ga ik met wat vrienden, en dan gaan we daarna naar de mac.. Is vet goed voor je krijg je proteine binnen.. waarop ik dacht: Yea right, blijf mooi bij me shakie
                Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

het meest irritante is dat ze naar je staren, zich vasthoudend/ leunend aan een toestel en dan keuren. jij ben al dik uur bezig. je rondt af, en dat kunnen zij ook wel met dat gewicht. ff later zie je ze het doen. cheaten cheaten cheaten. niet beseffende dat als JIJ cheat, je nog 3x zoveel dr aan ken gooien
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X