Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ok mini updatje
ben net 15 min thuis
vandaag was leg day
training ging als volg
Quadtriceps
4sets leg press
8 @ 90kg
8 @120kg
10@120kg
8 @ 140kg
3 super trisets
walking barbell lunges + leg extension + DB walking lunges wide set1
Walking BB lunges 16step @ 20 kilo + 8 rep leg extension @ 45 kilo + DB walking lunges 12 step @ 16kilo Set 2 alles hetzelfde behalfe leg extension verhoog naar 55kg Set 3 gelijk aan set 2
2 sets hack squat + 1 dropset (3 total) set 1
10 reps @110 kg set 2
10 reps @ 130kg Dropset
4 rep 160kg
6rep 120kg
8rep 90kg
3 sets smith machine squats set 1
8 rep @ 90kg set 2
10 rep @ 110kg set 3
6 rep @ 125kg
Hamstrings
4 super giant set leg curl + DB stiff leg + 2 dropset DB stiff leg (total 6 sets) + 1 50rep leg curl set 1
leg curl @ 25kg + BB stiff leg @ 12kg set 2
leg curl @ 45lg + BB stiff leg @ 20kg set 3
zie set 2 set 4
leg curl @ 40kg + BB stiff leg @ 20kg
dropset
set 1
4 rep @ 28kg
6 rep @ 22kg
8 rep @ 16kg
set 2 zie set 1
keto dieet is opgebouwd uit vooral vetten en proteine. Ik ben van mening dat je carbs nodig hebt om goed te trainen, te herstellen en in de ochtend van katabool naar anti katabool te gaan.
Keto dieet kan misschien effectief zijn als a.s. gebruiker maar als natural zou ik het nooit doen.
keto dieet is opgebouwd uit vooral vetten en proteine. Ik ben van mening dat je carbs nodig hebt om goed te trainen, te herstellen en in de ochtend van katabool naar anti katabool te gaan.
Keto dieet kan misschien effectief zijn als a.s. gebruiker maar als natural zou ik het nooit doen.
thanx voor je mening...ja en nee..
met keto zal ik nooit spiermassa aanmaken in de cut fase wel zal ik zoveel spiermassa behouden en zo min mogelijk verbranden
na elke training mag ik snelle carbs binnen krijgen. ik hou 1x in de week een refeefd day 24 uur lang om al het glucose in me spieren weer op te vullen.
Carbs heb je nodig om normaal te functioneren..vooral voor je hersenen zodra je te laag in carbs gaat (al onder de 30gr op een dag) begint je levere ketonen te produceren
voor de genen die niet weten wat ketonen zijn:
ketonen zijn 3 wateroplosbare deeltjes die door het lever / nieren geproduceerd worden door het vet zuur (verzadig en onverzadig) afbreken. Hierdoor onstaan ketonen, die worden gebruik als energie voor het hart en de hersenen.
Carbs zogt ervoor dat je lichaam glucose opneem, glucose wordt dan weer omgezet in glycogeen die als brandstof voor de hart en hersenen dienen. Aangezien je op een ketosis diet niet tot vrijwel geen glucose aanmaak gaat je lever / nieren ketonen aanmaken om het te compenseren
De overgang van een KH maaltijd naar een ketosis dieet is best zwaar.. de eerste 3 dagen zijn moeilijkst je hersenen zullen in die 3 dagen ong 30% brandstof uit ketonen maar krijgen na 4 dagen of meer zal eht 70% en hoger worden
Aangezien je bijna geen carbs binnen krijgt MOET je lichaam het energie van ergens halen..de eerst volgende bron is dan vet.
Een ketosis dieet is van oorsprong ontworpen voor mensen die epilepshie (moeilijk woord) hebben.. Het is wetenschappelijk bewezen dat wanneer de hersenen ketonen als brandstof gebruiken en geen glycogeen dat het de kans op epilepshie dramatisch verlaagt.
Waarom keto als dieet?
Het is vaak zo dat bij meeste cutting dieeten je ook spiermassa verliest (logies anders zou je niet hoeven te bulken en dernaa te cutten voor je definitie)
Bij keto is het vrij onmogelijk om in spiermassa aantekomen (tenzij je op keto gaat bulken, ja dat is mogelijk)
Maar wat ketosis dieet wel doet met je, Je verbrand vet heel erg snel..je leeft op je reserves bijwijze van spreken.
stel een persoon weegt 78kilo heeft 13% vet staat gelijk aan 171lbs en heeft dan 148.77lbs (67.48kg) aan droge spiermassa dan is 148.77 het maximale proteine iname die je hoort te eten (dit om te behouden wat je hebt) dit is 30% van je dagelijkse inamen kcal... KH mag je max op 30gr zitten maar 20 is het ideaalste... dus 100% van je eiwitten behoeftes min 80kcal (Koolydraten) blijft een totale over dat je als vet moet inemenen
Personlijke ervaring met keto tot nu toe
dit is voor mij het 6e week al, ik heb heel veel afgevallen
de eerste 3 dagen waren echt verrot..wil dat niet nog eens meemaken.
Voor de rest herstel ik goed slaap ik lekker en wordt lekker wakker. Ik heb geen moeite, en in de gym vlieg ik van al het energie in me lichaam,
Het grooste voordeel van keto dieet (in mijn ogen) ja mag geen hoge intensieteit training achter elkaar doen...zoals cardio..kan je elkedag doen maar max 15 a 20 min..of 1x in de week
tot nutoe heb ik maar 4 a 6x cardio gedaan
wat je wel moet doen is 1x in de week voordat je aan je refeed begint een full body te doen...Zodat je al het klein beetje glucose uit je lichaam kan halen.
met keto zal ik nooit spiermassa aanmaken in de cut fase wel zal ik zoveel spiermassa behouden en zo min mogelijk verbranden
na elke training mag ik snelle carbs binnen krijgen. ik hou 1x in de week een refeefd day 24 uur lang om al het glucose in me spieren weer op te vullen.
Carbs heb je nodig om normaal te functioneren..vooral voor je hersenen zodra je te laag in carbs gaat (al onder de 30gr op een dag) begint je levere ketonen te produceren
voor de genen die niet weten wat ketonen zijn:
ketonen zijn 3 wateroplosbare deeltjes die door het lever / nieren geproduceerd worden door het vet zuur (verzadig en onverzadig) afbreken. Hierdoor onstaan ketonen, die worden gebruik als energie voor het hart en de hersenen.
Carbs zogt ervoor dat je lichaam glucose opneem, glucose wordt dan weer omgezet in glycogeen die als brandstof voor de hart en hersenen dienen. Aangezien je op een ketosis diet niet tot vrijwel geen glucose aanmaak gaat je lever / nieren ketonen aanmaken om het te compenseren
De overgang van een KH maaltijd naar een ketosis dieet is best zwaar.. de eerste 3 dagen zijn moeilijkst je hersenen zullen in die 3 dagen ong 30% brandstof uit ketonen maar krijgen na 4 dagen of meer zal eht 70% en hoger worden
Aangezien je bijna geen carbs binnen krijgt MOET je lichaam het energie van ergens halen..de eerst volgende bron is dan vet.
Een ketosis dieet is van oorsprong ontworpen voor mensen die epilepshie (moeilijk woord) hebben.. Het is wetenschappelijk bewezen dat wanneer de hersenen ketonen als brandstof gebruiken en geen glycogeen dat het de kans op epilepshie dramatisch verlaagt.
Waarom keto als dieet?
Het is vaak zo dat bij meeste cutting dieeten je ook spiermassa verliest (logies anders zou je niet hoeven te bulken en dernaa te cutten voor je definitie)
Bij keto is het vrij onmogelijk om in spiermassa aantekomen (tenzij je op keto gaat bulken, ja dat is mogelijk)
Maar wat ketosis dieet wel doet met je, Je verbrand vet heel erg snel..je leeft op je reserves bijwijze van spreken.
stel een persoon weegt 78kilo heeft 13% vet staat gelijk aan 171lbs en heeft dan 148.77lbs (67.48kg) aan droge spiermassa dan is 148.77 het maximale proteine iname die je hoort te eten (dit om te behouden wat je hebt) dit is 30% van je dagelijkse inamen kcal... KH mag je max op 30gr zitten maar 20 is het ideaalste... dus 100% van je eiwitten behoeftes min 80kcal (Koolydraten) blijft een totale over dat je als vet moet inemenen
Personlijke ervaring met keto tot nu toe
dit is voor mij het 6e week al, ik heb heel veel afgevallen
de eerste 3 dagen waren echt verrot..wil dat niet nog eens meemaken.
Voor de rest herstel ik goed slaap ik lekker en wordt lekker wakker. Ik heb geen moeite, en in de gym vlieg ik van al het energie in me lichaam,
Het grooste voordeel van keto dieet (in mijn ogen) ja mag geen hoge intensieteit training achter elkaar doen...zoals cardio..kan je elkedag doen maar max 15 a 20 min..of 1x in de week
tot nutoe heb ik maar 4 a 6x cardio gedaan
wat je wel moet doen is 1x in de week voordat je aan je refeed begint een full body te doen...Zodat je al het klein beetje glucose uit je lichaam kan halen.
hoop dat het een beetje duidelijk is
voor mij was het al duidelijk Ik heb namelijk me er ook in verdiept. Je weet er veel van af en je kloot niet aan! De refeeddag is bij keto extreem belangrijk. Ik haal alleen 1 punt aan en dan laat ik de rest de keuze om keto geschikt is voor naturals.
Dik gedrukte weergeeft mijn mening dat je met dit dieet a.s. moet zetten. Je traint pas net dus voor jouw is erniet heel veel spiermassa om in te leveren. Maar geloof mij maar iemand met meer massa heeft ondersteuning nodig met dit dieet.
ja inderdaad me refeed day hee heel belangrijk...wat zie jij onder net pas training als ik vragen mag
ik train nu 16 maanden waarvan 13/14 serieus zijn
ik train 6x in de week ongeveer 1.5 a 2 uurtjes
van die 14 maanden heb ik nog geen 10x een training gemist (dit ivm feestagen en sluiten van de gym)
wat betreft voeding... het is een obsessie voor mij..zoals je in me ouwe log ziet weeg ik letterlijk elke grammetje dat ik eet. wat betreft voeding zit ik goed
en ja iemand met meer massa heeft zeker ondersteuning nodig ermee...ik zie ronnie of jay geen keto dieet doen ^^ keto is puur om mijn aar de 6% te krijgen met zo min mogelijk verlies
maar idd vind ik het heel tof van jou dat je me hierop aanwijst
thank you mr punani
ja inderdaad me refeed day hee heel belangrijk...wat zie jij onder net pas training als ik vragen mag
ik train nu 16 maanden waarvan 13/14 serieus zijn
ik train 6x in de week ongeveer 1.5 a 2 uurtjes
van die 14 maanden heb ik nog geen 10x een training gemist (dit ivm feestagen en sluiten van de gym)
wat betreft voeding... het is een obsessie voor mij..zoals je in me ouwe log ziet weeg ik letterlijk elke grammetje dat ik eet. wat betreft voeding zit ik goed
en ja iemand met meer massa heeft zeker ondersteuning nodig ermee...ik zie ronnie of jay geen keto dieet doen ^^ keto is puur om mijn aar de 6% te krijgen met zo min mogelijk verlies
maar idd vind ik het heel tof van jou dat je me hierop aanwijst
thank you mr punani
alle atleten van dave palumbo doen aan keto.. dus het kan wel.. maarja die zitten ook vol in de ondersteuning...
Maar ik ga eigenlijk gewoon doordoen zoals ik al bezig was, ik was toch al aan het cuten voor de zomervakantie, dus deze wedstrijd sluit daar gewoon bij aan Nee ik reken puur op mijn genen en trainen/eten/rust natuurlijk
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment