Sakura's Road to the competition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    netjes gedaan, maar je hebt geen dikte in je buikspieren zo te zien?
    en je mist wat schouders massa, t.o.v je armen en borst

mss een lichte bulk doen, licht ook maar net aan wat je wilt natuurlijk.

knappe prestatie, ik kan dat niet volhouden hoor, je bent goed bezig geweest
    nope ik heb geen ab-mass. Buikspieren trainen? doe ik bijna tot vrijwel niet
    en ik heb altijd al ruzie met me schouders en tricepts gehad

maar vind wel dat het tenopzichte van de vorige foto's wel verbeterd is.
    En dit is grappig want als ik terug naar mezelf kijk en me lichaamstype. Ik ben nogsteeds een endomorph (altans grotendeels dan zover ik het weet)

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
      nope ik heb geen ab-mass. Buikspieren trainen? doe ik bijna tot vrijwel niet
      en ik heb altijd al ruzie met me schouders en tricepts gehad

maar vind wel dat het tenopzichte van de vorige foto's wel verbeterd is.
      En dit is grappig want als ik terug naar mezelf kijk en me lichaamstype. Ik ben nogsteeds een endomorph (altans grotendeels dan zover ik het weet)
      zou ik wel mee beginnne ja. ( leg raises, cable crunch, bench crunch etc...)
      heb hetzelfde als jou, mijn schouders willen ook niet.

het is zeker verbeterd, zie vooral een groot verschil tussen 7 april en 11 mei, dat is erg goed te zien.
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• Je hebt een fantastische basis vriend! Maar nu moet je toch echt een beetje massa gaan maken! Een goede korte bulk er tegen aan gooien een een maandje HEEL zwaar trainen en je cardio minderen. Je moet echt wat "voller" gaan worden. Droger worden heeft nu weinig nut. Dan ga je schraal worden en dat zou echt zonde zijn! Goed werk!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Je hebt een fantastische basis vriend! Maar nu moet je toch echt een beetje massa gaan maken! Een goede korte bulk er tegen aan gooien een een maandje HEEL zwaar trainen en je cardio minderen. Je moet echt wat "voller" gaan worden. Droger worden heeft nu weinig nut. Dan ga je schraal worden en dat zou echt zonde zijn! Goed werk!
          Je hebt helemaal gelijk mark, Bij deze dan besluit ik te gaan lean bulken tot december

mijn onderhoud is afgerond op 2400kcal
          ik zal 2750kcal eten week 1 en 3
          week 2 zal ik 2850 eten
          en week 4 zal ik 1800kcal eten

dit is mijn plan

Comment

• vind het ook wat droog, wat meer massa zeker erbij trainse
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• BULKEN BULKEN BULKEN VRIEND!

:P

yo kom je schouders en triceps met mij trainen dan. fuck trainen bij fitness 1st :P

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
                Je hebt helemaal gelijk mark, Bij deze dan besluit ik te gaan lean bulken tot december

mijn onderhoud is afgerond op 2400kcal
                ik zal 2750kcal eten week 1 en 3
                week 2 zal ik 2850 eten
                en week 4 zal ik 1800kcal eten

dit is mijn plan
                Als ik je een tip mag geven (en die werkte heel goed voor mij):

Eet een dag in de week (elke week) een keer meer dan 3500 kcal. Tegen de 4000 zelfs. Als je dat een dag in de week doet (en zeker na een zeer calorie arme dag) dan reageert je lichaam door het aantal anabole hormonen die het produceert op te voeren. Ik had deze tip (van Cris Aceto uiteraard) uit de Muscle & Fitness overgenomen en hij werkt wonderwel goed moet ik toegeven.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Als ik je een tip mag geven (en die werkte heel goed voor mij):

Eet een dag in de week (elke week) een keer meer dan 3500 kcal. Tegen de 4000 zelfs. Als je dat een dag in de week doet (en zeker na een zeer calorie arme dag) dan reageert je lichaam door het aantal anabole hormonen die het produceert op te voeren. Ik had deze tip (van Cris Aceto uiteraard) uit de Muscle & Fitness overgenomen en hij werkt wonderwel goed moet ik toegeven.
                  yeah mark dankjewel voor de tip,
                  ik was ook vanplan wat junkdagen erin te gooien maar dat op een laag pitje

gisteren gewogen en ik woog bijna 78 kilo =)

Comment

• 5 dagen in de soort van lean bulk met beetje neigingen van een dirty bulk (ja wat verwacht je naa maanden te cutten wil je weer eens gaan junken hehe) Anyways begin te merken dat me lichaam volop vocht beging vastehouden

Comment

• Je hebt alleen weer een plofkop. Verder niks aan het handje hoor.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wat Mark zegt werkt inderdaad. Had 1x in de week, na hele week vrij laag in kcal dat ik patat at en andere zooi. Dag er na was het weer goed

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Wat Mark zegt werkt inderdaad. Had 1x in de week, na hele week vrij laag in kcal dat ik patat at en andere zooi. Dag er na was het weer goed
                          yup zo denk ik er ook over. Was vanplan dat in wk 2 te doen en wk 1 en 3 gewoon normaal met 1 junkdag en wk 2 gewoon 2 junkdagen en wk 4 gewoon cutten.

Dit is bijna me eerste week en heb gewoon beetje zitten genieten van alles wat ik niet echt kon eten. Maandag as begin ik strik weer met ene voedingschema

Comment

• Je moet zo'n extra grote caloriedag inplannen als een "Wordt groot dag".
                            Als je meteen daarna weer 2 tot 3 dagen gaat cutten heeft zo'n extreme bulk/junkdag veel voordelen te bieden!

Comment

• 3 weken na de cut

Comment

• Bouwen met je luie godverdomme.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X