Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hahahaha.

Twee Vlamingen lopen rond, en komen een spoor tegen. De eerste zegt: "kijk hier, dit is het spoor van eenmus!". De tweede is het hier duidelijk niet mee eens en stelt dat het toch duidelijk het spoor van een zwijn betreft. Ze stonden er nog steeds over te discussieƫren toen de trein ze raakte.

Eat shit Belgiƫ.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Verander het topic maar gewoon in Fanatic\'s moppentrommel. Hij is bijna de enige die post.
      Ja als jezelf geen moppies kan vertellen c.q onthouden, dan heb je maar een saai leven. Hier heb ik er nog eentje, een lekkere lange er zit altijd wel een regel tussen die je wel kan onthouden. Succes....

VBO-humor: een fiets op het dak gooien en de bezitter ook..
      MAVO-humor: een fiets op het dak gooien....
      HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien...
      VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden gegooid
      Gymnasium-humor : Kijken welke valversnelling een fiets heeft wanneer hij op het dak gegooid wordt...

Hooliganhumor:het dak op een fiets gooien...
      Kleuterhumor: een driewieler op het dak gooien...
      Amsterdamse humor: een gejatte fiets op het dak gooien...
      Handelaarshumor: een fietsenhandel op het dak beginnen...
      Racistische humor: alleen zwarte fietsen op het dak gooien.
      Communistische humor:gezamenlijk onze fiets op het dak gooien...
      Bouwvakkershumor:een dak bouwen om er een fiets op te gooien..

Belgische humor: iemand meehelpen jouw fiets op het dak te gooien...
      Ook Belgische humor: f?ets op het dak gooien...
      Duitse humor: je opa\'s fiets op het dak gooien..

Sloppenwijkhumor: een fiets door het dak gooien...

VVD-humor: geloven dat de fiets vanzelf een keer op het dak terecht komt...
      D66-humor: iets ergens op gooien, maar wat? En waarop?...
      CDA-humor: geloven dat er ook op het dak gefietst wordt...
      Clinton-humor: zweren, dat je geen fiets op het dak hebt gegooid...
      NAVO-humor: steeds dreigen een fiets op het dak te gooien, maar het toch niet doen!

PROVO-humor: witte fietsen op het dak gooien...

Kersthumor: twee dagen geen fietsen op het dak gooien..
      Paashumor: een fiets op het dak verstoppen...
      Oud en Nieuw-humor: een fiets op het dak schieten...

Belgische luchtmachthumor: een fiets op het dak droppen...
      Gabber-humor: effe uit je dak fietsen ...
      Milieuorganisatiehumor: dak bezetten zodat er geen fietsen op gegooid kunnen worden

TROS-humor: fiets em \'t dak op...
      SBS 6 humor: een blote fiets op het dak gooien...
      Pilotenhumor: beter een fiets op het dak, dan tien in de lucht...
      Dakdekkershumor: gooi eerst al die fietsen maar van het dak....
      Lilliputterhumor: een fiets onder het dak gooien...
      Domme blondjes humor: een gooi op de fiets dakken???
      Popi humor: echt wel een te gek vette fiets op het onwijs gave dak gooien, joh...

Milosovic humor: Alle Albaneze fietsen van het dak af gooien...
      NAVO humor: De Albaneze fietsen opvangen en het dak bombarderen...
      Jeltsin humor: Dreigen om fietsen naar Amerika te schieten...
      Clinton humor: MilosoFIETS op het dak gooien...

Peter Koelewijn-humor: Fiets van dat dak af, ik waarschuw niet meer
      Andre Hazes-humor: Ik heb hier een fiets voor mijn moeder, die hoog op het dak zit
      Criminelen humor: Een fiets van het dak af jatten...

Gehandicapten humor: Een fiets niet op het dak kunnen gooien...
      Daklozenhumor: Geen dak hebben om een fiets op te gooien...
      Aparte humor: Een ligfiets op het dak gooien...
      Schele humor: Een fiets naast het dak gooien...
      Patserhumor: Een fiets over het dak gooien...

Sjonnenhumor: Je scooter op het dak gooien en denken dat je er nu bij hoort...
      Dementen humor: Vergeten dat je je fiets op het dak gegooid hebt...
      Relativiteitshumor: Een dak onder de fiets plaatsen.
      Star Trek humor: Een fiets op het dak beamen...
      Egoistenhumor: Alleen mijn fiets mag op het dak worden gegooid...

Fetisjistenhumor: Geil worden van fietsen op het dak gooien...
      Studentenhumor: Een fiets op het dak gooien, gewoon omdat het niks kost
      Greenpeace humor: Redt de fietsen van het dak...
      Pedofielen humor: Alleen kinderfietsen op het dak...
      Dierlijke humor: Een fiets op het dak WERPEN...
      Rechts-extremistenhumor: Het dak is VOL!

Rasti Rostelli humor: Als iek ien mijn viengers kniep, gooi jai een fiets op het dak...
      David Copperfield humor: Met veel rook- en lichteffecten net doen alsof je een fiets op het dak gooit...
      Dronken humor: denken dat je twee fietsen op het dak gooit...
      NASA humor : Houston, de fiets is op het dak gegooid...
      Verstappen humor: Een grindbak op het dak aanleggen...
      Mike Tyson humor: Een stuk van het dak afbijten...

En je kunt natuurlijk altijd om een slotje vragen, dat is de enigste mop die ik van jou regelmatig voorbij ziet komen.

Comment

• Een fransman en een belg vinden een fles met een kurk erin. De belg opent de fles en er vliegt een Djinn uit. De Djinn tovert twee lege zwembaden met een duikplankje tevoorschijn en zegt: Duik er met goed vertrouwen in en roep hard waar je in wilt belanden. Het zal geschieden.

Daarna verdween de Djinn. De Fransman was zo blij dat ie er meteen in sprong en keihard "Wijn" schreeuwde. En voorwaar, hij plensde meteen in een vol zwembad, gevuld met heerlijke witte wijn.
        De Belg had er wel oren naar en rende op de duikplank af met in gedachten keihard "frieten" te schreeuwen. Helaas struikelde hij en viel voor over in het zwembad... "SHIT!!!!!!"
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• damn waar blijven jullie nederlanders het halen....
          best wel grappig... jammergenoeg

Comment

• Er is een brede slot en aan beide kanten loopt een blondje. Zegt de 1 tegen de ander: Hoe kom ik aan de overkant. Waarop de reactie komt: Maar dat ben je toch al?

Jantje loopt over de Wallen en komt zijn vader tegen. "pa wat doe jij hier?" - ach jantje. Voor die 50euro stoor ik je moeder niet.

Comment

• op de eifeltoren staat een amerikaan een turk en een belg

de amerikaan doet zen jas open en haalt een zak dollars eruit
              gooit die naar beneden en zegt foert we hebben er toch genoeg in ons land

de turk doet zen jas open en haalt een zak zand eruit

die belg houdt zen jas dicht kijkt om zich heen en neemt de turk vast

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Er is een brede slot en aan beide kanten loopt een blondje. Zegt de 1 tegen de ander: Hoe kom ik aan de overkant. Waarop de reactie komt: Maar dat ben je toch al?

Jantje loopt over de Wallen en komt zijn vader tegen. "pa wat doe jij hier?" - ach jantje. Voor die 50euro stoor ik je moeder niet.
                my favo guy ''Jantje''

Jantje vraagt aan zen vader; pa neuken wat is dat ???
                Vader mond vol tanden, verlegen nerveus, grijpt naar zen portefeuille en haalt er 50euros uit, geeft die aan Jantje en zegt ga es naar de rooie hoek, spreek daar een dame aan en vraag of ze je wil tonen wat neuken is.

Jantje komt om de hoek van de straat zen oma tegen, hey hey jongen waar gaje heen ??? Jantje doet oma het verhaal en die zegt Jantje toch kom lekker mee naar mijn huis zal ik je wel tonen wat neuken is

Jantje terug thuis bij zen vader die vraagt; en Jantje 50euros verdaan ???
                Welnee zegt Jantje; ik kwam oma tegen en die heeft mij leren neuken voor 0euros. Vader pissed of; Heb je men moeder geneukt ???
                Jantje verbaasd; wat is het probleem, jij neukt toch ook mijn moeder

Comment

• Er was es e truckchauffeur genaamd Tuur.
                  Zijn lijflied; Ik ben Tuur Tuur Tuur en ik poep achter men stuur...

Ziet op een dag een nonneke staan die lift tracht te versieren, Tuur stopt en neemt de non mee.

Even later kan Tuur het niet laten en begint te zingen;
                  Ik ben Tuur Tuur Tuur en ik poep achter het stuur.

De non bloost en zegt; ik heb er al zoveel van gehoord maar nog nooit gedaan, wil jij me niet eens tonen hoe...
                  Tuur twijfelt geen minuut en neemt de non mee naar achter, zegt de non; je mag me rammen maar dan van achteraan om toch een beetje mezelf voor de Heer te bewaren.

Tuur dekhengst die hij is, klimt er langs achter op, laat zich lekker gaan nonneke lekker geil...

Na de daad gaan ze verder de weg op.
                  Even later Tuur fier als een gieter; ik ben Tuur Tuur Tuur en ik poep achter het stuur
                  Doet die non haar mond open en zingt
                  Ik ben John John John en verkleed als een non

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
                    my favo guy ''Jantje''

Vader mond vol tanden, verlegen nerveus, grijpt naar zen portefeuille en haalt er 50euros uit, geeft die aan Jantje en zegt ga es naar de rooie hoek, spreek daar een dame aan en vraag of ze je wil tonen wat neuken is.

Jantje komt om de hoek van de straat zen oma tegen, hey hey jongen waar gaje heen ??? Jantje doet oma het verhaal en die zegt Jantje toch kom lekker mee naar mijn huis zal ik je wel tonen wat neuken is

Welnee zegt Jantje; ik kwam oma tegen en die heeft mij leren neuken voor 0euros. Vader pissed of; Heb je men moeder geneukt ???
                    Whahahahaha. Dodelijk.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• waarom staan nederlands 's winters altijd buiten met hun gekookt eitje?
                      ze wachten tot het zout voorbijkomt.

Wat is de overeenkomst tussen een slimme nederlander en een dinosaurus?
                      beiden zijn al lang uitgestorven

Comment

• Grappen Nl: gierigheid
                        Grappen Be: domheid. Niet zomaar de woorden Belgen door Nederlanders vervangen bro.

Zal je helpen. Hoe is het koperdraad uitgevonden? Twee Nederlanders vochten om een stuiver.

Zal je meteen even dissen ook: wanneer hangt een Belg zijn lul uit het raam? Als hij op het weerbericht hoort dat er een rukwind aan komt.

sigpic

Comment

• Een Belg steekt een lucifer aan en blaast em gelijk weer uit. Zo, denkt ie, die bewaar ik, want die doet het
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                            Een Belg steekt een lucifer aan en blaast em gelijk weer uit. Zo, denkt ie, die bewaar ik, want die doet het
                            die hebben we eerder gehoord :P maar hij is wel leuk

Comment

• Belg met baal hooi onder zijn arm: Extern geheugen

Ok het was oorspronkelijk een blondje, maar om in de sfeer van domheid te blijven

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
                                my favo guy ''Jantje''

0

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X