Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hahaha het is nu 10:10, zit nu op mn werk, en ben een beetje chagrijnig de ochtend begonnen maar ik voel me hierdoor alweer een stuk beter hahahaha
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Zit een man in het vliegtuig en die moet dringend naar de wc. Maar het herentoilet is constant bezet, dus vraagt hij aan de stewardess of hij gebruik mag maken, van het damestoilet.
Na veel aandringen vind de stewardess het goed, maar ze zegt erbij je mag niet op knoppen drukken in het damestoilet.
De man gaat zitten en doet zijn behoefte, hij ziet voor hem drie knoppen op de 1e staat AR, op de 2e AB en op de 3e staat ATV.
Hij denkt wat kan mij gebeuren en drukt op de 1e knop en zijn bilnaad wordt lekker schoon gespoten, met lauw water.
Nou denkt hij bij zijn eigen, de dames zitten hier goed.
Daarna drukt hij op de 2e knop, een heerlijke wind droogt zijn achterwerk.
Daarna drukt hij op de 3e knop!!
Enkele uren later wordt hij wakker in het ziekenhuis, met een ontzettende pijn tussen zijn benen. De stewardess staat naast hem, hij vraagt wat is er gebeurd.
De stewardess antwoordt die ATV staat voor automatische tampon verwijderaar, je lul ligt hier op het nachtkastje.
Hallo, ik ben gebeld door een mijnheer de Leeuw, die vertelde mij dat hij wist dat wij elkaar kenden. Hij vroeg mij om je telefoonnummer, dit heb ik niet gegeven.
Hij vroeg mij of ik zijn telefoonnummer aan jou wou doorgeven 010-4431495 bij deze.
Laat mij nog even weten hoe die mijnheer de Leeuw, aan mijn nummer is gekomen?
Hallo, ik ben gebeld door een mijnheer de Leeuw, die vertelde mij dat hij wist dat wij elkaar kenden. Hij vroeg mij om je telefoonnummer, dit heb ik niet gegeven.
Hij vroeg mij of ik zijn telefoonnummer aan jou wou doorgeven 010-4431495 bij deze.
Laat mij nog even weten hoe die mijnheer de Leeuw, aan mijn nummer is gekomen?
Ik mis iets denk ik?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment