Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een vrouw komt bij de dokter klagen over de seksdrift van haar man.

Dokter, elke avond om twaalf uur komt mijn man thuis uit het cafe en roept meteen: Marie kom mee naar boven, ik wil erop!
    Ik wordt hier zo gek van, kunt u mij niet helpen?

De dokter denkt even na en komt dan met de oplossing:
    Weet u wat u doet, u koopt een opblaaspop en legt die in uw bed. Als uw man toch dronken is dan zal hij het verschil niet merken en kunt u rustig in de logeerkamer doorslapen! Zo gezegd zo gedaan.

Dus in de avond om twaalf uur zwaait de deur open en hoort de vrouw haar man weer roepen: Marie kom mee naar boven, ik wil erop! Ze hoort hem de slaapkamer binnengaan en gaat slapen.

De volgende ochtend staat ze zoals altijd het ontbijt klaar te maken als haar man naar beneden komt. Hij kijkt haar bezorgd aan en zegt peinzend: Marie het gaat niet goed tussen ons! De vrouw kijkt hem verbaasd aan en vraagt: Hoe bedoel je?

Nou, antwoordt de man,toen ik je gisteren in een tiet beet vloog je de kast op!

Comment

• Een man komt bij de dokter en zegt tegen hem: Dokter, ik heb de laatste tijd zo\'n last van mijn rug. Het begint onderin en dan trekt het door naar boven achter mijn oor.

Dat is niet zo mooi, zegt de dokter en gaat de man onderzoeken. Na het onderzoek is hij van mening dat de ballen van de man te zwaar zijn en dat deze moeten worden geamputeerd, waarop de man meteen in protest gaat en zegt dat hij dan geen kinderen meer kan krijgen.

De dokter zegt: Het is pijn of je ballen eraf. Maar ja, de man heeft zoveel pijn, dus besluit hij toch zijn ballen eraf te laten halen. In de avond wil de man naar een feest en trekt een nette broek aan en bemerkt dat zijn broek tussen zijn benen erg ruim is.

De volgende dag gaat hij naar de kleermaker om daar wat aan te laten doen. De kleermaker begint meteen heftig te meten en vraagt aan de man: Bent u links of rechts dragend? Waarop de man zegt dat het hem niet uitmaakt.

De kleermaker zegt tegen de man dat het wel uitmaakt, want wanneer je hem aan de verkeerde kant draagt dan krijg je zo\'n pijn onder in je rug en die trekt zo door naar boven achter je oor.

Comment

• Door een vreselijk, ongelooflijk stomme vergissing in het ziekenhuis is een man, die eigenlijk gesteriliseerd had moeten worden, omgebouwd tot vrouw.

Als de patiënt bijkomt, ziet hij tot zijn verbazing de voltallige medische staf rond zijn bed staan. Uh-hmm, w-wij hebben geen goed nieuws voor u.

Begrijpelijkerwijze springt de patiënt bijna uit zijn vel als hij verneemt wat ze met hem hebben uitgehaald. En dat houdt natuurlijk ook in, klaagt hij, dat ik nooit meer in staat zal zijn om een erectie op te wekken!

Maar natuurlijk kunt u dat wel! antwoordt een van de chirurgen, maar dat zal dan wel bij iemand anders zijn.

Er komt een vrouw bij de dokter en klaagt dat zij een grote en een kleine tiet heeft. De dokter onderzoekt haar en inderdaad, de grote tiet hangt tot op haar knieën. Doet uw man er soms iets speciaals mee? vraagt de dokter.

Ja, hij houdt mijn ene borst vast als we slapen, zegt de vrouw. Maar dat is toch niets speciaals? vraagt de dokter.

Nou, zegt de vrouw, we slapen wel op een stapelbed.

Comment

• Een boer koopt een sterke, jonge haan, ter vervanging van de oude.

De oude haan zegt berustend: "Natuurlijk zijn alle hennen nu van jou. Maar ik wil je een gunst vragen: laat mij dat ene, spierwitte hennetje dat daar loopt houden, want daar ben ik erg op gesteld." "Geen sprake van,"zegt de jonge haan, "alle hennen vallen onder mijn potente plicht!"

"Weet je wat," zegt de oude haan, "laten we dit sportief oplossen. We doen een hardloopwedstrijd rondom de boerderij. Als ik win is dat hennetje van mij. En gezien mijn leeftijd heb ik recht op twintig passen voorsprong." "Akkoord," zegt de jonge haan.

Ze rennen weg, de oude haan bedaard spurtend voorop, de jonge er als een hazewindhond achteraan. Plotseling klinkt een schot en de jonge haan valt morsdood ter aarde.

"Wel verdikkeme," moppert de boer en laat zijn jachtgeweer zakken, "dat is nu al de zoveelste haan van de verkeerde kant."

Comment

• Een mooie, goed gevorme vrouw, ging naar de gynaecoloog. De dokter wierp een blik en vergat waar hij ooit voor had gestudeerd.

Hij vroeg aan haar zich onmiddellijk uit te kleden. Nadat zij daar naakt stond, begon hij haar dijbenen te strelen.

Hij vroeg haar: "Weet je waar ik nu aan het doen ben?" "Ja," antwoordde ze, "U kijkt of er geen ongelijkheden zitten." "Correct!" zegt de dokter.

Later begint hij te voelen aan haar borsten. Weer vraagt hij of zij weet wat hij aan het doen is. "Ja, hoor, U kijkt of er geen knobbeltjes in mijn borsten zitten."

En een paar ogenblikken later, kan hij het niet weerstaan om met haar te neuken. "Wat ben ik nu aan het doe?" vraagt de dokter.

"U krijgt op dit moment Herpes, waar ik uiteindelijk voor kwam!"

Comment

• Is er nog een behoefte aan mijn moppen, anders stop ik er mee....

Comment

• ze zijn goed leees elke dag dit topic wel ff kijken of er nieuwe zijn van deze page zijn post nr 1 en 3 goed.. rest vind ik niet super of 1 uit een dozijn mop

maar ga vooral door je hebt er soms goede bijzitten

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                  Is er nog een behoefte aan mijn moppen, anders stop ik er mee....
                  Ben jij soms kampioen moppen tappen? Ik lees ze soms wel hoor.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
                    Ben jij soms kampioen moppen tappen? Ik lees ze soms wel hoor.
                    Kees een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
                    Ik zie het leven van de vrolijke kant en anderen mogen daar van mee profiteren....

@Posseltje
                    het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij bepaalde moppen niet begrijpt, dat is al aangegeven door je....

Comment

• komt een vrouw bij dokter:
                      ik wil graag grotere tieten!!
                      dokter: kleed u maar even uit.
                      Hmmm ja ja , ik zie het al zegt ie,, hier heeft u een rol wc papier,
                      3x daags even goed wrijven over uw borsten en dan komt alles goed!
                      de vrouw: werkt dat dan?
                      de dokter:nou als ik uw kont zo bekijk wel!!
                      uut grunn!

Comment

• DISCLAIMER: ik heb absoluut niks tegen nederlanders, dit is gewoon een mopje wat mijn vader (ook nederlander) vroeger tegen mij zei ivm de uitspraak 'zuinige hollander':

- Hoe begint een hollands kookboek?
                        ° We lenen een ei bij de buurman.

Nogmaals, niets tegen nederlanders.

Comment

• Nederlanders kunnen wel wat hebben vankja. Vooral als Belgen de moppen maken.

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                            Kees een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
                            Ik zie het leven van de vrolijke kant en anderen mogen daar van mee profiteren....

@Posseltje
                            het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij bepaalde moppen niet begrijpt, dat is al aangegeven door je....

die van die haan is me niet helemaal bijster nee.. de andere vind ik het lachen niet waar

Comment

• hij is leuk vankja

Comment

• ja weet ik wel maar gewoon dat er niemand kwaad zou worden. @ steentje

@ posseltje: bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X