Originally posted by IJsBlok
View Post
Wie nog meer?
Collapse
X
-
-
Originally posted by GeneralIx View PostWie ergert zich bij tijd en wijle ook kapot aan fatties? Soms kan ik er echt gewoon niet tegen, ik snap dan niet waarom ze per sé die ongezonde troep naar binnen moeten schuiven, het liefst er veel van, en vaak met gesmak ook nog.
Ik word daar gewoon echt onpasselijk van als ik al niet zo'n goede bui heb. Zeker als het ook nog mensen zijn die pretenderen te lijnen, maar het gewichtsverlies dan maar halen uit een pilletje, en zich vervolgens afvragen of ze niet een pilletje extra kunnen nemen om te compenseren voor die vreetacties.
Ben ik hier de enige in?
Edit: Ow wacht, je vroeg of je daar de enige in was. Nee dus. De eensch gaat dan over het stuk vóór je vraag."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostFamilie te dik om te werken
Bullshit.. ga maar over het land rollen bij een boer ofzo
De Chawner's: te dik om te werken. FOTO MAILONLINE
Weg met die foto !
Ze innen na elf jaar werkloosheid jaarlijks al voor liefst 25.000 euro aan belastinggeld in subsidies, maar dat vinden ze niet genoeg voor hun levensstijl. Voor een dieet hebben ze geen tijd, vertelt het gezin in het magazine Closer.
Geen tijd ?...... ik hou me in
Emma Chawner, de jongste van twee dochters in het gezin, liet haar vader Philip een soort trouwjurk maken voor X-Factor twee jaar geleden. Helaas faalde ze schromelijk, maar ze werd er wel beroemd mee. En berucht bij de buren, die klaagden over haar zangkwaliteiten, om 3 uur 's morgens . De familie werd zelfs uit hun vorige huis gezet door het lawaai.
Kan ik me voorstellen met zoon bek
Philip Chawner (53) en zijn vrouw Audrey (57) houden elkaar in evenwicht. Ze zijn allebei goed voor 152 kg. Emma (19) weegt 107 kg en Samantha (21) 112 kg. Al elf jaar zijn de ouders werkloos. Ze claimen dat ze door een erfelijke ziekte te dik zijn om te werken en kijken dan maar de hele dag naar een televisietoestel dat ze van een vriend geleend hebben.
Ik snap niet dat die lui nog een stuiver krijgen ? echt bizar
"We zijn dol op die tv", zegt de vader. "Die staat de hele dag aan, vanaf het moment dat we opstaan. Soms ben ik zo moe van het kijken dat ik even een dutje moet doen."
Daarom heb je geen tijd ? Vu... ik hou me weer in
Het Engels gezin krijgt zo'n 25.000 euro netto aan steun van de staat, maar dat is ruim onvoldoende volgens de vader. "Dat bedrag dekt amper de kosten voor alle rekeningen en ons eten. Het is niet onze schuld dat we door ons overgewicht niet kunnen werken, we verdienen meer te krijgen.
Zulke lui hebben we toch helemaal niets aan.. kun je toch beter gewoon geen geld geven maar verplicht op een schema zetten en dan als de drommel aan het werk met je luie kadaver!"<------ BB Gun doet auw!
Comment
-
Schitterend die familie!! Toont weer aan dat mijn ideeen over de mensheid klopt!
Over het algemeen iriteer ik me niet aan de fatties, alleen de domme "klachten" die ze hebben. Vertellen dat het moeilijk is om af te vallen en mij vertellen dat ik me dat niet kan voorstellen!! (mijn antwoord is meestal; klopt, piggy)
De waarheid is: probeer maar eens 25 kilo aan te komen op een gezonde manier.
Maar toch waardeer ik het feit dat ik tegen hun kan klagen dat ik moet afvallen omdat ik een beetje vet langs mijn buik begin te krijgen... als dat hun zelfbeeld niet verneukt"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWie ergert zich bij tijd en wijle ook kapot aan fatties? Soms kan ik er echt gewoon niet tegen, ik snap dan niet waarom ze per sé die ongezonde troep naar binnen moeten schuiven, het liefst er veel van, en vaak met gesmak ook nog.
Ik word daar gewoon echt onpasselijk van als ik al niet zo'n goede bui heb. Zeker als het ook nog mensen zijn die pretenderen te lijnen, maar het gewichtsverlies dan maar halen uit een pilletje, en zich vervolgens afvragen of ze niet een pilletje extra kunnen nemen om te compenseren voor die vreetacties.
Ben ik hier de enige in?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostFamilie te dik om te werken
BLACKBURN - Bij de talentenjacht X-Factor werd de dochter afgewezen en de buren noemen hen 'The Telly Tubbies', vrij vertaald de TV kijkende Tubbies.
De Chawner's: te dik om te werken. FOTO MAILONLINE
[............]
Het Engels gezin krijgt zo'n 25.000 euro netto aan steun van de staat, maar dat is ruim onvoldoende volgens de vader. "Dat bedrag dekt amper de kosten voor alle rekeningen en ons eten. Het is niet onze schuld dat we door ons overgewicht niet kunnen werken, we verdienen meer te krijgen."Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postik ben bezig die 25kg aan te komen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
-
Nee, door slecht en/of teveel eten. Bij 99% van de gevallen is het dat ook. Is wellicht 1% die echt wat aan de schildklier heeft."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Schildklier kan een oorzaak zijn. Maar ook emotionele/psychische en fysieke problemen, medicijnen enz. kunnen een oorzaak zijn dat mensen dikker worden. deze veroorzaken allen een vorm van stress wat weer kan leiden tot een verstoring in de hormoonbalans zoals een verhoogd cortisolgehalte, lager androgeen/oestrogeen gehalte enz.
Daarnaast is het moeilijk om werkelijk gezond te eten. Veel produkten dragen een keurmerk waardoor we er vanuit gaan dat ze gezond zijn maar zolang er commerciele belangen aan hangen moeten we ons afvragen of ze werkelijk gezond zijn!
Maar goed, er zijn inderdaad ook veel mensen die zeiken dat ze te zwaar zijn maar best weten wat de oorzaak is van hun overgewicht...
Comment
-
Zodra er keurmerken op ijs komen te staan en je gebruikt dat als excuus ben je gewoon triest. Niemand die serieus denkt dat ijs gezond is, keurmerk of niet.
En uiteraard kunnen er meer factoren aan ten grondslag liggen, maar er zijn maar weinig mensen die er niks aan kunnen doen. En daar zit hem de kneep."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment