Wie nog meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tog belagelijk dat ze het zo ver laten komen, om dik te worden

je ziet je zelf steeds dikkerder worden, mensen zeggen het ook wel tegen je

van zo wat ben jij gegroeid, dan begind er tog al wat te branden

al die aandacht die je krijgt als ze je aan kijken, of je komt voorbij rijden op z,n scootmobieltje

omdat ze dik zijn om te lopen, dat wil je zelf tog ook niet

ik werd vroeger dunner door, toen zijden ze ook man wat word jij dun

dat wou ik niet steeds aanhoren en ben toen naar me zelf gaan kijken en gaan trainen etc

snap zulken niet, vind dat de dokters harder op moeten treden

verplicht op dieet of sport anders geen uitkering etc je begrijpt me

ik heb verder niks tegen ze want zulken zijn meestal poes aardig, leuke lui om mee te praten

jammer dat ze het zo ver laten komen
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      ik erger me aan fatties die de eerste 5uur nix eten (op middelbare school was dit) en dan het eerste wat ze eten 1 klein zakje chips en een cola flesje.
      dan zeg ik wat heeft het nou voor zin je had net zo goed de hele dag brood met pindakaas kunnen eten had je geen honger gevoel en was beter voor je.
      krijg je een snauw terug van dit is maar een heel klein beetje en heb nog nix gegeten dus dit mag wel.
      ik loop maar lachent weg.

ook erger ik me aan dit:
      van ad.nl
      Familie te dik om te werken

BLACKBURN - Bij de talentenjacht X-Factor werd de dochter afgewezen en de buren noemen hen 'The Telly Tubbies', vrij vertaald de TV kijkende Tubbies.
      De Chawner's: te dik om te werken. FOTO MAILONLINE

Het Engels gezin krijgt zo'n 25.000 euro netto aan steun van de staat, maar dat is ruim onvoldoende volgens de vader. "Dat bedrag dekt amper de kosten voor alle rekeningen en ons eten. Het is niet onze schuld dat we door ons overgewicht niet kunnen werken, we verdienen meer te krijgen."
      AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
      wat een types zeg.. en nog niet blij zijn xD.. ik ga mezelf ook vol vreten dan krijg ik miss ook 25.000 per jaar op me rekening

Comment

Het is wel 25.000 met 8 man he...

edit.. met 4 man, plaatje is misleidend...

edit... verdomd, er schijnt een vrouw tussen te staan? Ik kan wel vragen welke (degene met de tieten werkt niet) maar eigenlijk maakt het mij niet uit welke het is
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Zodra er keurmerken op ijs komen te staan en je gebruikt dat als excuus ben je gewoon triest. Niemand die serieus denkt dat ijs gezond is, keurmerk of niet.
          En uiteraard kunnen er meer factoren aan ten grondslag liggen, maar er zijn maar weinig mensen die er niks aan kunnen doen. En daar zit hem de kneep.
          Ik heb het ook niet over een nogal overduidelijk voorbeeld als ijs... Denk eens aan cornflakes, drinkontbijtjes en tusendoortjes als liga's bijvoorbeeld. Voor het grootste gedeelte vetten en/of suikers. Niet iedereen weet voldoende over voeding om gezond te eten. Dit is vaak die grote groep die wel wil afvallen door bijv. te sporten maar waarbij het niet lukt.

Ik denk dan ook dat er veel meer mensen zijn die niet weten wat ze er aan kunnen doen, simpelweg omdat ze niet of vooral verkeerd worden voorgelicht.
          Hoeveel mensen krijgen het advies van een dokter of dietist om een dieet te volgen terwijl dat het probleem op de lange termijn alleen maar verergerd?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Leer dan eens met je bek dicht te eten. Of stuk minder lullen tijdens het eten helpt ook...

Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik stoor me niet aan dikke mensen. Alleen aan domme opmerkingen zoals:
              Ik eet gezond, mag ik nog wat extra jus?
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik stoor me er ook niet echt aan,tenzij ze naast me gaan zitten in de tram...

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                  haha heb ik een keer in de trein gehad met een dikke vrouw.. die was echt gi-gan-tisch.. ben al wat kleiner en voelde me toen echt miniscuul

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                    Of in de vliegtuig *heeft nog nachtmerries*

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Of in de vliegtuig *heeft nog nachtmerries*
                      haha zie het heelemaal voor me xD
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Toen zat er iemand anders naast een Fatstyr, die heeft nu nachtmerries, de boel niet omdraaien he.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Toen zat er iemand anders naast een Fatstyr, die heeft nu nachtmerries, de boel niet omdraaien he.
                          haha maar toen was het nog een mager jongetje... nu is het idd andersom
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ben nog nooit in me leven mager geweest :'(

In vliegtuig op weg naar huis. Geen stoel aan het raam dus zat in het midden. Ene kant grote dikke negering die onderweg uit een rode zak snoep zat te vreten en naast me een oude vent met bolhoed die de krant ging lezen. Wat een hel.

Comment

Haha,volgens mij is dat inderdaad een nachtmerrie.De meeste negerinnen storen zich inderdaad nergens aan (degene die jij zo ongeveer beschrijft).

Comment

Nee totaal geen problemen mee...
                                Ik laat iedereen in hun waarde, dik, dun, lang, klein, enz.
                                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X