operatie infiltratie weegclub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok bij deze dus de link,
    ik heb wel veel moeten liegen en dom doen,
    zodat ze me geloven dat ik geen bb doe.
    (atkins, nagatief over bb denken, sportschema klopt niet)
    (oja en je moet superaardig doen en doen of je superblij met elke tip bent)
    (anders ip ban !!!)

Online afvallen Weegclub :: Inloggen

fidel castro is niets vergeleken bij deze mods!!
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dit is nog eens vermaak...ik lach me dood
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Misschien komt het wel omdat jullie mannen zijn ofzo.

Comment

Wat wel een beetje jammer is dat het dus geen forum is waar je kan discussieren.Berichten verwijderen omdat iemand een andere mening heeft vind ik kinderachtig .Die zijn vast wat tekort gekomen bij hun man of zo komen ze over...damn.

Comment

Kostelijk, het begint toch wel een beetje een soapie te worden zo.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
              Misschien komt het wel omdat jullie mannen zijn ofzo.
              Nee hoor, mijn beide accounts zijn inmiddels ook al gebanned.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ga der niet eens moeite voor doen om gebannedf te worden :P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  ga der niet eens moeite voor doen om gebannedf te worden :P
                  Same. Na 1x kijken raakte ik al zo geirriteerd dat ik me niet registreer. Maar nu Atta er zo post is het wel ie**************** komisch geworden :P

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    laten we het gewoon bij dit forum houden. Laat hen het gewoon op hun forum hebben over wat ze zelf willen. Of zouden jullie het ook fijn vinden als ze allemaal accountjes hier aan gaan maken en over het belachelijk aas gebruik hier gaan hebben?
                    Laat de koeien loeien, de bloemen bloeien en ieder mens met zichzelf bemoeien.
                    Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb zelden zo veel ongefundeerde uitspraken bij elkaar gezien(door mods zelf notabene). Vandaar dat ik het niet kon laten om er een account te maken.
                    He who keeps silent consents.

Comment

@Bilo
                      We zouden het nauwelijks merken als ze hier domme vragen zouden gaan stellen. We zitten hier elk voorjaar met "beachboy" gastjes die lid worden en domme vragen stellen. In plaats van bannen sturen wij ze door naar o.a. Zomer Sticky. Daar word je verbannen zodra je hun duidelijk incorrecte informatie gaat corrigeren inclusief onderbouwing en eventueel wetenschappelijke bronnen. Ze willen het gewoon niet horen. Prima.

Maar dan kom je toch altijd bij het psychologisch aspect van dieten/afvallen aan. Het is te confronterend voor ze. Ze willen aanmodderen en geen vooruitgang boeken. Ze zoeken steeds (on)bewust naar smoesjes en werken zichzelf tegen waardoor ze altijd zullen falen. De sadist die ik ben vind dat hilarisch

Comment

bekijk dit ook even dan ...
                        Online afvallen Weegclub :: Het weegclubteam (Weegclub)

Met dank aan iedereen die de weegclub maakt tot wat hij is, een hulpvaardige groep mensen die elkaar laten zijn wie we zijn, en respecteren dat er meer wegen zijn die naar een gezond gewicht toe gaan.

what the fuck???!!
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

speciaal voor atta

Geplaatst: ma 13 jul 2009 9:46am

kijken hoelang de post blijft

Comment

Als dat soort mensen alleen al zou beseffen dat ze met zulke dieeten grotendeels spier verliezen... En dat spier verliezen juist sneller voor jo-joen zorgt, dan zou het al totaal anders zijn.

Als ze op hun streefgewicht willen blijven dmv 1000 cal eten, dan moeten ze dat toch lekker doen? Laat die jaloerse blikken maar komen als ik weer eens ladingen eten wegwerk, en een beter figuur dan hun heb

Comment

Begrijp me niet verkeerd;..ik moet ook een beetje lachen om die rare uitspraken van hen. En ik ben het ook totaal niet met hen eens. Maar ik heb alleen zoiets van;..wat willen we bereiken om daar beetje posts te maken waarmee je weet dat je gebanned gaat worden. Wat is het nut? Laat die mensen lekker.

@gen: vind ik niet,..heeft niets te maken met of die mensen nu gelijk hebben of niet. Ik lees soms tenenkrommend de anabolen sectie hier op het forum. "Ja ik wil eerst kuur om wat aftevallen, dan kuur om wat breder te worden, dan kuur om wat droger te staan,..als ik mezelf injecteer met 1 liter insuline is dat voldoende?" of al die enorme taalfouten van mensen hier "op zig iz da ook nie ferkeerd om feel taalvouten te maken".
                              Als de members van dat sonja bakker forum nu hier ons zouden komen verbeteren,..hoe zouden wij dat vinden? Of ze nu gelijk hebben of niet,..laat iedereen in hun waarde. Ze hebben allemaal google, dus als ze interesse hebben komen ze toch wel op dit forum uit
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Als die sonja bakkeraars hier willen posten om ons te verbeteren veel succes. Eens kijken hoeveel onderbouwing hun kunnen geven welk we niet onderuit kunnen maaien met wetenschappelijke bronnen. Denk eerder dat ze huilend weg rennen zonder ook maar 1 ban te geven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X