operatie infiltratie weegclub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een vriendin had ook zo'n vage site waarop stond dat ze 800-1000kcal per dag moest eten. Dus ik zeggen dat het ongezond is en crash dieet en dat een levensstijl verandering beter en gezonder is. Zegt ze dat het een levensstijl verandering is en rest van haar leven zo weinig meot eten :S

Echt heh... als ik zie hoe weinig ze eten dan val ik flauw. Nu in de cut zit ik op zijn laagst op 1700kcal en eet dan puur en alleen me eiwit/vet behoefte en geen kh's :S[/quote]

Ben altijd in discussie met mijn moeder ( die zowel Atkins als Sonja meerde malen heeft gedaan ), omdat ik veel eet terwijl ik wil afvallen.
    Het leukste vind ik altijd als ze vragen: Geloof jij die mensen die op Bodynet zitten gelijk??? Misschien hebben zij het wel fout.

Mijn antwoord luidt dan: Geloof jij Sonja Bakker??? Terwijl je het al drie keer hebt gedaan, veel afvalt, maar nu net zo dik bent als voorheen, terwijl zij in de miljoenen zwemt.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

En jij valt wel gewoon af neem ik aan? :P

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
        speciaal voor atta

Geplaatst: ma 13 jul 2009 9:46am

kijken hoelang de post blijft
        Supervet.

Originally posted by Pink View Post
        Het doet me eerder denken aan the Godfather. Er zitten waarschijnlijk ook al weegclubspionnen hier te loeren. Dit draait straks uit op een soort gangsteroorlog tussen die familia bodynet en familia weegclub, waarbij 2 moderators van beide sites de Don zijn ofzo.
        Bodynet Don reporting in.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

No way dat ik met fucking pom poms ga lopen zwaaien he
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            En jij valt wel gewoon af neem ik aan? :P

Het begint nu de goede kant op te gaan!
            I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Supervet.

Bodynet Don reporting in.
              Hij is inmiddels al verwijdert.. hhah

@fallie
              leger is aan het vormen haha

@de rest
              Ik surf met een proxy autogenerated via een website (obamaproxy nogwat)... en ze kunnen je tig bans geven maar ik kom altijd terug..

en nu ga ik irritanter dan ooit terug komen..
              ga alle active leden ofzo pm sturen blabla

Comment

jezus hebben jullie allemaal vakantie ofzo.....
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  Hij is inmiddels al verwijdert.. hhah

@fallie
                  leger is aan het vormen haha

@de rest
                  Ik surf met een proxy autogenerated via een website (obamaproxy nogwat)... en ze kunnen je tig bans geven maar ik kom altijd terug..

en nu ga ik irritanter dan ooit terug komen..
                  ga alle active leden ofzo pm sturen blabla
                  dat + een tijdelijk email adress werkt wel
                  He who keeps silent consents.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Gezien dit niet het enige board is waarop ik actief ben, en ik het als moderator op twee van die boards ook altijd op prijs stel als mensen zich voorstellen, hierbij een korte introductie van mijn kant.

Mijn naam is Atta (de achternaam laat ik achterwege), ben negentien jaar oud, heb het gymnasium succesvol afgerond, moderator op twee fora, heb meerdere artikelen over voeding en supplementen op mijn naam staan, en ga in september starten met mijn echte studie, economie en bedrijfseconomie.

Hoop hier toch wel de nodige dogma's te kunnen breken, mits die kans me gegeven wordt.

Tot op het board!

Mijn voorstelpost.
                    Mooie intro! Welkom op het forum!
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

heb maar ff de mod een mail gestuurd hij was nog langer maar de max was 1000 tekens....

Beste Mod
                      Ik ben een fanatiek krachtsporter en ook veel met voeding bezig omdat dat toch een fundament is waar afvallen, op gewicht blijven en gespierd worden(blijven) mee begint.
                      Het betreurt mij ten zeerste dat jullie slecht advies aan jullie onwetende leden geven.
                      Er is een bepaald minimum aan kcal wat je per dag binnen moet krijgen en jullie geven als advies daar dik onder te gaan zitten. Hiermee verpest je de stofwisseling, daarnaast zul je veel spiermassa verliezen en als je later weer normaal gaat eten schiet je gewicht weer omhoog.
                      Daarnaast zou iedereen die wil afvallen gewoon krachttraining moeten doen in combinatie met een FATSOENLIJK eetschema, dat wil dus zeggen 2.5 gr/kg lichaamsgewicht aan eiwitten, 35% van de calorien moet uit vetten bestaan voor je natuurlijke hormoonbalans. De rest aangevuld met koolhydraten.
                      Daarnaast is het van ondergeschikt belang wanneer je dit eet, als je meer eet dan je nodig hebt zul je aankomen, eet je minder zul je afvallen. Gr Shred
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        heb maar ff de mod een mail gestuurd hij was nog langer maar de max was 1000 tekens....

Beste Mod
                        Ik ben een fanatiek krachtsporter en ook veel met voeding bezig omdat dat toch een fundament is waar afvallen, op gewicht blijven en gespierd worden(blijven) mee begint.
                        Het betreurt mij ten zeerste dat jullie slecht advies aan jullie onwetende leden geven.
                        Er is een bepaald minimum aan kcal wat je per dag binnen moet krijgen en jullie geven als advies daar dik onder te gaan zitten. Hiermee verpest je de stofwisseling, daarnaast zul je veel spiermassa verliezen en als je later weer normaal gaat eten schiet je gewicht weer omhoog.
                        Daarnaast zou iedereen die wil afvallen gewoon krachttraining moeten doen in combinatie met een FATSOENLIJK eetschema, dat wil dus zeggen 2.5 gr/kg lichaamsgewicht aan eiwitten, 35% van de calorien moet uit vetten bestaan voor je natuurlijke hormoonbalans. De rest aangevuld met koolhydraten.
                        Daarnaast is het van ondergeschikt belang wanneer je dit eet, als je meer eet dan je nodig hebt zul je aankomen, eet je minder zul je afvallen. Gr Shred
                        Wil je een ban of zo?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

heb me nog niet eens aangemeld.....

edit: nu wel:

Mijn naam is weegschaaltje, ik ben 21 jaar, 1m84 en 98 kilo( is dit te zwaar?)
                          Ik heb een goedkope weegschaal gekocht die ook vetpercentage kan meten daar heb ik 22% nu weet ik niet wat dat betekend.
                          In de spiegel zie ik er niet dik uit maar ik zie ook geen spieren?
                          heeft iemand advies
                          Groet, Weegschaaltje
                          Last edited by Shredmaster; 13-07-2009, 14:22.
                          Go heavy or go home!

Comment

ik heb zelfs antwoord gekregen op mijn vragen. Heb nu gevraagd of die weegschalen een beetje nauwkeurig zijn en wat ik per dag zou moeten eten om af te vallen.

Online afvallen Weegclub :: Voorstellen (Weegclub)
                            Go heavy or go home!

Comment

Dadelijk gaan ze nog zeggen dat die weegschalen nauwkeurig zijn :P
                              En jij als man 1300-1400kcal moet eten

Comment

hehe daar zit k op te wachten idd
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X