operatie infiltratie weegclub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Falstyr:Nancy begreep het niet zo goed .

Nancy schreef:

''het lijkt mij helemaal niets. Ik heb ooit een sapvasten kuur gedaan, met Ahornstroop. Ik heb het 6 dagen volgehouden,was mega sjaggerijnig en voelde me erg slap. Twee kilo kwijt maar dat zat er zo weer aan. Ik denk niet dat het echt gezond is , goed een dag niet eten kan geen kwaad,maar op vaste basis....
    Daar zijn we niet op gebouwd, gewoon gezond eten is een hele goeie stap richting een goed gewicht ''.

Comment

• @Patric
      Geen idee of een squatende vrouw geil is. Nog nooit gezien. Ben wel benieuwd hoe het is om er 1 bezig te zien

Tja een vadsige squatende vrouw zal echt niet meteen lustend naar gekeken worden.

@Anouk
      Sapvasten...ewww klinkt als zo'n idiote detox kuur met allerlei ranzig spul. Als je een dieet wilt doen zonder vast voedsel doe dan het V-diet. Dan krijg je tenminste nog voldoende kcal en voedingsstoffen binnen ook al is het in vloeibare vorm.

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
        Ik heb hier op de gym een vrouw van pakweg 60 die squats doet met 50 kilo, dus kom niet praten
        Just kidding
        Geweldig zon vrouw!!!

Ik zou niet weten wat er geil aan zou moeten zijn. Maar zo voelen die vrouwen zich dan vast, wat natuurlijk nergens op slaat.
        Beetje lastig om via de pc duidelijk te maken wat wel/geen sarcasme is

Comment

• Nou een vrouw van 60 die squat is niet geil, heb er wel respect voor.
          Vooral als er dan een BeAcHbOi met open mond staat te staren
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Ik was bezig mij aan te melden maar kwam dit te staan:

Ongeldig streefgewicht! Het streefgewicht moet lager zijn dan het huidige gewicht.

ja maar ik wil aankomen balletjes!
            Calisthenics / Street workout

Comment

• De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's en bij de vele rondzendboeken hier op het forum. Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden!

Auw, die kaakoperatie... Ik weet dat ze vroeger wel eens kaken "dichtnaaiden" en dat mensen zo afvielen, maar bij jou was het toch hopelijk een kaakoperatie om andere redenen, met als gunstige bijwerking dat je afviel?

Fijn dat de wii zo leuk is!! Ik heb 'm ook bijna in huis en hoop hem minstens even leuk te vinden als jij! Dan kan hij zeker helpen bij het afvallen!

Comment

• ...voor iedereen die wil afvallen en het maakt niet uit welk dieet je volgt( als het er maar één is waarbij je te weinig kcal binnenkrijgt en je stofwisseling verneukt.)
                Go heavy or go home!

Comment

• Online afvallen Weegclub :: Zelf voorstellen (Weegclub)
                  en ik heb mij zelf voorgesteld

Comment

• zag het inderdaad, ik geef je 10 minuten.
                    Go heavy or go home!

Comment

• en ze zijn razend snel!

Je bent verbannen op dit forum.
                      Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.

het was 5min

Comment

• en hij is weg.
                        Ja en als je contact opneemt met de gestapomoderator krijg je niks terug. Beetje zielig.
                        Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                          en ze zijn razend snel!

Je bent verbannen op dit forum.
                          Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.

het was 5min

Huh? Krijg jij dat te zien? Ik kan gewoon niet meer inloggen...
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• En wat als je registreert zonder voorstel bericht en gewoon her en der wat post?
                            en dan niet hier je forum naam posten dombo. Doe je maar na je gebanned bent :P

Comment

• Stuur een e-mail en zeg dat je bij de Libelle/Margriet werkt en dat je eens 'reclame' voor de site zal maken.Misschien dat ze je dan onblocken .

Comment

• Denken jullie echt, dat ze dit topich constant in de gaten houden? zowel s ochtends als s avonds en om 1 uur s nachts? Misschien is het wel een automatische banner, die je banned als je de afkorting IF gebruikt.

Als ze echt hier op blijven kijken, ieder moment van de dag, dan hebben ze echt geen leven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X