operatie infiltratie weegclub

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen | 'Bacterie in Herbalife beschadigt lever'
    Herbalife producten bezitten bacterie die leverschade geeft. w00t goed dieet

Overgewicht | Hydroxycut van de markt
    Hydroxycut van de markt. Ik zei toch dat het een kut produkt is :P

Overgewicht | Afvallen gaat sneller met vitamine D
    meer vitamine d vreten om af te vallen

Lol Mr. Fit
    Ze zullen vast de hele tijd refreshen en meelezen. Maar zullen net zoals mij in de tussen tijd wetenschappelijke artikelen zitten lezen van pubmed e.d. Oh wacht nee ze lezen waarschijnlijk bullshit tussen door :P

Comment

• operatie infiltratie

Ik vind dit een aardige site,en dacht dat het over het goed met je lichaam bezig zijn ging,bodybuilding dus.Tot mijn verbazing zie ik dat het jullie hobby is om andere site's te verzieken,waar ook nog eens moderators van deze site aan mee doen.Wat een kinderachtig gedoe,één van de weinige die normaal schijnt te zijn is Bilo,iemand met verstand,die houd zich bezig met wat er met deze site bedoelt wordt,en dan de opmerkingen van sommige zie van Anouk22,zij schrijft ( Wat wel een beetje jammer is dat het dus geen forum is waar je kan discussieren.Berichten verwijderen omdat iemand een andere mening heeft vind ik kinderachtig .Die zijn vast wat tekort gekomen bij hun man of zo komen ze over...damn.)wat een dom geklets.Echt ziekelijk gedoe dus,velen van jullie schijnen te veel vrije tijd te hebben en niet weten wwat er mee te doen.

europeaan

Comment

• ok de eerste weegclubber heeft zich geregistreed XD

@europeaan

ja het is vakantie.. dus nogal wat tijd.. succes op de weegclub verder...
        verder moet je eens GOED gaan lezen er staat duidelijk bovenaan je brouwser BODYBUILDING & FITNESS!!!!!!!! discussieforums =)

en niet de ik ga in de gym wat oefeningen doen en heel laang in kcal zitten discussieforums
        Last edited by sakurakilla; 14-07-2009, 10:14.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Supplementen | 'Bacterie in Herbalife beschadigt lever'
          Herbalife producten bezitten bacterie die leverschade geeft. w00t goed dieet

Overgewicht | Hydroxycut van de markt
          Hydroxycut van de markt. Ik zei toch dat het een kut produkt is :P

Overgewicht | Afvallen gaat sneller met vitamine D
          meer vitamine d vreten om af te vallen

Lol Mr. Fit
          Ze zullen vast de hele tijd refreshen en meelezen. Maar zullen net zoals mij in de tussen tijd wetenschappelijke artikelen zitten lezen van pubmed e.d. Oh wacht nee ze lezen waarschijnlijk bullshit tussen door :P

nog een leuk onderzoekje:
          Overgewicht | Commercieel afslankdieet verslaat Sonja Bakker, diëtist en Voedingscentrum
          @ ketIF

Comment

• verzieken is een groot woord hé, als ze ginder gebanned worden omdat ze hun eigen ervaringen (goede ervaringen want hoeveel members hebben hier geen constante goede ervaring met cutten) willen delen met de andere members.

Dan is dat vooral heel kortzichtig van hun vind ik.

Hun methode en mening of ban

Comment

• Welkom

Iedereen zijn mening right?

Zoals je wellicht gezien heb kan er op deze site over van alles gepraat worden. En dat doen we allemaal tussen bedrijven door. Of te wel tussen het werk door, tussen het lezen van artikels op andere sites, tussen het gamen door, tussen het kijken van films door. We geven elders op het forum ook nog adviezen tussen door.

Normaal maken we geen websites belachelijk, maar Weegclub das gewoon te erg met de onzin die daar op staat. Het is niet eens zo dat er gespammed of iets geruineerd wordt op die site. Pinada en Gen wilde alleen maar meer kennis verspreiden en andere dieet mogelijkheden aanbieden. Dat de site er dan zo fascistisch op reageert geeft alleen maar meer reden om het te wantrouwen wat daar gebeurd.

Bodybuilding? Erg kortzichtig. Er wordt wel over meer dingen gepraat hier. Zoals het algemeen gezond aankomen van gewicht bij een aantal anorexia patienten die we in het verleden gehad hebben. Of mensen met flink overgewicht op gezonde wijze assisteren vet te verliezen. En dan ook echt vet. Niet zoals Vet/Vocht/Spieren zoals op weegclub wordt verloren op die dieten en dat iedereen er uiteindelijk uitziet als een kleinere mollige versie van zichzelf
              Last edited by Falstyr; 14-07-2009, 10:19.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Welkom

Iedereen zijn mening right?

Zoals je wellicht gezien heb kan er op deze site over van alles gepraat worden. En dat doen we allemaal tussen bedrijven door. Of te wel tussen het werk door, tussen het lezen van artikels op andere sites, tussen het gamen door, tussen het kijken van films door. We geven elders op het forum ook nog adviezen tussen door.

Normaal maken we geen websites belachelijk, maar Weegclub das gewoon te erg met de onzin die daar op staat. Het is niet eens zo dat er gespammed of iets geruineerd wordt op die site. Pinada en Gen wilde alleen maar meer kennis verspreiden en andere dieet mogelijkheden aanbieden. Dat de site er dan zo fascistisch op reageert geeft alleen maar meer reden om het te wantrouwen wat daar gebeurd.

Bodybuilding? Erg kortzichtig. Er wordt wel over meer dingen gepraat hier. Zoals het algemeen gezond aankomen van gewicht bij een aantal anorexia patienten die we in het verleden gehad hebben. Of mensen met flink overgewicht op gezonde wijze assisteren vet te verliezen. En dan ook echt vet. Niet zoals Vet/Vocht/Spieren zoals op weegclub wordt verloren op die dieten en dat iedereen er uiteindelijk uitziet als een kleinere mollige versie van zichzelf
                Helemaal mee eens!

Zomaar bans uitdelen omdat we van het "bodybuilding" forum zijn.. aduhh hoe denk je dat bodybuilders eruit zien... niet dik neem ik aan (tenzij ze aan het bulken zijn)

of denken jullie meteen dat alle bodybuiders gebruikers zijn?

Comment

• Originally posted by europeaan View Post
                  Ik vind dit een aardige site,en dacht dat het over het goed met je lichaam bezig zijn ging,bodybuilding dus.Tot mijn verbazing zie ik dat het jullie hobby is om andere site's te verzieken,waar ook nog eens moderators van deze site aan mee doen.Wat een kinderachtig gedoe,één van de weinige die normaal schijnt te zijn is Bilo,iemand met verstand,die houd zich bezig met wat er met deze site bedoelt wordt,en dan de opmerkingen van sommige zie van Anouk22,zij schrijft ( Wat wel een beetje jammer is dat het dus geen forum is waar je kan discussieren.Berichten verwijderen omdat iemand een andere mening heeft vind ik kinderachtig .Die zijn vast wat tekort gekomen bij hun man of zo komen ze over...damn.)wat een dom geklets.Echt ziekelijk gedoe dus,velen van jullie schijnen te veel vrije tijd te hebben en niet weten wwat er mee te doen.

europeaan
                  Beetje op uw teentjes getrapt?

De moderators verwijderen berichten,omdat jullie het er waarschijnlijk niet mee eens zijn.Als er nou schuttingtaal in werd gebruikt ,dan kan ik het me nog wel voorstellen.Een forum is toch ook bedoelt om elkaar tips te geven,te discussieren en er open over te praten?

Jammer dat jullie zo snel mensen een ban geven ,een discussie voeren kan toch nooit kwaad?

En ik train o.a. meestal in mijn vrije tijd,waarschijnlijk de andere forumleden ook.

Comment

europeaan
                    Wij zijn GOED met ons lichaam bezig, gezond aankomen gezond afvallen. een gespierde fysiek bouwen. Ik vind het niet verwonderlijk dat alle huisvrouwen( no offence) het moeilijk vinden af te vallen als er zoveel ONZIN op fora als de weegclub staat. En dan nota bene een moderator aan iemand van over de 100 kilo een advies geeft niet meer dan 1400 kcal te eten! Dat is complete waanzin.

Daarnaast vind ik het erg vevelend dat er op jullie site staat dat jullie openstaan voor alle soorten 'dieëten' maar als er een GOED en werkelijk gezonde manier is om af te vallen en dat geef je aan dan wordt je zonder pardon van de site geflikkerd.

Kijk niet iedereen kan zoveel kennis hebben als dat wij doen, mee eens. Maar je kan op ze minst openstaan voor de ideeën van andere mensen( INCLUSIEF WETENSCHAPPELIJKE BEWIJZEN) inplaats van dat je mensen hun lichaam helpt verkloten met de slechte dieëten die op jullie site tevoorschijn komen.

Daarnaast is het wel zo netjes om als moderator/admin even een email terug te sturen met enige reactie op wat er gevraagd wordt. Over kinderachtig gesproken.

Owja, welkom op Bodynet, en dat je nu maar fatsoenlijk en gezond mag afvallen
                    Last edited by Shredmaster; 14-07-2009, 10:36.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

• Ik hoop dat het een moderator is, die zich hier heeft aangemeld, kan er hopelijk wel normaal gesproken worden, zonder ban.

Op dit forum kun je wat posten en daar kun je het mee eens zijn of niet, maar een ban krijg je niet.

ik zie alleen bans voor bij komen als je zit te spammen, zoals meneertje met "do you want some shoes" of een irritant kind, dat constant kut post maakt en iedereen loopt af te kraken. Kritiek valt hier niet onder, maar opmerking die nergens opslaan en totaal geen argumentatie hebben.

Ik heb geen IF gedaan, maar stel nou dat het werkt en het veel beter en gezonder is dan sonja bakker ( waar ik niet over twijfel ), waarom zou je het niet op de site kunnen aanbieden. Bodybuilders vallen niet veel minder gezond of slechter af, dan de "normale" mens. Wat gezond en goed werkt voor een bodybuilder, werkt ook wel goed voor een normale mens. Veel eten tijdens het afvallen is niet perse slehct, sterker nog, je valt er effectiever mee af, dan met die 1400.

Wat zouden jullie mij adviseren? ik heb een behoefte van 3200 kcal, dus krijg ik dan eht advies, op niet sport dagen niet meer dan 1200 kcal en op sportdagen 1400 kcal? Dit zou werken voor iemand met een behoefte van 1900 kcal, maar je kunt het niet voor iedereen als eis stellen.

Ik word er maar een beetje chagarijnig van, ik hoop dat jullie er iets aan gaan doen, zo niet, suc6 met het verspreiden van jullie "info"

Comment

• Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik lid zou worden. Bedoel ik gebruik Carb Cycle. Wat een soort van Low Carb dieet is zoals ze op hun forum hebben staan. Maar dan nog als je geen koolhydraten eet op een dag dan moet je nog steeds voldoen aan je eiwitten en onverzadigd vetten.

Een mod van 100kg zou op een dag dat ze geen reet uitvoert alsnog 200gr eiwit en 50gr vet en iets van 100gr groenten voor de nodige vezels moeten eten wat uitkomt op een minimum van 1300kcal. Het metabolisme past zich na zo'n 4 dagen aan dus na dat betekend dat je in de weekende gewoon rond de 2000-2200kcal moet eten als vrouw zijnde om het metabolisme en verbrandingsproces op gang te blijven houden. Omdat je door de weeks laag in koolhydraten zat zal de spierglycogeen en andere opslag plaatsen en het hele insuline gebeuren gevoeliger zijn. Dus de koolhydraten die dan gegeten worden zullen eerder opgeslagen worden in de depots voor late gebruik in de week. Dit klinkt verdomd veel als een Ketogenic diet. Iets wat Sakura probeerde te delen met die mensen en waar hij voor gebanned word zonder enige reden en zonder pardon.

hmmm....zet je te denken 'ey

Comment

• niet te moeilijk maken hè fallus, ze doen niet voor niks sonja bakker, die kauwt alles tenminste voor.

Europeaan, wij zijn hier op het forum nogal sarcastisch.(beetje dan.. )
                          Maar als er iemand komt met vragen zijn wij de beroerdste niet om te helpen, op deze site zijn honderden schema's te vinden van andere gebruikers inclusief ervaringen hiermee.
                          Daarnaast staat er op elk subforum wel minimaal 1 sticky waarin de benodigde extra informatie wordt uitgelegd. Zo kan iedereen voor zichzelf een goed schema opstellen en kun je opweg naar het lichaam van je dromen.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• ik moet je teleurstellen,ik heb namelijk niets met de weegclup te maken,en ben toevallig op jullie site gekomen,had ook een andere bodybuilding site kunnen zijn,en het mij fallus noemen laat zien wat je taalgebruik normaal is.

Comment

ik moet je teleurstellen,ik heb namelijk niets met de weegclup te maken,en ben toevallig op jullie site gekomen,had ook een andere bodybuilding site kunnen zijn,en het mij fallus noemen laat zien wat je taalgebruik normaal is.

Wie noemt jou fallus?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik moet je teleurstellen,ik heb namelijk niets met de weegclup te maken,en ben toevallig op jullie site gekomen,had ook een andere bodybuilding site kunnen zijn,en het mij fallus noemen laat zien wat je taalgebruik normaal is.
                                Haha u bent OWNED
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X