Bloopers/blunders in de sportschool.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    hahaha hoezo dan?

@ patricia: Wanneer jij wilt. Misschien kunnen we iets afspreken ofzo?
    Hahahaha nou wat denk je zelf

Comment

onlangs voor de eerste keer gefaild op de bench press zonder spotter
      gelukkig was er iemand in de buurt
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        U is vampier?
        Nee ik zag een hele knappe gespierde kerel aan komen lopen. Wou hem ff de weg vragen.
        Haha nee was in andere sportschool van vriend van me. Ik kwam ff eenmalig trainen. Ik dacht dat er nog stuk zaal was. Maar ik had idd mijn eigen spiegelbeeld gezien MITS ik niet al lopend omdraaide om te horen wat die vriend riep.

Achteraf bleek dat ie riep "kijk uit, is een spiegel". hahaha echt waar!

Maar bleek wel eens eerder gebeurd te zijn. Zij hadden een erg grote en mooie spiegel, zonder 1 lijn ertussen. En in beetje schuine hoek
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post

en 1 keer achterstevoren op pec deck machine gaan zitten
          Reverse pec voor achterkant schouders? ftw
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Hahahaha nou wat denk je zelf
            hehe

Originally posted by roelinho View Post
            onlangs voor de eerste keer gefaild op de bench press zonder spotter
            gelukkig was er iemand in de buurt
            Dat zie ik niet echt als een blunder, want dat hebben we namelijk allemaal wel al is gehad.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              hehe

Dat zie ik niet echt als een blunder, want dat hebben we namelijk allemaal wel al is gehad.
              Zie ik wel als een blunder, en kan ook best wel een lastig verhaal worden als er niemand in de buurt is.

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

vandaag op de sportschool weer eentje afgevuurd zien worden van de loopband altijd mooi hehehe
                44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                ....

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Zie ik wel als een blunder, en kan ook best wel een lastig verhaal worden als er niemand in de buurt is.

Ik had het met 70kg een keer, me kracht was ineens weg, toen liet ik hem op me borst zakken en over me benen rollen naar beneden, er was niemand in de buurt.
                  Groeten

Comment

ben wel eens over een halterbankje geflikkert, ook lekker godverredommme

ben wel een de beveiliging vergeten af te halen. van de smith. dus ja, altijd fijn geluid en hou je de mensen ook nog wakker.

tijdens het hardlopen een keer nasst de band gestapt ( op dat plastic ding ernaast, niet eraf. ) kon me nog net grijpen.

een keer tegen een vrouw meneer gezegt, maar ja wat wil je als ze op een manwijf lijkt, kan het ook niet helpen.

en vandaag heb ik een enkelbandje voor de t-bar row gebruikt, was geen succes, waarbij het ding kapot knapt, wanneer ik het gewicht eenmaal boven heb.

verder niet echt bijzonders
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Trainde een keertje in de sporthal van een Engelse school. Zat op de smith-machine een break te nemen tijdens mijn sets toen ik opeens mezelf zeer vreemd voelde. Het leek wel of ik xtc genomen had. Het volgende moment lag ik naast de smith-machine op de grond en voelde enorm klam, warm en zweterig aan. Bleek dat ik flauwgevallen was, wist totaal niet hoelang, ik om me heen kijken of iemand me gezien had, maar was volgens mij maar een korte black-out.
                      Weet nu nog steeds niet waarom ik flauwviel.

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Ok, laat ik het anders zeggen. Ik zie het wel als een soort blunder, maar ik noem hem niet omdat iedereen dat wel een keer gehad heeft. Behalve jij dan
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Trainde een keertje in de sporthal van een Engelse school. Zat op de smith-machine een break te nemen tijdens mijn sets toen ik opeens mezelf zeer vreemd voelde. Het leek wel of ik xtc genomen had. Het volgende moment lag ik naast de smith-machine op de grond en voelde enorm klam, warm en zweterig aan. Bleek dat ik flauwgevallen was, wist totaal niet hoelang, ik om me heen kijken of iemand me gezien had, maar was volgens mij maar een korte black-out.
                          Weet nu nog steeds niet waarom ik flauwviel.
                          Ik heb precies het zelfde meegemaakt. Jij hebt nog geluk gehad dat je in de sportschool zat. Ik zat op het drukke CENTRAAL STATION. Het was echt heet die dag en opeens was alles zwart en ik werd zo duizelig dat ik bijna op de grond viel. Ik kon nog net blijven staan. Daarna vroeg een vrouw of ik wou zitten en bracht ze me naar een zitplek. Naar een tijdje kwam ik weer bij en wat heeeeel zweterig .. niet normaal.

Maarja.. ik weet eigenlijk niet wat voor toevoeging dit aan dit topic heeft maar goed :P.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Ik heb precies het zelfde meegemaakt. Jij hebt nog geluk gehad dat je in de sportschool zat. Ik zat op het drukke CENTRAAL STATION. Het was echt heet die dag en opeens was alles zwart en ik werd zo duizelig dat ik bijna op de grond viel. Ik kon nog net blijven staan. Daarna vroeg een vrouw of ik wou zitten en bracht ze me naar een zitplek. Naar een tijdje kwam ik weer bij en wat heeeeel zweterig .. niet normaal.

Maarja.. ik weet eigenlijk niet wat voor toevoeging dit aan dit topic heeft maar goed :P.
                            Hm, zou natuurlijk ook kunnen dat toen die vrouw zag dat je ff niet goed werd ze jou heeft meegelokt en je even heeft misbruikt want ja je was er geestelijk eventjes niet bij, vandaar dat je zo zweterig was erna, hehehehe

Geintje kerel.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Hm, zou natuurlijk ook kunnen dat toen die vrouw zag dat je ff niet goed werd ze jou heeft meegelokt en je even heeft misbruikt want ja je was er geestelijk eventjes niet bij, vandaar dat je zo zweterig was erna, hehehehe

Geintje kerel.
                              Haha, zou best kunnen want doen ik thuis kwam had ik ook blauwe knieen. Maar goed.

Comment

waarsch. een suiker tekort eventjes
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X