Originally posted by jordy
View Post
Bloopers/blunders in de sportschool.
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostU is vampier?
Haha nee was in andere sportschool van vriend van me. Ik kwam ff eenmalig trainen. Ik dacht dat er nog stuk zaal was. Maar ik had idd mijn eigen spiegelbeeld gezien MITS ik niet al lopend omdraaide om te horen wat die vriend riep.
Achteraf bleek dat ie riep "kijk uit, is een spiegel". hahaha echt waar!
Maar bleek wel eens eerder gebeurd te zijn. Zij hadden een erg grote en mooie spiegel, zonder 1 lijn ertussen. En in beetje schuine hoekYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostHahahaha nou wat denk je zelf
Originally posted by roelinho View Postonlangs voor de eerste keer gefaild op de bench press zonder spotter
gelukkig was er iemand in de buurtOwner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View Posthehe
Dat zie ik niet echt als een blunder, want dat hebben we namelijk allemaal wel al is gehad.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZie ik wel als een blunder, en kan ook best wel een lastig verhaal worden als er niemand in de buurt is.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.Groeten
Comment
-
ben wel eens over een halterbankje geflikkert, ook lekker godverredommme
ben wel een de beveiliging vergeten af te halen. van de smith. dus ja, altijd fijn geluid en hou je de mensen ook nog wakker.
tijdens het hardlopen een keer nasst de band gestapt ( op dat plastic ding ernaast, niet eraf. ) kon me nog net grijpen.
een keer tegen een vrouw meneer gezegt, maar ja wat wil je als ze op een manwijf lijkt, kan het ook niet helpen.
en vandaag heb ik een enkelbandje voor de t-bar row gebruikt, was geen succes, waarbij het ding kapot knapt, wanneer ik het gewicht eenmaal boven heb.
verder niet echt bijzonders160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Trainde een keertje in de sporthal van een Engelse school. Zat op de smith-machine een break te nemen tijdens mijn sets toen ik opeens mezelf zeer vreemd voelde. Het leek wel of ik xtc genomen had. Het volgende moment lag ik naast de smith-machine op de grond en voelde enorm klam, warm en zweterig aan. Bleek dat ik flauwgevallen was, wist totaal niet hoelang, ik om me heen kijken of iemand me gezien had, maar was volgens mij maar een korte black-out.
Weet nu nog steeds niet waarom ik flauwviel.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZie ik wel als een blunder, en kan ook best wel een lastig verhaal worden als er niemand in de buurt is.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTrainde een keertje in de sporthal van een Engelse school. Zat op de smith-machine een break te nemen tijdens mijn sets toen ik opeens mezelf zeer vreemd voelde. Het leek wel of ik xtc genomen had. Het volgende moment lag ik naast de smith-machine op de grond en voelde enorm klam, warm en zweterig aan. Bleek dat ik flauwgevallen was, wist totaal niet hoelang, ik om me heen kijken of iemand me gezien had, maar was volgens mij maar een korte black-out.
Weet nu nog steeds niet waarom ik flauwviel.
Maarja.. ik weet eigenlijk niet wat voor toevoeging dit aan dit topic heeft maar goed :P.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk heb precies het zelfde meegemaakt. Jij hebt nog geluk gehad dat je in de sportschool zat. Ik zat op het drukke CENTRAAL STATION. Het was echt heet die dag en opeens was alles zwart en ik werd zo duizelig dat ik bijna op de grond viel. Ik kon nog net blijven staan. Daarna vroeg een vrouw of ik wou zitten en bracht ze me naar een zitplek. Naar een tijdje kwam ik weer bij en wat heeeeel zweterig .. niet normaal.
Maarja.. ik weet eigenlijk niet wat voor toevoeging dit aan dit topic heeft maar goed :P.
Geintje kerel.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm, zou natuurlijk ook kunnen dat toen die vrouw zag dat je ff niet goed werd ze jou heeft meegelokt en je even heeft misbruikt want ja je was er geestelijk eventjes niet bij, vandaar dat je zo zweterig was erna, hehehehe
Geintje kerel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment