Mening over emancipatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    lol dat navigeren is zo lomp :P

Die TomTom navigaties zijn ook instelbaar voor man/vrouw. Bij een man staat de kaart gewoon stil. Bij een vrouw beweegd de kaart mee rofl.
    Lol, dat wist ik niet, hoe briljant

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
      De van natuur wat harde mannen kunnen wel softer worden door hun omgeving, dat ga ik ook niet ontkennen. Ik weet zeker dat de omgeving een grote rol speelt.
      Bingo, helemaal mee eens.
      Het is voor mij grappig om deze discussie te lezen is omdat het zo enorm op de Nederlandse situatie gefocusseerd is.
      Alhier zit de rolverdeling tussen mannen en vrouwen erg anders in elkaar.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
        Bingo, helemaal mee eens.
        Het is voor mij grappig om deze discussie te lezen is omdat het zo enorm op de Nederlandse situatie gefocusseerd is.
        Alhier zit de rolverdeling tussen mannen en vrouwen erg anders in elkaar.
        Zijn Japanse vrouwen niet heel onderdanig?
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• kijk, het blijft niet eerlijk.
          je kan int zakenleven niet een vrouwelijke directeur paaien met een bubbelbad vol kerels.
          dus ik vin dat er verschil moet blijven
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
            kijk, het blijft niet eerlijk.
            je kan int zakenleven niet een vrouwelijke directeur paaien met een bubbelbad vol kerels.
            dus ik vin dat er verschil moet blijven
            Aan de andere kant. Als je een beetje lekkere directrice heb dan kunnen wij mannen ons ook eens omhoog neuken

Comment

Aan de andere kant. Als je een beetje lekkere directrice heb dan kunnen wij mannen ons ook eens omhoog neuken
              Das juist het probleem, denk dat het voor vrouwen veel makkelijker om zich omhoog te neuken dan voor mannen.

Omdat de meeste mannen veel makkelijker toegeven op het gebied van seks zou ik denken.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ja tuurlijk want een lekkere directrice zit op een simpel personeels(lid) te wachten.

Helaas werkt dan niet zo.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Ja tuurlijk want een lekkere directrice zit op een simpel personeels(lid) te wachten.

Helaas werkt dan niet zo.
                  Hoge functie carriere vrouw, weinig tijd voor sociaal leven. Geen vaste relatie, heeft toch haar behoeftes. Duh...hetzelfde bij een mannelijke directeur die ook aan zijn behoeftes moet komen

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                    Zijn Japanse vrouwen niet heel onderdanig?
                    Dat komt inderdaad zo over, met name op Westerse mannen. Echter, het is niet zo.
                    Wat ik bedoelde is dat de rolverdeling heel anders is. In de bedrijven en op kantoren wordt de dienst uitgemaakt door mannen. Maar thuis zijn het de vrouwen die de scepter zwaaien. Als voorbeeld: veel Japanse echtgenoten dienen hun maandelijkse loon bij hun echtgenote in te leveren. Zij beheert de financiën en geeft hem een zakcent mee zodat hij overdag lunch kan kopen op kantoor.
                    Daar komt nog bovenop dat de jonge generatie mannen erg zwak zijn, zonder drijfveren of motivatie om iets te bereiken. Ze zijn veel te veel in de watten gelegd door hun ouders toen die het nog goed hadden in de jaren '80. Ook dit maakt dat onder de jongere generatie de rolverdeling verder aan het veranderen is. Al met al is de situatie hier heel anders dan in Nederland.

Comment

Dat komt inderdaad zo over, met name op Westerse mannen. Echter, het is niet zo.
                      Wat ik bedoelde is dat de rolverdeling heel anders is. In de bedrijven en op kantoren wordt de dienst uitgemaakt door mannen. Maar thuis zijn het de vrouwen die de scepter zwaaien. Als voorbeeld: veel Japanse echtgenoten dienen hun maandelijkse loon bij hun echtgenote in te leveren. Zij beheert de financiën en geeft hem een zakcent mee zodat hij overdag lunch kan kopen op kantoor.
                      Daar komt nog bovenop dat de jonge generatie mannen erg zwak zijn, zonder drijfveren of motivatie om iets te bereiken. Ze zijn veel te veel in de watten gelegd door hun ouders toen die het nog goed hadden in de jaren '80. Ook dit maakt dat onder de jongere generatie de rolverdeling verder aan het veranderen is. Al met al is de situatie hier heel anders dan in Nederland.
                      Eindelijk iemand die mijn opvatting begrijpt

Comment

Eindelijk iemand die mijn opvatting begrijpt
                        huh? Ik begrijp je niet.

Comment

huh? Ik begrijp je niet.
                          Nou, jij was het er mee eens, dat de omgeving een grote rol speelt.
                          En je gaf ook een duidelijk voorbeeld, hoe het zit in een ander land met een andere cultuur.

Comment

Nou, jij was het er mee eens, dat de omgeving een grote rol speelt.
                            En je gaf ook een duidelijk voorbeeld, hoe het zit in een ander land met een andere cultuur.
                            OK, nu begrijp ik je.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X