fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    Gasten, laat misterfit gewoon man.
    Dat gaat helaas niet. Je moet eerst sex gehad hebben om uberhaupt een man te kunnen worden. Het is een soort overgangs rite. Je kan nog zo mentaal volwassen zijn, maar zonder sex ben je nog steeds geen man.

Eerste paar maanden zijn inderdaad leuk. Heb je nog die roze bril op en zit je op wolkjes. Daarna begint het gezeik al meteen :S

Qua formaat tieten. Ik wil geen A of B's...dat is net alsof er los huid aan de meid zit met een tepel er aan. Ik wil een goed gevulde hand, beetje er over. Maar niet het caliber dat je in bed ligt en dan geen lucht meer krijgt omdat je verstikt wordt. Gaat de lol er ook snel van af. Combineer dat met een stevig stel boven benen qua spiertjes die om je middel kunnen en je fijn knijpen als het ware ipv die kippenpootjes die je overal ziet...dan ben ik al aardig happy

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Qua formaat tieten. Ik wil geen A of B's...dat is net alsof er los huid aan de meid zit met een tepel er aan. Ik wil een goed gevulde hand, beetje er over. Maar niet het caliber dat je in bed ligt en dan geen lucht meer krijgt omdat je verstikt wordt. Gaat de lol er ook snel van af. Combineer dat met een stevig stel boven benen qua spiertjes die om je middel kunnen en je fijn knijpen als het ware ipv die kippenpootjes die je overal ziet...dan ben ik al aardig happy
      En zulke vrouwen bestaan? zoals jij ze beschrijft moeten ze echt uit "het" boekje komen voor perfectie!

Comment

• Tja ze zijn erg zeldzaam. Ben er pas 1x eentje tegen gekomen en dat was een instructrice die body combat e.d. gaf. In mijn dunnere tijd was dat. Ze bleef regelmatig vragen of ik mee wilde doen, maar groepslessen no way. Uiteindelijk maar toe gegeven en bleek ze dus eigenlijk gewoon interesse te hebben terwijl ik dacht dat ze leden aan het ronselen was voor de health city. Uiteindelijk date van gemaakt naar de biesbosch, pic-nick en shit etc je kent het wel. was een leuke week

Comment

• Haha, Falstyr luidt de volgende ronde in.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
            Dat begint hier meer en meer op dr Phil te lijken . Voor de rest interesseert het me geen reet wie homo is of wie maagd is. Ik ben trouwens ook maagd en zal dat voor de rest van mijn leven hoe dan ook blijven (doordenkertje). Voor de rest moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt, zonder iemand anders te kwetsen uiteraard.

Tenslotte: lang leve de dubbel d's.
            3 mogelijkheden:

- je gaat voor de kerk werken als pastoor.

- je bent zo lelijk als de nacht.

- jouw sterrenbeeld is maagd.

Comment

Dat gaat helaas niet. Je moet eerst sex gehad hebben om uberhaupt een man te kunnen worden. Het is een soort overgangs rite. Je kan nog zo mentaal volwassen zijn, maar zonder sex ben je nog steeds geen man.

Eerste paar maanden zijn inderdaad leuk. Heb je nog die roze bril op en zit je op wolkjes. Daarna begint het gezeik al meteen :S

Hahahaha, hey Fal, heb je soms een odol?
              Lag er nou maar zo'n griet in je bed he.

Comment

Tja ze zijn erg zeldzaam. Ben er pas 1x eentje tegen gekomen en dat was een instructrice die body combat e.d. gaf. In mijn dunnere tijd was dat. Ze bleef regelmatig vragen of ik mee wilde doen, maar groepslessen no way. Uiteindelijk maar toe gegeven en bleek ze dus eigenlijk gewoon interesse te hebben terwijl ik dacht dat ze leden aan het ronselen was voor de health city. Uiteindelijk date van gemaakt naar de biesbosch, pic-nick en shit etc je kent het wel. was een leuke week
                Klinkt goed! Maar heb je op dit moment geen vaste meid dan? Anders zou ik haar weer eens even vereren met een bezoekje. Als ze toch al zo zeldzaam zijn en je weet er in ieder geval 1 te vinden dan zou ik zeggen: go for it!

Comment

• :*( helaas kom ik de perfecte chicks de laatste tijd alleen maar in me dromen tegen *huil*
                  Vanacht was het beetje vage hentai stijl. Geen tentakels en die enge kinky shit, maar meer de perfecte chicks getekend. Dacht echt bij mijzelf...is de verf op ofzo? o.O

Ik heb al 3-4 jaar geen relatie en ben absoluut niet zoekend. Heb in de tussen tijd wel een enkele fuck buddy gehad. Maar in het algemeen sta ik liever gewoon een tijd droog en als de nood hoog is dan ga ik er weer even op uit. Hoe meer jaren passeren, hoe minder boeiend ik sex ga vinden eerlijk gezegd.

Comment

. Hoe meer jaren passeren, hoe minder boeiend ik sex ga vinden eerlijk gezegd.
                    Jezus man je bent toch pas 27? Ik ben 33 maar ik kan je zeggen dat de lust niet minder boeiend word. Ik heb nu 8 jaar een relatie met een beauty van een vrouw en de zin is er nog steed als het al niet meer word.

Komt denk ik ook door mijn trainingen en mijn test level!

Comment

• lust is bij mij altijd al laag geweest. ja ik kijk graag naar mooie meiden, maar heb er niet de behoefte er op te willen springen. Elke week sex zit ik echt niet op te wachten hoor en al helemaal niet als het steeds met dezelfde meid is. Ik vind sex gewoon overrated. 1x in de zoveel tijd is nog leuk, maar regelmatig...wordt zo gewoontjes en dan is het net zoals bij alles in het leven...verlies ik gewoon interesse.

Leuke is als een meid in een relatie denkt mij pik-straf te kunnen geven. Ik heb zo'n vermoeden dat ik veel langer zonder sex kan dan haar :P

Ik zet elke week extra dosis test en dat heeft mijn libido niet echt beinvloed hoor. Dacht in begin ook dat ik misschien lage niveau test heb, maar nu ik elke 5 dagen 500mg zet kan het daar niet aan liggen :P

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Hahahaha, hey Fal, heb je soms een odol?
                      Lag er nou maar zo'n griet in je bed he.
                      hehe voor zo'n perfecte chick zou ik op moment een moord doen. De rest wat er rondloopt mag je houden
                      Last edited by Falstyr; 18-02-2010, 10:48.

Comment

Leuke is als een meid in een relatie denkt mij pik-straf te kunnen geven. Ik heb zo'n vermoeden dat ik veel langer zonder sex kan dan haar :P

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          3 mogelijkheden:

- je gaat voor de kerk werken als pastoor.

- je bent zo lelijk als de nacht.

- jouw sterrenbeeld is maagd.
                          Gelukkig het laatste
                          @Falstyr: ik ben 31, heb al 9 jaar een vaste relatie en de goesting is bij mij ook zeker niet minder. Integendeel hoe langer je samen bent, hoe leuker het wordt omdat je elkaar beter kent. Maar iedereen is uiteraard verschillend.
                          Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• soms begrijp ik er ook nix van!! sommige vrouwen willen gewoon gepakt worden en andere vrouwens doen het liever gewoon even rustig aan voordat ze gepakt willen worden. op de één of andere manier heb ik meestal de verkeerde!

.........en weg is het vogeltje!!!

Comment

• Geweldig topic, leuk om de discussie te lezen, ga zo door!

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                                Geweldig topic, leuk om de discussie te lezen, ga zo door!
                                Geef toe, je wordt er gewoon geil van he
                                Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X