fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Snuff-Sann, dat lijkt me wel wat. Mijn seksdrift is sinds ik aan het sporten ben alleen maar groter geworden. Maar goed dan moet ik wel eerst iets leuks tegen komen en een trap in de kont krijgen. Zoals al gezegd, ik ben nogal een pussy als het om vrouwen versieren aankomt. Het probleem is niet zozeer dat ik niemand kan krijgen, meer dat ik soms mezelf in de weg zit.

@ Osterich, ik denk natuurlijk aan de 7 jarige David en de 9 jarige Dennis, dat spreekt voor zich

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Word natuurlijk lastig als je geen neukertje wilt, en een pussy bent met vrouwen. Die blijft maagd voor de rest van zn leven
      maak je daar mee niet druk om, dat zal niet gebeuren.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
        maak je daar mee niet druk om, dat zal niet gebeuren.
        Dat zal niet gebeuren, eerder beweerde je nog geen maagd te zijn?
        Groeten

Comment

• Nou Os, je kunt je neefjes van 7 en 9 naar Pascal sturen want hij is er helemaal klaar voor.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Dat zal niet gebeuren, eerder beweerde je nog geen maagd te zijn?
            Wanneer beweerde ik dat dan? Volgens mij heb ik gewoon te herkennen gegeven dat ik nog maagd ben, zou niet weten waarom ik dat zou ontkennen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Nou Os, je kunt je neefjes van 7 en 9 naar Pascal sturen want hij is er helemaal klaar voor.
              lekker lekker

Nee, doe mij dan toch maar liever een volwassen meid.

Comment

• Vandaar dat vraagteken
                Groeten

Comment

• YouTube - Madonna - Like A Virgin (video)
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Gasten, laat misterfit gewoon man. En andersom natuurlijk ook. Ik snap het probleem niet. Gaan jullie hem nou treiteren omdat hij geen rondneuker is ofwat? Zie het in je voordeel man. Meer chickies voor ons. Nee maar ff serieus, het gaat gewoon nergens meer over man. Laat iedereen gewoon in zijn waarde. Als misterfit andere ideeen heeft over principes, meningen, gedrag en etc, laat hem dan lekker. Je hebt er toch totaal geen last van? En aan de andere kant, Misterfit, mannen maken nu eenmaal meer test aan en zijn geiler van zichzelf. Vrouwen hechten meer waarde aan het karakter van een man (of hij lief is enzo en al die onzin) als voorwaarde om seks te hebben, terwijl mannen OVER HET ALGEMEEN minder moeilijk zijn en gewoon een meid willen om een keer lekker seks mee te hebben en daar verder niets achter zoeken. Als dat je stoort kun je je beter afstand nemen van mannen in het algemeen want zo werkt het gewoon. Natuurlijk moet je inderdaad niet iedereen over 1 kam scheren, maar het is gewoon een feit dat mannen minder moeilijk zijn op dat gebied. Die willen gewoon lekker van bil. Die gaan op dat moment echt niet kijken naar hoe die vrouw is. Dat is pas van groter belang bij een serieuze relatie op lange termijn. Maar goed maak jullie niet zo druk man. Niet iedereen denkt overal precies hetzelfde over. Gelukkig niet zeg. Anders zou het ook wel saai zijn toch?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Vandaar dat vraagteken
                      Dan begrijp ik je opmerking gewoon niet, sorry. Waarschijnlijk bedoel je iets in de trand van, als je met 21 nog niks hebt gehad, dan krijg je nooit iets of je denkt dat het leven met 21 jaar ophoudt.

Als jullie trouwens denken dat ik geen seksuele verlangens heb, geloof me, die heb ik meer als genoeg. Een vrouw in mijn leven wordt ook eens hoogste tijd. Eerst maar eens wat leuks tegen komen en er vervolgens wat mee doen.

De reden dat ik zo laat begin, heeft ook met mijn verleden te maken, wat niet al te geweldig was. Ik merk nu dat er meiden zijn die me zien staan en ik weet ook dat ik hier wel een keer gebruik van ga maken. Dus ja, ik ben er heel erg zeker van dat ik niet als maagd sterf, tenzij ik morgen onder een auto kom of iets dergelijks. Maar wat boeit het verder ook, mocht dat gebeuren.

Comment

• Het was meer een vraag dan een opmerking, boeit me geen fuck of je maagd bent, al ben je een homofobe necrofiel, hoewel dat een beetje ver gaat
                        Groeten

Comment

• @ Revius, ik vind je een beetje overkomen als een mannetje die over andermans rug gewaardeerd wil worden.. kan aan mij liggen maar ik vind je posts zo nu en dan een tikkeltje sneu en op de man gericht (ipv op de comments waar het om draait)..

Ben het overigens in grote lijnen met Misterfit eens (om toch iets toe te voegen aan de discussie).

Comment

• Originally posted by tums View Post
                            @ Revius, ik vind je een beetje overkomen als een mannetje die over andermans rug gewaardeerd wil worden.. kan aan mij liggen maar ik vind je posts zo nu en dan een tikkeltje sneu en op de man gericht (ipv op de comments waar het om draait)..

Ben het overigens in grote lijnen met Misterfit eens (om toch iets toe te voegen aan de discussie).
                            Hmm dat kan dat je dat vindt, maar ja kan me moeilijk niet op de man richten als het puur om hem gaat
                            En volgens mij heb ik hem totaal niet beledigd, behalve dat ik ze posts door de langdradigheid zielig over vindt komen, daar kan de inhoud al niet veel meer aan doen.
                            Groeten

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                              Gasten, laat misterfit gewoon man. En andersom natuurlijk ook. Ik snap het probleem niet. Gaan jullie hem nou treiteren omdat hij geen rondneuker is ofwat? Zie het in je voordeel man. Meer chickies voor ons. Nee maar ff serieus, het gaat gewoon nergens meer over man. Laat iedereen gewoon in zijn waarde. Als misterfit andere ideeen heeft over principes, meningen, gedrag en etc, laat hem dan lekker. Je hebt er toch totaal geen last van? En aan de andere kant, Misterfit, mannen maken nu eenmaal meer test aan en zijn geiler van zichzelf. Vrouwen hechten meer waarde aan het karakter van een man (of hij lief is enzo en al die onzin) als voorwaarde om seks te hebben, terwijl mannen OVER HET ALGEMEEN minder moeilijk zijn en gewoon een meid willen om een keer lekker seks mee te hebben en daar verder niets achter zoeken. Als dat je stoort kun je je beter afstand nemen van mannen in het algemeen want zo werkt het gewoon. Natuurlijk moet je inderdaad niet iedereen over 1 kam scheren, maar het is gewoon een feit dat mannen minder moeilijk zijn op dat gebied. Die willen gewoon lekker van bil. Die gaan op dat moment echt niet kijken naar hoe die vrouw is. Dat is pas van groter belang bij een serieuze relatie op lange termijn. Maar goed maak jullie niet zo druk man. Niet iedereen denkt overal precies hetzelfde over. Gelukkig niet zeg. Anders zou het ook wel saai zijn toch?
                              Het maakt mij verder ook niet zoveel uit, als beide het geweldig vinden. Ze moeten het geheel zelf weten. Probleem echter is dat heelveel mannen gewoon respectloos zijn tegenover vrouwen. veel mannen die gewoon heelveel vrouwen neuken, zien de vrouw alleen nog als object en niet meer als persoon. Vrouwen worden voor de gek gehouden en vervolgens gedumpt als ze "gebruikt" zijn. Andersom trouwens ook, maar laten we wel wezen, net wat jij zegt, mannen zijn toch meer alleen op seks uit.

Daarnaast nemen van die 13 jarige sletjes (mannen + vrouwen) dit gedrag over en komen er allerlei jongen moeders (vaders natuurlijk ook wel, maar die smeerlappen die gaan er vaak vandoor, waardoor het meisje met de brokken komt te zit), waardoor hun leven gewoon zwaar naar de klote gaat, omdat ze het kind moeten verzorgen en geen tijd meer hebben voor school of gewoon lekker kind/puber zijn.

Laat staan al die SAO die zich verspreiden als een lopend vuurtje. Hebben mensen dan geen respect meer voor elkaar en moeten we elkaar dan alleen als objecten zien. Ik kan gewoon niet tegen dat denken. Heb ook een schijt hekel aan mensen die andere mensen gebruiken voor geld. Heb er genoeg ervaring mee, helaas ben ik dan een van de weinige die zich er tegen verzet.
                              Dit is dus de reden waarom ik hier niet aan mee wil werken. Geloof me, ik heb zelf ook wel eens van die fase waarvan ik denk "fuck it, als ik wat met die meid kon doen, dan wist ik het wel" Maar ik geef er niet aan toe, omdat ik de boven genoemde dingen in het achterhoofd houdt.

En dat over vrouwen onbewust aanraken. Man blijf toch van vrouwen af als ze je geen toestemming geven. Vrouwen vinden het zeker niet erg dat je aan ze zit? Je wilt niet weten hoevel vrouwen dat erg vinden, zich lastig gevallen voelen. Hoeveel vrouwen er aangerand worden en verkracht worden (waar deze waardeloze seksmoraal zeker ook een rol in speelt. sommige mannen gaan op en gegeven moment denken, dat ze het recht hebben om een vrouw aan te raken wanneer ze dat willen.) Daar kan mijn zus je van alles over vertellen. Nee nee, blijf er met de poten vanaf, als ze geen toestemming geven.

Ik wil natuurlijk niet zeggen dat jullie verkrachters en aanranders zijn, dat geloof ik gewoon niet. Zolang de vrouw er zelf ook niks van merkt, is het geen grote ramp. Ik wil jullie alleen even duidelijk maken, waarom ik zo vel tegen dat "rondneuken" ben. Dit soort gedrag veroorzaakt gewoon veel problemen en zeker na al dat gedoe met mijn zus zie ik dat rondneuken niet meer als een positief iets (zelf is ze alles behalve een slet. Helaas kon iemand zijn pootjes niet thuis houden en geloof me, een verkrachting doet wat met je).

Hoop dat jullie mijn redenen nu wat meer begrijpen, want toe nu toe was het een hoop gekibbel, zonder inhoudt.

Comment

Hmm dat kan dat je dat vindt, maar ja kan me moeilijk niet op de man richten als het puur om hem gaat
                                En volgens mij heb ik hem totaal niet beledigd, behalve dat ik ze posts door de langdradigheid zielig over vindt komen, daar kan de inhoud al niet veel meer aan doen.
                                Kerel, je hoeft je ook alles behalve schuldig te voelen. Maak je daar maar niet druk om, ik kan wel tegen een stootje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X