Originally posted by Misterfit
View Post
fouten vermijden bij vrouwen versieren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sjezus wat een lappen tekst. Jullie zaten hier toestrakjes al over te discussieren toen ik nog op mijn werk was. Hebben jullie niks beters te doen?
Verder: Ik wist 't, ik wist 't, ik wist 't.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostFeit
Tot ik weer op vliegveld was, supergeile groep meiden, jawel NL'sThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Even for the record, ik ben ook een jonge twintiger en ik heb mijn kruid ook nog niet verschoten. De voorbije maanden wordt het steeds moeilijker om er mee om te gaan vind ik. Ik krijg wel eens meer gevoelens voor vrouwen die ik net in een café heb ontmoet. De voorbije weken wel een keer of 5 denk ik.
Met 2 ervan heb ik nog veel contact maar ze hebben een vriend. Het ligt niet zo in mijn karakter om achter iemand aan te gaan als ze een vriend heeft waar het goed mee gaat. Jullie wel?
Vorige week ging ik uit en er was een normaal meisje waarvan ik via de vriendinnen vernam dat ze mij de bink van de avond vond (God weet waarom ze dat vond). Ik heb er gewoon even mee staan kletsen en verder niks.
Dag erna heeft ze mijn facebook, msn en gsm nr allemaal toegevoegd en ik krijg de hele tijd berichten. Vrienden zeggen dat ze continu informeert of ik een vriendin heb. Is dus niet het geval, maar ik ga niet volle gas achter haar aan omdat ik haar kan krijgen.
Langs de ene kant wil ik graag de stempel "maagd" van me af hebben maar langs de andere kant wil ik het kwijt aan iemand die het waard is. Niet zomaar gaan seksen zodat iedere kerel uit mijn omgeving ophoudt met er grapjes over te maken.
Ik las eerder in dit topic van iemand dat hij vond dat ik mijn vorige mislukte relatie gebruik om er nu niet opnieuw aan te beginnen. Dat ik me er achter schuil houd. En dat geloof ik eigenlijk wel, ben ik me van bewust.
Maar ik denk niet dat dat betekent dat ik nu achter elke meid die met haar benen open ligt aan moet gaan
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostEven for the record, ik ben ook een jonge twintiger en ik heb mijn kruid ook nog niet verschoten. De voorbije maanden wordt het steeds moeilijker om er mee om te gaan vind ik. Ik krijg wel eens meer gevoelens voor vrouwen die ik net in een café heb ontmoet. De voorbije weken wel een keer of 5 denk ik.
Met 2 ervan heb ik nog veel contact maar ze hebben een vriend. Het ligt niet zo in mijn karakter om achter iemand aan te gaan als ze een vriend heeft waar het goed mee gaat. Jullie wel?
Vorige week ging ik uit en er was een normaal meisje waarvan ik via de vriendinnen vernam dat ze mij de bink van de avond vond (God weet waarom ze dat vond). Ik heb er gewoon even mee staan kletsen en verder niks.
Dag erna heeft ze mijn facebook, msn en gsm nr allemaal toegevoegd en ik krijg de hele tijd berichten. Vrienden zeggen dat ze continu informeert of ik een vriendin heb. Is dus niet het geval, maar ik ga niet volle gas achter haar aan omdat ik haar kan krijgen.
Langs de ene kant wil ik graag de stempel "maagd" van me af hebben maar langs de andere kant wil ik het kwijt aan iemand die het waard is. Niet zomaar gaan seksen zodat iedere kerel uit mijn omgeving ophoudt met er grapjes over te maken.
Ik las eerder in dit topic van iemand dat hij vond dat ik mijn vorige mislukte relatie gebruik om er nu niet opnieuw aan te beginnen. Dat ik me er achter schuil houd. En dat geloof ik eigenlijk wel, ben ik me van bewust.
Maar ik denk niet dat dat betekent dat ik nu achter elke meid die met haar benen open ligt aan moet gaan
Comment
-
Vind wel mooi om Misterfits' posts te lezen, bron van eerlijkheid die je niet vaak tegenkomt als het om vrouwen gaat (natuurlijk is het internet anoniem e.d. maar toch) en mannen die graag opscheppen over hun avontuurtjes, die al dan wel of niet plaats hebben gevonden.
Zie het zelf niet zo zwart wit als misterfit (rijmt hehe), je kunt best vrouwen respecteren mits je beide hetzelfde zoekt in sexuele (kort)-durende "relatie", even voorzichtig formuleren. Het tegen players zijn e.d. kan ik wel ergens inkomen, maar je hebt ook good guys die ervoor zorgen dat meiden er beter vanaf komen dan toen ze met iemand in zee gingen (trust me je bent echt niet alleen daarin ).
Als je als kerel een meid zoekt voor een avond en het komt in je schoot geworpen (met een klein beetje game) zie ik er weinig schade in daar een keer overheen te gaan, en nog een keer in de ochtend als het dan nog niet tegenvalt (brrr). Enige waar je beetje mee op moet passen, in mijn opzicht is als je daadwerkelijk werkt aan je game en je merkt dat je meiden aardig kunt pushen/overhalen als je strak frame houdt. Dat zijn van die momenten waar die meid achteraf spijt van heeft en ik niet echt voorstander van ben. Bedoel die meiden stemmen er zelf mee in, maar je manipuleert ze gewoon hard en of je daar nou achteraf trots op moet zijn, ligt beetje aan wat je zoekt. Zelfde als met bezopen chicks mee naar huis nemen, dan bedoel ik niet 2 glaasjes wijn, maar gewoon goed van de kaart. Als je pushed voor de make-out en je hebt daadwerkelijk wat game, is het echt insane hoe snel je daar kunt komen. Ken via via wel iemand die echt paar keer per week uitgaat, puur met het doel betere player te worden en die kerel is ook wel echt damn good, maar dat gemanipuleer is niet echt relaxt. Hele opwekken van schuldgevoel kunnen zonder remorse bij jezelf moet je wel kunnen, persoonlijk doe ik dat liever niet tenzij je op vakantie bent en gewoon wilt neuken (maar das echt compleet ander scenario in mijn ogen, mensen op vakantie zijn gewoon makkelijker en op vakantie moet gewoon geneukt worden simpel zat).
Lang verhaal had nog wat crap, maar ben kapot eigenlijk kga pitten adiosThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostDat hoeft ook niet. Vind je haar knap? Vind je haar leuk? Zo ja, wat houdt je tegen om wat te doen met haar? Je hoeft niet meteen met haar in bed te springen. Ga eens samen wat leuk dingen doen, praat er wat meer mee. Als het goed voelt, why not? Ik zou dan zeker wel lekker gas geven om een goede indruk achter te laten. Denk na, wat heb je te verliezen? Zolang je maar niet van je normen en waarden afwijkt kun je het toch proberen.
Als ik nu met haar afspreek denkt ze mss dat ik interesse heb in een relatie met haar en ik wil haar ook geen valse hoop geven.
Ze kent me amper dus kan het ook niet hard aankomen als ik wat op de achtergrond blijf denk ik
Ik had wel fun die avond maar sinds ik weet dat ze achter me aan gaat heb ik er wel een raar gevoel bij moet ik zeggen, beetje minder relaxt.
Mss neem ik het wat te serieus ofzo
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostZe is eigenlijk qua uiterlijk helemaal mijn type niet. Lelijk zou ik haar zeker niet noemen maar ik heb er sexueel geen gevoel bij.. Veel eerder bij die andere meiden van de vorige weken, die waren ook wat jonger. Ik kan wel eens wat met haar gaan doen maar daar blijft het dan ook bij, en ik denk dat ze andere intensies heeft. Anders zou ze niet aan iedereen vragen of ik een partner heb of wel? Kan zijn dat ik me vergis hoor maar ik denk van niet
Als ik nu met haar afspreek denkt ze mss dat ik interesse heb in een relatie met haar en ik wil haar ook geen valse hoop geven.
Ze kent me amper dus kan het ook niet hard aankomen als ik wat op de achtergrond blijf denk ik
Ik had wel fun die avond maar sinds ik weet dat ze achter me aan gaat heb ik er wel een raar gevoel bij moet ik zeggen, beetje minder relaxt.
Mss neem ik het wat te serieus ofzo
Maar misschien moet je ook eens verder kijken dan het uiterlijk. Als ze gewoon acceptabel is, moet het de pret niet drukken. De kans dat je echt een super knap iemand tegen komt, die ook nog eens "perfect" bij je past, lijkt me vrij klein. Ik weet ook niet precies wat je zoekt in een vrouw. Volgens mij ben je er zelf niet helemaal zeker over.
Maar goed, tips krijgen van iemand die zelf nog geen bal gedaan heeft. Ik zou blij zijn met zo een kans, mits het een leuke meid was. Als ik het zo hoor heb jij wel regelmatig meiden die interesse in je tonen. Zit daar dan niks leuks tussen?
Comment
-
Dat begint hier meer en meer op dr Phil te lijken . Voor de rest interesseert het me geen reet wie homo is of wie maagd is. Ik ben trouwens ook maagd en zal dat voor de rest van mijn leven hoe dan ook blijven (doordenkertje). Voor de rest moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt, zonder iemand anders te kwetsen uiteraard.
Tenslotte: lang leve de dubbel d's.Under a pale grey sky we shall arise!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment