Originally posted by GeneralIx
View Post
fouten vermijden bij vrouwen versieren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by resike View PostNiet ? das kut , dat is de leukste tijd 2 x per dag neuken, alles is ja en amen, geen gezeik, alles is nieuw en leuk
Behalve dat stukje over gezeik..... maar dat doen álle vrouwen.
Even een standpunt over "de ware".
Voor mijn idee bestaat die helemaal niet, alsof er op de wereld tussen die 6 miljard mensen niet één andere persoon zit waar je dezelfde leuke tijd hebt en gevoelens kan delen etc.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostIs Misterfat soms zwaar in de christelijke leer?
Pastor in opleiding?
Zit hij aan koorknaapjes ipv dubbel d's?
Preuts ben ik trouwens ook absoluut niet. Als ik iemand heb die ik leuk vind kan ik er ook al vrij snel seks mee hebben, mits ik het gevoel heb dat het wat meer kan worden, wat natuurlijk ook tot teleurstellingen kan lijden. Maar mij zul je nooit opzoek zien gaan naar meiden, puur alleen voor seks.
Beetje triest dat ik daarom testosteron moet gaan nemen of meteen als homo afgestempeld word. MisterFAT? Ja ik probeer af te vallen, maar dat lukt me niet, je hebt me door. Doe mij trouwens maar liever een lekker kontje dan dubbel d's, dikke hang tieten daar heb je niks aan. Maar goed, maken jullie me maar uit voor alles en nog wat, ik weet toch dat ik een betere instelling heb
Comment
-
Iedereen zit nu op Pascal te vitten dat hij het te serieus opneemt, terwijl het evengoed mogelijk is dat Pascal jullie in de zeik loopt te nemen met zijn replies. Wellicht dat je die ook beter leest met een knipoog. Scheelt denk ik in de scherpe ondertoon hier en daar."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik en zielig. Allemachtig, denken jullie nou echt dat ik me wat aantrek van mensen die ik niet eens ken? Als jullie nou personen waren waar ik tegen opkijk, dan kan het mij wat boeien, maar het maakt me echt niet uit wat jullie van mij denken. Ik ben gewoon iemand - zoals al vaker gezegd - die graag discusseert, wat dus ook inhoud dat ik op jullie opmerkingen in ga. Wat mij opvalt is dat heelveel mensen vrij snel afhaken en mij een zeikerd vinden, moet iedereen ook zelf weten. Soms wil ik gewoon een discussie uitlokken. Ik zit hier gewoon van te smullen.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostIk en zielig. Allemachtig, denken jullie nou echt dat ik me wat aantrek van mensen die ik niet eens ken? Als jullie nou personen waren waar ik tegen opkijk, dan kan het mij wat boeien, maar het maakt me echt niet uit wat jullie van mij denken. Ik ben gewoon iemand - zoals al vaker gezegd - die graag discusseert, wat dus ook inhoud dat ik op jullie opmerkingen in ga. Wat mij opvalt is dat heelveel mensen vrij snel afhaken en mij een zeikerd vinden, moet iedereen ook zelf weten. Soms wil ik gewoon een discussie uitlokken. Ik zit hier gewoon van te smullen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMaar misschien moet je eens een keer lekker smullen van een zacht nat poesje. Je zal zien dat doet wonderen en dan hoef je ook geen discussies meer uit te lokken want daar heb je dan geen tijd meer voor en kunnen wij ook wat anders gaan doen.
Word natuurlijk lastig als je geen neukertje wilt, en een pussy bent met vrouwen. Die blijft maagd voor de rest van zn levenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-