Schitterend dit!
Rellen deel II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wiepie
Het valt mij op dat veel nieuwe leden hier een opmerkelijk achtergrondverhaal te vertellen hebben(!).
Afijn, toch welkom ik hoop dat je een mooie bijdrage kan leveren op deze site en tegelijkertijd zelf ook je geloofsleven daarbij mag verrijken.
Want er is veel interessant discussiemateriaal te vinden Al ben ik zelf meer lezer dan reageerder
En hier ontstaan dus de eerste argwaningen!Last edited by The Phoenix; 03-05-2010, 14:38.
Comment
-
-
Originally posted by Revius View PostMijn ex vriendje heeft me geprobeerd zwanger te maken maar gelukkig kon ik net op tijd weg duiken toen hij in me wou klaar komen, toen heb ik hem vriendelijk het huis uit gezet.
Nu heb ik een nieuwe en daar heb ik gewoon lekkere seks mee zonder zulke rare dingen.
Hmmmmmm
Comment
-
-
Dubbele penetraties.
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap middels anale seks mogelijk?
Ik ben zwanger, maar nog maagd. Is de terugkeer dan eindelijk nabij?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Laat ik maar met de deur in huis vallen: ik kwam op refoweb voor een ander doel dan alleen maar inhoudelijk in discussie over de bijbel en onze leer. En mijn naam is ook geen Mirthe, mocht je het willen weten. ( Jep.)
Sterker nog, ik laat het inhoudelijke debat liever aan anderen over.
De hoofdreden dat ik hier kom is het krijgen van advies.
En wel in de sectie gezondheid, vandaar ook dit nieuwe onderwerp.
"mot je dan niet gewoon naar je huisarts toe?"
Jewel, maar niet in mijn eigen stad.
"hoezo niet?"
Wat denk je zelf...?
"geen idee"
Harder denken, komt vanzelf.
Goed.
Voordat ik mijn probleem hier totaal uit de doeken doe, zou ik graag eerst mijn hulpverzoek doen.
Ik wil naar een huisarts met dezelfde grondslag/algemene grondslag zoals wij die hebben. Dat voelt het fijnste, je snapt me.
Het betreft een vrouwelijke klacht, en ik gok dat de klacht nog ongeveer 8 maanden duurt............................................. ....
Jep.
Voordat ik de details geeft, wil ik eerst wat extra informatie vergaren van gelijkgezinden
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Hahahhaa. Denk niet dat die account een lang leven beschoren is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-