Rellen deel II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schitterend dit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wiepie
      Het valt mij op dat veel nieuwe leden hier een opmerkelijk achtergrondverhaal te vertellen hebben(!).
      Afijn, toch welkom ik hoop dat je een mooie bijdrage kan leveren op deze site en tegelijkertijd zelf ook je geloofsleven daarbij mag verrijken.
      Want er is veel interessant discussiemateriaal te vinden Al ben ik zelf meer lezer dan reageerder

En hier ontstaan dus de eerste argwaningen!
      Last edited by The Phoenix; 03-05-2010, 14:38.

Comment

• :: Welkom op het grootste christelijk - reformatorische forum van Nederland! ::
        Groeten

Comment

• Lekker bezig!
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

• Mijn ex vriendje heeft me geprobeerd zwanger te maken maar gelukkig kon ik net op tijd weg duiken toen hij in me wou klaar komen, toen heb ik hem vriendelijk het huis uit gezet.
            Nu heb ik een nieuwe en daar heb ik gewoon lekkere seks mee zonder zulke rare dingen.
            Hmmmmmm
            Nooit gehoord van voorvocht? xD

Comment

• Gewist ouwe
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Zo erg was dat toch niet?

Comment

• Je bent permanent verbannen van dit forum.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

Deze ban is van toepassing op je IP-adres.
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    Je bent permanent verbannen van dit forum.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.

Deze ban is van toepassing op je IP-adres.
                    Hehe good job .
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

• Iemand suggesties mbt onderwerpen @ refo's?
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Dubbele penetraties.

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap middels anale seks mogelijk?

Ik ben zwanger, maar nog maagd. Is de terugkeer dan eindelijk nabij?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• btw kunnen ze op dat forumpke niet zien waar vandaan we komen????????????????

Zou een hoop roet in het spelleke gooien.

Comment

• Referrals ofzo.

Comment

• Laat ik maar met de deur in huis vallen: ik kwam op refoweb voor een ander doel dan alleen maar inhoudelijk in discussie over de bijbel en onze leer. En mijn naam is ook geen Mirthe, mocht je het willen weten. ( Jep.)

Sterker nog, ik laat het inhoudelijke debat liever aan anderen over.

De hoofdreden dat ik hier kom is het krijgen van advies.
                              En wel in de sectie gezondheid, vandaar ook dit nieuwe onderwerp.

"mot je dan niet gewoon naar je huisarts toe?"
                              Jewel, maar niet in mijn eigen stad.

"hoezo niet?"
                              Wat denk je zelf...?

"geen idee"
                              Harder denken, komt vanzelf.

Goed.

Voordat ik mijn probleem hier totaal uit de doeken doe, zou ik graag eerst mijn hulpverzoek doen.
                              Ik wil naar een huisarts met dezelfde grondslag/algemene grondslag zoals wij die hebben. Dat voelt het fijnste, je snapt me.
                              Het betreft een vrouwelijke klacht, en ik gok dat de klacht nog ongeveer 8 maanden duurt............................................. ....

Jep.

Voordat ik de details geeft, wil ik eerst wat extra informatie vergaren van gelijkgezinden
                              Abortus here I come!

Comment

• Hahahhaa. Denk niet dat die account een lang leven beschoren is.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X