Rellen deel II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontdek Islam - Forumoverzicht

Wie kan er goed cartoons maken?
    Last edited by roelinho; 29-04-2010, 08:37.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• ik studeer nu af op een ontwerp opleiding dus ik kan wel even kijken

Comment

• Wie heeft er een verborgen IP?
        Groeten

Comment

• Het cartoonplan wordt alvast geschrapt.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Wie heeft er een verborgen IP?
            ik.

en ik stem voor dat cristenen gedoe

Comment

• Ga maar op zijn facebook rellen xD

Rodrigo Ferraz | Facebook
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik heb geen facebook.
                Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                  Ga maar op zijn facebook rellen xD

Rodrigo Ferraz | Facebook
                  ik wil zijn ''spieren'' wel ff afkraken jah

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                    you are limburger?
                    Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    joah
                    Det meinse neet. /suicide
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ik wil me net registreren op de grefo site

kom ik dit tegen in de voorwaarden.....

Verder verklaar je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud te plaatsen, die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "RefoWeb.nl" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider. Je IP-adres wordt bij registratie en iedere post opgeslagen, waardoor we het volgen van de voorwaarden kunnen afdwingen. Je gaat ook akkoord met het feit dat "RefoWeb.nl" het recht heeft om op ieder moment een onderwerp te verwijderen, verplaatsen of sluiten. Als gebruiker sta je ook toe dat jouw opgegeven informatie in onze database wordt opgeslagen. Deze informatie wordt nooit zonder jouw toestemming aan derden doorgegeven, tenzij een rechter hierom vraagt. Noch "RefoWeb.nl", noch phpBB zijn verantwoordelijk als je gegevens door een forumhack toch openbaar gemaakt zouden worden.

klinkt "uitdagend"

hoe block ik mijn ip adres????
                      uut grunn!

Comment

• Ik geloof niet in god, en zat vroeger op een streng katholieke school...

daar hebben ze geprobeerd de bijbel in mijn hoofd te stampen door wekelijks als portie strafwerk mij complete delen over te laten schrijven

Ik heb wel zin in een discussie met die lui

Bring it on!!!
                        uut grunn!

Comment

• hehe ik begin altijd te koken als ik zie dat van die kinderen door de ouders helemaal gedwongen worden om alles volgens de bijbel te doen. En ook al willen ze nog zo graag niet katholiek zijn, het moet toch. En als ze laten merken dat ze het niet willen, wordne ze door papa in elkaar gestampt. Dat soort mensen mogen van mij op de inmiddels groot wordende brandstapel.

Comment

• - sonja bakkerforumpke
                            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Originally posted by Rob-1984 View Post
                              - sonja bakkerforumpke
                              ik haat dat mens, die cristenonzin lijkt me wel wat :P

Comment

• zo zie ik het graag...met alle respect voor de katholieken onder ons

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you."
                                ....

pulp fiction....
                                uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X