Rellen deel II
Collapse
X
-
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
ik wil me net registreren op de grefo site
kom ik dit tegen in de voorwaarden.....
Verder verklaar je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud te plaatsen, die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "RefoWeb.nl" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider. Je IP-adres wordt bij registratie en iedere post opgeslagen, waardoor we het volgen van de voorwaarden kunnen afdwingen. Je gaat ook akkoord met het feit dat "RefoWeb.nl" het recht heeft om op ieder moment een onderwerp te verwijderen, verplaatsen of sluiten. Als gebruiker sta je ook toe dat jouw opgegeven informatie in onze database wordt opgeslagen. Deze informatie wordt nooit zonder jouw toestemming aan derden doorgegeven, tenzij een rechter hierom vraagt. Noch "RefoWeb.nl", noch phpBB zijn verantwoordelijk als je gegevens door een forumhack toch openbaar gemaakt zouden worden.
klinkt "uitdagend"
hoe block ik mijn ip adres????uut grunn!
Comment
-
Ik geloof niet in god, en zat vroeger op een streng katholieke school...
daar hebben ze geprobeerd de bijbel in mijn hoofd te stampen door wekelijks als portie strafwerk mij complete delen over te laten schrijven
Ik heb wel zin in een discussie met die lui
Bring it on!!!uut grunn!
Comment
-
hehe ik begin altijd te koken als ik zie dat van die kinderen door de ouders helemaal gedwongen worden om alles volgens de bijbel te doen. En ook al willen ze nog zo graag niet katholiek zijn, het moet toch. En als ze laten merken dat ze het niet willen, wordne ze door papa in elkaar gestampt. Dat soort mensen mogen van mij op de inmiddels groot wordende brandstapel.
Comment
-
zo zie ik het graag...met alle respect voor de katholieken onder ons
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you."
....
pulp fiction....uut grunn!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-