Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wat ben je toch grappig! ik begin wel een beetje een beeld van je te krijgen en heb nu al spijt met de visjes die je vangt. Als een vis niet luistert tijdens het onthaken trap je die dan ook op zijn kop?
dat kan je helemaal niet zeggen!!! heb je weleens gezien wat er bij de trailers gebeurd als een paard slecht gepresteerd heeft? want volgens een rijder ligt het altijd aan het paard. Dus aub hou dat voor je dat het wel meevalt. Of je moet elke concour in het land afgaan en daar een gemiddelde over trekken.
Maare Phoenix, waarom leef jij je niet uit op iets zoals Bokt? Altijd grappig
die tijd komt nog wel. Er zijn veel te weinig mensen die het voor de dieren opnemen. Ze verschuilen zich in groepjes en schreeuwen maar wat of dat ze moeten luisteren of wat dan ook. Echte helden zijn het! Maar wel altijd maar klagen over alles en nog wat zolang het maar niet in hun eigen veilige wereld gebeurd.
@iedereen, hebben jullie wel eens een paard uit zijn mond zien bloeden nadat de bit steeds strakker zijn bek werd ingeduwd? Ik wel en dat is echt erg.
Maar goed komen jullie maar weer met stoere shit en macho gedrag over dat het maar beesten zijn.
Voor diegen die zich aangesproken voelen: bezoek maar eens een dieren markt en kijk maar eens rond. Zie je leed en het doet je niets hou dan aub wel je bek dicht tegen mensen die het wel wat doet!
Phoenix dit is het internet, get real. Het is niet jou taak om mensen te veranderen, of te veranderen hoe ze over iets denken. Iedereen zit je te zieken puur omdat je moraalridder komt spelen. Ben ik het eens met jou, zeker, maar dit hele gedoe gaat nergens meer over dus ik kan je ten zeerste aanraden om mensen op een BODYBUILD forum op een SERIEUZE manier te forceren jou standpunten over te nemen over een onderwerp waar veel mensen niks van willen weten. Het is makkelijk om in het donker te leven m.b.t. dierenleed en als mensen daar behoefte toe hebben laat ze lekker.
Persoonlijk vond ik de post van ashley en revius wel goeie troll pogingen en die phoenix hapt zo lekker
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
@iedereen, hebben jullie wel eens een paard uit zijn mond zien bloeden nadat de bit steeds strakker zijn bek werd ingeduwd? Ik wel en dat is echt erg.
Maar goed komen jullie maar weer met stoere shit en macho gedrag over dat het maar beesten zijn.
Voor diegen die zich aangesproken voelen: bezoek maar eens een dieren markt en kijk maar eens rond. Zie je leed en het doet je niets hou dan aub wel je bek dicht tegen mensen die het wel wat doet!
GODVERDOMME!
Ik bloed ook uit me smoel als de tandarts begint te boren?
So what???
Er word zoveel geld in dieren gestoken terwijl er genoeg mensen zijn die het nodig hebben.. ik vindt mensen toch belangrijker.
"Er wordt zoveel geld in filmsterren gestoken terwijl er zoveel dieren in nood zijn" jou logica gwn omgedraaid, duf antwoord eig
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
"Er wordt zoveel geld in filmsterren gestoken terwijl er zoveel dieren in nood zijn" jou logica gwn omgedraaid, duf antwoord eig
gast kan jij zonder films dan? geen fuck te doen zonder entertainment.
Van dieren in nood helpen wordt je ook niet vrolijk als je op vrijdagavond met je chick op de bank zit.
Phoenix; ik krijg op mijn werk regelmatig dieren die zwaar mishandeld of verwaarloosd zijn.
Honden die zo erg vermagerd zijn, dat ze niet eens meer op hun eigen benen kunnen staan.
Dieren die dusdanig hard mishandeld zijn, dat het oogwit geen wit meer bevat,maar alleen maar rood. Dieren die zwaar mishandeld zijn maar nogwel leven (denk aan voorwerpen door het lichaam) die in coma gehouden moeten worden, puur en alleen omdat het bewijsmateriaal is.
Gevallen die uit angst hun poep en plas laten lopen, alleen omdat een mens naar ze kijkt.
Woningen die dieren bevatten, waar alleen nog vliegen in de 'schone' ruimtes zitten.
Levende dieren waarvan de wonden zo erg verwaarloost worden, dat ze half opgegeten worden door maden.
Levenloze lichamen van dieren vinden, die zo erg uitgehongert zijn. Puur en alleen omdat ze eenmalig naar een kind hebben gehapt.
Het ergste is, dat dit nog lang niet alles is.
Dus sorry Phoenix, maar ik kan me niet echt druk maken om de betutteling bij paarden, die 9 van de 10 keer zwaar overdreven wordt. Hetzelfde geld voor dierentuinen en nederlandse circussen.
En dat de meeste opmerkingen in dit topic niet serieus zijn, was toch al wel duidelijk?
gast kan jij zonder films dan? geen fuck te doen zonder entertainment.
Van dieren in nood helpen wordt je ook niet vrolijk als je op vrijdagavond met je chick op de bank zit.
Ja ik kan zonder films 60j trg konde de mense et ookal,
en van iets in nood helpen wordt je wel vrolijk
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Ja ik kan zonder films 60j trg konde de mense et ookal,
en van iets in nood helpen wordt je wel vrolijk
Ok dus als jij met een chick zit bijv op vrijdag avond en je stelt voor om iets te doen, zeg jij: "Laten we even whinen om de dieren in nood."
Om ze vervolgens te 'helpen' door een paar van je zuurverdiende knaken te storten.
Later ga je weer bij je werkgever klagen dat je te weinig verdient, hoewel je eigenlijk te veel geeft aan dieren waar je toch geen fuck aan kan doen, en krijg je een mentale depressie.
Gelukkig ken je een leuke film waardoor je depressie minder wordt, dus je kan niet zonder films.
Phoenix; ik krijg op mijn werk regelmatig dieren die zwaar mishandeld of verwaarloosd zijn.
Honden die zo erg vermagerd zijn, dat ze niet eens meer op hun eigen benen kunnen staan.
Dieren die dusdanig hard mishandeld zijn, dat het oogwit geen wit meer bevat,maar alleen maar rood. Dieren die zwaar mishandeld zijn maar nogwel leven (denk aan voorwerpen door het lichaam) die in coma gehouden moeten worden, puur en alleen omdat het bewijsmateriaal is.
Gevallen die uit angst hun poep en plas laten lopen, alleen omdat een mens naar ze kijkt.
Woningen die dieren bevatten, waar alleen nog vliegen in de 'schone' ruimtes zitten.
Levende dieren waarvan de wonden zo erg verwaarloost worden, dat ze half opgegeten worden door maden.
Levenloze lichamen van dieren vinden, die zo erg uitgehongert zijn. Puur en alleen omdat ze eenmalig naar een kind hebben gehapt.
Het ergste is, dat dit nog lang niet alles is.
Dus sorry Phoenix, maar ik kan me niet echt druk maken om de betutteling bij paarden, die 9 van de 10 keer zwaar overdreven wordt. Hetzelfde geld voor dierentuinen en nederlandse circussen.
En dat de meeste opmerkingen in dit topic niet serieus zijn, was toch al wel duidelijk?
Dan moet het jou ook duidelijk zijn dat het me niet alleen maar gaat om paarden maar om alle dieren. je hebt wel eens dingen gelezen over mij zoals die ene keer dat ik die dode kat oppakte en ervoor betaald heb om hem bij de arts achter te laten. hoeveel mensen denk je dat er zijn die dat doen? weinig heel weinig. Hoeveel mensen zijn er die iets durven te roepen over dierenleed? ook heel weinig.
Ik ben geen meeloper en sta achter mijn eigen standpunt al is dat nog zo onstoer voor de wel stoere patsers hier op het forum.
Ik speel geen moraalridder maar ben het gewoon. Ik kan heel slecht tegen dierenleed in welke vorm dan ook.
Ik vind het alleen jammer dat jij, die toch in het dierenarts wereldje zit, onderscheid maakt tussen dierenleed en dierenleed of betuttelen zoals jij dat noemt.
maar goed ik laat me niet meer op sleeptouw nemen door uitspraken of ze nou flauwekul zijn of niet.
Hoe dapper is het om iemand te pakken op zijn zwakke plek? niet dapper!
Nou daar ligt dus mijn zwakke plek! mocht er weer iemand daarop willen inhaken:
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment